Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
image.jpeg
Stond in de plaatselijke courant:smile:
 
Jean en ik waren door de gemeente Etten-leur gevraagd om onze auto's in het winkelcentrum te zetten en informatie over Tesla te geven. Waar andere autofabrikanten studenten inhuren voor zoiets, krijgt Tesla het dus voor elkaar dat een stel drukbezette ondernemers dit in hun vrije tijd gratis doen.
De belangstelling was enorm en het was leuk om over de auto te vertellen.
Het resultaat was wel dat de hele auto onder de vingerafdrukken zit:
ImageUploadedByTapatalk1444487237.204603.jpg


Het levert wel bijzondere beelden op, doet me denken aan een aflevering van Top Gear waarin ze door een winkelcentrum reden:
 
Last edited by a moderator:
Journalisten....

Maurice, we krijgen de cadeautje voor Elin steeds terug - Meneer Velgen en Mevrouw Velden onbekend kennelijk (neen, we zijn ranzig en hebben nog STEEDS niets gedaan....).

Vandaag voor een sportwedstrijd van onze kids op en neer naar Bosvoorde bij Brussel vanuit Amsterdam. Heen met gem. 135 km/u een verbruik van ca 190 wh/km aangekeken terwijl er (ondanks gebruik van de TACC) steeds hele hoge pieken en diepe dalen te zien waren. Bevreemde me maar het verbruik in werkelijkheid lag hoger maar volgens verwachting.
Verder knipperde het 'passenger airbag' symbol om de 10 seconden.
Daarna op de terugweg de SuC Aartselaar aangedaan waar ik ondanks idiote hoge laadstroom en spanning meer dan 30 minuten nodig had om van rated 60 naar rated 200 te komen.
Ik begon nattigheid te voelen.
thuis aan de Type 2 lader die op 25 A is afgezekerd en waar zowel de oude als de huidige MS op 24A afgeregeld prima konden laden, steeds een zekering thuis eruit. Bleek iedere keer de begrenzing naar 32A te zijn geschoten.
Op advies van de helpdesk nu de UMC in gebruik - gaat goed - en maandag ik denk wat boarden laten vervangen.

Was helemaal vergeten dat we nog een UMC hebben...

Ik denk dat dit een teken is dat is de Model X toch moet afnemen
 
@Wim S.
Ik las net je stukje over het feit dat jouw detailer Ferry vast zat wegens verdenking van moord. Ik bedacht toen: wie was eigenlijk mijn detailer in 2013? Ik ben toen even boven in mijn map gaan kijken en dat bleek 1 en dezelfde te zijn; Ferry de G. Zit hij niet met zijn bedrijf op een klein industrieterrein met een allemaal garageboxen aan elkaar vast?

Vervolgens heb ik op Internet wat over de moord opgezocht en las dat de dader met een zilvergrijze BMW Cabrio met een zwart dak was weggereden bij de "crimescene". Wel bizar want toen ik mijn auto heb laten coaten bij Ferry in december 2013 kreeg ik deze (al wat oudere) BMW mee als vervangend vervoer. Ik heb toen mijn auto bij hem thuis afgeleverd. Kan toch raar lopen in het leven. Ik vond hem best een aardige vent.

Zit hij nog steeds vast? Ik zag wel dat zijn site: Autopoetsbedrijf - Exclusive Car Detailing - auto poetsen Purmerend wel (weer) online was. Of zit ik fout en is dit niet het bedrijf waar wij het over hebben?


Mijn huidige detailer Ferry zit wegens verdenking van moord in het gevang. Die zal het dus niet gaan doen.
Maar Quality Car Care is zeker een optie.

