Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag met de autopilot gereden, gaaf!
Op vrijdag in DWDD!
ImageUploadedByTapatalk1445548426.167898.jpg
ImageUploadedByTapatalk1445548438.369576.jpg
 
Maarten, gefeliciteerd,
Ik moet nog even wachten,
Er is ook negatieve berichtgeving op ConnectT over de uitrol van Autonomous driving, de problemen worden daar nogal aangedikt.
Verder is de belijning in Nederland veel beter dan in de VS, de wegen zijn daar echt slecht dus het kan hier alleen maar veel veiliger zijn.
Veel plezier en post zo nu en dan je ervaringen, ben benieuwd. .
 
QUOTE=RCH1708;1207636]

Name & shame: this ******* is blocking a very heavily used charge point outside our office.

I HATE this kind of behaviour.[/QUOTE]

So heavily used that the other spot is still free...
Given his registration number he is relatively new to the scene. Leave him a gentle note.
 
Vandaag met de autopilot gereden, gaaf!

Ik haak ook maar weer eens aan bij DWDD. Goede reden voor nu ;-)

Hier is mijn cent:

Nou dat was kijken met mixed feelings. Met handjes in de lucht (iets wat RDW/KLPD zeker niet zal waarderen) achter het stuur zitten toont niets zinnigs aan, alleen dat Tesla de eerste is en dat andere merken zullen gaan volgen in de toekomst.

Kwam totaal niet uit de verf dat de autosteer een opstap/leerproces is voor Tesla ter verbetering van auto-mobiliteit (doel). Iets wat "gevestigde merken" nog niet nastreven (op dit moment) maar wel van dromen gezien de getoonde animatie filmpjes. Iets wat niet zonder data kan welke Tesla op dit moment (begint) te verzamelen. (ook niet gemeld in DWDD :redface:)

Dit zijn de uitgelezen momenten/kansen om aan het grote publiek voor te leggen dat Tesla een ander business plan heeft dan "gevestigde merken" (die de kluit belazeren) inclusief een degelijk!!! snel-oplaad-netwerk. Dit laatste is ook iets wat we allemaal moeten toelichten in gesprekken over Tesla, toch? Gemiste kans dus (alweer :crying:).

PS. ben inmiddels de 2000km (veilig) gepasseerd en deed dat echt niet in 1 dag...
 
Last edited:
Ik heb de uitzending net terug gekeken op uitzending gemist. Natuurlijk had nog veel meer kunnen worden verteld, maar houd er wel rekening mee dat dit dwdd is en geen documentaire. Gelet op deze beperking vond ik het item wel degelijk een eye-opener voor het grote publiek. En de bijkomstige publiciteit voor Tesla was ook niet verkeerd.