Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
De Tesla app is al even gedetailleerd als de firmware updates: minor improvements and bug fixes (2.7.9.161).
Tsja, is een lijst met:
- 'fixed a potential crash bug in <vul maar in>'
- 'improved unrolling of else statement in loop <blah> for faster response on <blah>'
etc.
dan beter (voor de gemiddelde consument)? Het is in ieder geval slechter vanuit een security oogpunt.

Ik lees dit soort nietszeggende release notes als:
'we hebben een paar bugs verholpen die een tussentijdse release en de moeite die ermee gepaard gaat waard waren, en we schamen ons/het zou onze reputatie schaden/het zou kwaadwillenden in de kaart spelen wanneer we publiek maakten om welke bugs het gaat.'
 
Er is nog een oplossing die ik ook al sedert millenia bij de grootgrondbezitters wel zie: paarden, pony's, schapen, geiten, koeien en zelfs buffels.
De eerste opties (paarden, pony's, dus niet de manuele maaier :)) doen het ook erg goed bij opgroeiende kids.
De kwaliteit en vlakheid van de grasmat varieert echter bij deze oplossingen. Bemesting is daarentegen over het algemeen niet nodig. :D
Wel niet echt duurzaam als je bedenkt dat CH4 een x-keer krachtiger broeikasgas is dan CO2 :p
 
Er is nog een oplossing die ik ook al sedert millenia bij de grootgrondbezitters wel zie: paarden, pony's, schapen, geiten, koeien en zelfs buffels.
De eerste opties (paarden, pony's, dus niet de manuele maaier :)) doen het ook erg goed bij opgroeiende kids.
De kwaliteit en vlakheid van de grasmat varieert echter bij deze oplossingen. Bemesting is daarentegen over het algemeen niet nodig. :D
Ja, wat wil je nou? De Jetsons of de Amish?
 
Dat moet ze de ketting wat lossen....
Great-Minds-think-alike.jpg
 
  • Funny
Reactions: S-19910
De EU schijnt op een europese kilometerheffing te willen gaan aansturen. Dat zal dan in de plaats komen van de huidige lappendeken aan vignetten, mrb en andere heffingen. Op de site van de EU kan ik er niets over vinden; niet verwonderlijk, de site is net zo ondoorgrondelijk als de organisatie.
Het voorspelbare is dat de VVD en Telegraaf al meteen op hun achterste poten staan: Brussel wil km-heffing Pavlov zou trots op ze zijn.
Ik neem aan dat wanneer dit allemaal doorgevoerd wordt, dat wij dan gewoon 0 euro blijven betalen zoals het hoort.
 
Tsja, is een lijst met:
- 'fixed a potential crash bug in <vul maar in>'
- 'improved unrolling of else statement in loop <blah> for faster response on <blah>'
etc.
dan beter (voor de gemiddelde consument)? Het is in ieder geval slechter vanuit een security oogpunt.

Ik lees dit soort nietszeggende release notes als:
'we hebben een paar bugs verholpen die een tussentijdse release en de moeite die ermee gepaard gaat waard waren, en we schamen ons/het zou onze reputatie schaden/het zou kwaadwillenden in de kaart spelen wanneer we publiek maakten om welke bugs het gaat.'

Je hebt gelijk. Alleen had ik gehoopt op een knopje extra ofzo.
Bij android nog altijd het probleem (Android 6.0 hier) dat de meldingen geen geluid afspelen. Enkel icoontje bij een melding.
Had op een fix gehoopt...
 
Chauffeurs gezocht:
Urgenda maakt een rondje Nederland met de wethouders duurzaamheid van de waddeneilanden. Belangrijk thema daarbij autonoom vervoer. Ik zou graag willen dat ze het van dichtbij zouden kunnen ervaren door hen van Utrecht naar Harderwijk te laten verplaatsen met 'autonoom' rijdende Tesla's. Dat zou zijn op donderdag 15 september vanaf RVO Utrecht vanaf 17:30 - 18:30 uur. Ze hebben dan net een briefing over de WePod achter de rug.

Het betreft 6 personen, de medewerkers die er om heen hangen gaan gewoon mee met de busjes waarmee we de rest van de route doen. We zoeken 2 a 3 Tesla eigenaren die het leuk vinden om de autopilot functie te laten beleven. Wie meldt zich bij mij aan?
 
Hmmm, mijn router met Trend Micro erop begint te janken dat die website van EGO Power+ malware bevat... :eek:
Vervelend, ik heb AV defender en die meldt niets.
Ik zal zeggen wat ze bieden: grasmaaier, kettingzaag, bladblazer, gras/bostrimmer, heggeschaar.
Dit alles wordt aan gedreven door één 2, 4,5, 6, of 7.5 Ah 56V Lithium-Ion Accu

Ik zet de batterij in m'n maaier, maai m'n gras. Zet de batterij over in de kettingzaag en zaag wat om. En zet 'm tenslotte in de bladblazer om op te ruimen.
Als Tesla bezitter hoef ik je het verschil tussen een benzine apparaat en één op batterijen niet uit te leggen.
Bij 4.0 Ah accu duurt het opladen 30 minuten in een ventilator gekoeld oplaadsysteemm
 
  • Informative
  • Like
Reactions: Steven and Maarten