- - - Updated - - -

- - - Updated - - -

Zag deze auto ook staan bij SeC in Amsterdam. Heb hem even goed bekeken maar ziet er toch uit als een "proletenbak". Maar ja, over smaak valt niet te twisten zegt men :tongue:
IMG_1462.JPG
IMG_1463.JPG



Vandaag gespot: Saleen Tesla.
View attachment 97190
 
Last edited:
...
Vervolgens heb ik op Internet wat over de moord opgezocht en las dat de dader met een zilvergrijze BMW Cabrio met een zwart dak was weggereden bij de "crimescene". Wel bizar want toen ik mijn auto heb laten coaten bij Ferry in december 2013 kreeg ik deze (al wat oudere) BMW mee als vervangend vervoer. Ik heb toen mijn auto bij hem thuis afgeleverd. Kan toch raar lopen in het leven. Ik vond hem best een aardige vent.
...
Kan dus ook iemand van het forum geweest zijn die zijn BMW meegekregen heeft en de schuld op arme Ferry af wil schuiven, wie was zijn laatste klant?
 
@Wim S.
Ik las net je stukje over het feit dat jouw detailer Ferry vast zat wegens verdenking van moord. Ik bedacht toen: wie was eigenlijk mijn detailer in 2013? Ik ben toen even boven in mijn map gaan kijken en dat bleek 1 en dezelfde te zijn; Ferry de G. Zit hij niet met zijn bedrijf op een klein industrieterrein met een allemaal garageboxen aan elkaar vast?

Vervolgens heb ik op Internet wat over de moord opgezocht en las dat de dader met een zilvergrijze BMW Cabrio met een zwart dak was weggereden bij de "crimescene". Wel bizar want toen ik mijn auto heb laten coaten bij Ferry in december 2013 kreeg ik deze (al wat oudere) BMW mee als vervangend vervoer. Ik heb toen mijn auto bij hem thuis afgeleverd. Kan toch raar lopen in het leven. Ik vond hem best een aardige vent.

Zit hij nog steeds vast? Ik zag wel dat zijn site: Autopoetsbedrijf - Exclusive Car Detailing - auto poetsen Purmerend wel (weer) online was. Of zit ik fout en is dit niet het bedrijf waar wij het over hebben?

Mijn huidige detailer Ferry zit wegens verdenking van moord in het gevang. Die zal het dus niet gaan doen.
Maar Quality Car Care is zeker een optie.

Ferry had een bedrijfje in Assendelft en in Nieuw Vennep. En ja, in die oude dikke BMW ben ik door Ferry naar huis gebracht.
Zeker een enthousiaste en aardige vent maar wel iemand met een heel rare kronkel in zijn hoofd. Hij zit nog steeds vast en zal dat zeker ook nog heel lang blijven.

Exclusive Car Detailing is een ander bedrijf, doet niet aan Opticoat Pro.

- - - Updated - - -

Kan dus ook iemand van het forum geweest zijn die zijn BMW meegekregen heeft en de schuld op arme Ferry af wil schuiven, wie was zijn laatste klant?

Ferry heeft al bekend dat ie het gedaan heeft. Hij zegt dat ie uit noodweer handelde en dat zijn vriendin ook een pistool had.
 
Als het goed is heet zijn bedrijf DC Car detailing, klopt dit Wim? Het gekke is dat hij in 2013 nog in zijn emails verwees naar de website Exclusive Car Detailing Werkte hij daar mee samen?

@Wim S.
Ferry had een bedrijfje in Assendelft en in Nieuw Vennep. En ja, in die oude dikke BMW ben ik door Ferry naar huis gebracht.

Zeker een enthousiaste en aardige vent maar wel iemand met een heel rare kronkel in zijn hoofd. Hij zit nog steeds vast en zal dat zeker ook nog heel lang blijven.
 
Voor de Belgen: vanavond was in 'Project K' op VTM de opdracht voor Koen Wauters om ecologisch naar Oslo te gaan. Het 2de deel van zijn reis deed hij in een MS. Grappig was wel toen hij de eerste keer moest opladen aan een SuC gezien hij de laadpoort niet kon vinden :)