Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk kwestie van stekker insteken en kijken wat het doet.... (nieuwsgierigheid) of...
Stekker insteken en lekker parkeren om er gewoon even te staan..... ( ...?)
Overigens kan ik me voorstellen dat ie niet vergrendeld op het moment dat er geen laadsessie gestart wordt dus ik vermoed dat de kabel er zo uit te halen was...
Maar ik laat het graag aan de experts over om dat te bevestigen / ontkennen...
 
Ik denk kwestie van stekker insteken en kijken wat het doet.... (nieuwsgierigheid) of...
Stekker insteken en lekker parkeren om er gewoon even te staan..... ( ...?)
Overigens kan ik me voorstellen dat ie niet vergrendeld op het moment dat er geen laadsessie gestart wordt dus ik vermoed dat de kabel er zo uit te halen was...
Maar ik laat het graag aan de experts over om dat te bevestigen / ontkennen...

Ik denk t tweede :mad:

- - - Updated - - -

Waren zeker geen andere parkeerplaatsen vrij? :rolleyes:

Dat is t gekke/asociale: Er waren zat parkeerplekken vrij...
 
Effe wat anders:


Ik wist niet eens dat dat kon?

De stekker past maar daar houdt het ook wel weer mee op.

Ook al zou de SuC aangaan (wat hij nooit zal doen) dan is er waarschijnlijk nog niet veel aan de hand.
De AC/DC converter in de auto zal niet veel met de aangeboden DC kunnen gok ik. Hooguit kapot gaan. Maar de initiële stromen zijn zeer beperkt zoals jullie ongetwijfeld wel eens gezien zullen hebben bij het starten aan de SuC.
Bovendien lijkt de SuC/Auto eerst een soort test uit te voeren waarna de stroom weer naar 0 gaat om vervolgens echt los te gaan als alles goed is.

Zal we een 'schaamlap' actie geweest zijn om zijn auto daar te parkeren.
 
ImageUploadedByTapatalk1447525471.312262.jpg


Ik hoor er ook bij! :)

Aankomende week er al direct 2.000km bij zetten. Op naar de 200k!
 
Je bent vergeten het David Hamilton filter van de laatste fotoshoot te verwijderen, D.
Ook een leuke tijdsbesteding voor een stormachtige zondagmiddag, trouwens. :biggrin:


de redlights zijn van de SuC :wink:



verbruik was erg laag naar de SuC, 130km/u op de E34 met de wind in de rug.
IMAG1150.jpg

gelukkig maar - aangekomen met 2%

én dan had ik het genoegen enkele van onze helden te ontmoeten aan de SuC : Merijn en Pauline, met kinderen.
(voor de newbies : kijk eens hier )

mijn dag kan niet meer stuk.