Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vind het wel spijtig voor je, M.
Maar heb er verder niet zo’n last van.
Net nog even gechecked, maar op mijn telefoon via 4G is het niet anders.
Daarmee lijken computer- of routerproblemen uit te sluiten.
Lijkt dus dat er iets aan mijn account is gedaan.
Wellicht wil men mij het posten moeilijk maken vanwege dat ene regeltje in mijn signature.
En dat na vele jaren prettige aanwezigheid met mijn forumvrienden en idem uitwisseling van ervaringen.
Als dat het geval is en dit zo blijft (ik kan dit niet eens posten zonder weer in te moeten loggen) dan is het gauw afgelopen met dit forum voor mij. Helaas.
 
  • Informative
Reactions: PaulusdB
Net nog even gechecked, maar op mijn telefoon via 4G is het niet anders.
Daarmee lijken computer- of routerproblemen uit te sluiten.
Lijkt dus dat er iets aan mijn account is gedaan.
Wellicht wil men mij het posten moeilijk maken vanwege dat ene regeltje in mijn signature.
En dat na vele jaren prettige aanwezigheid met mijn forumvrienden en idem uitwisseling van ervaringen.
Als dat het geval is en dit zo blijft (ik kan dit niet eens posten zonder weer in te moeten loggen) dan is het gauw afgelopen met dit forum voor mij. Helaas.
Misschien de Url van de huisjes niet klikbaar maken door bijv. een extra spatie?
 
Nieuwpoort EV-rally 2018 - zaterdag 26 mei

Wie heeft interesse?

Vorig jaar hadden de mensen van de Nieuwpoort Drivers Days een primeur te pakken met de inmiddels bekende Electric Rally.
Niet minder dan 9 verschillende automerken waren vertegenwoordigt met 100% batterijwagens in dit geheel nieuwe concept.
In 2018 moet de herwerkte formule opnieuw een klinkend succes worden. De rally bestaat terug uit twee ritten van elk 80 km zodat zowat elke EV kan deelnemen voor de democratische prijs van 99,95 euro per wagen met twee inzittenden.
Er worden niet minder dan 30 laadpunten van 22kW voorzien op de dijk van Nieuwpoort. Daarvoor mogen we rekenen op Eandis, Decat Technics, Mobility+ en Yuso.

Naast de rally bieden een aantal constructeurs dit jaar ook de mogelijkheid aan om te gaan testrijden met een volledig elektrische wagen. Als bezoeker dien je je enkel de de dag zelf te registreren met identiteitskaart en rijbewijs waarna je plaats mag nemen achter het stuur van je EV naar keuze.


Be there!


Inschrijven kan enkel per mail aan [email protected]


Nieuwpoort Drivers Days Electric Rally

Nieuwpoort Drivers Days
 
Terwijl wij hier nog wat neuzelen over oplaadbare penlight batterijtjes en elektromotoren van een paar honderd kiloWatt om snelheden van een paar honderd kilometer per uur te bereiken in een handvol seconden, zijn de mensen van SpaceX bezig met onze echte toekomst. En dan hebben we het over serieuze afstanden en snelheden van honderdduizend kilometer per uur.

Inspirerende beelden tijdens een recente presentatie van Gwynne Shotwell, COO van SpaceX. Doet me aan deze quote van Tupac Shakur denken:
92359003-9BFA-4AAC-914E-407E2E17C093.jpeg

 
ModelX al 3 weken binnen voor een herstelling achterzijde - levering van onderdelen blijkt toch een groot probleem te zijn bij Tesla. Missen blijkbaar een rubber voor de deur - wagen kan dus niet afgeleverd worden. inzicht in leveringsdatum van Tesla zo goed als onbestaande... Vrees dat dit een groot probleem zal worden voor Tesla ... spare parts ...
 
  • Informative
Reactions: FVO
ModelX al 3 weken binnen voor een herstelling achterzijde - levering van onderdelen blijkt toch een groot probleem te zijn bij Tesla. Missen blijkbaar een rubber voor de deur - wagen kan dus niet afgeleverd worden. inzicht in leveringsdatum van Tesla zo goed als onbestaande... Vrees dat dit een groot probleem zal worden voor Tesla ... spare parts ...
Dat is al jaren een probleem. Tesla heeft dit, in tegenstelling tot de Duitse merken, domweg niet goed op orde.
Terwijl dit toch geen 'rocket science' is. Wordt overigens voor een deel veroorzaakt doordat Tesla talloze wijzigingen doorvoert gedurende de lopende productie. De andere merken ontwerpen een 'modeljaar' en veranderen er vrijwel niks meer aan. Dan is het aanhouden van reservedelen makkelijker.
 
ModelX al 3 weken binnen voor een herstelling achterzijde - levering van onderdelen blijkt toch een groot probleem te zijn bij Tesla. Missen blijkbaar een rubber voor de deur - wagen kan dus niet afgeleverd worden. inzicht in leveringsdatum van Tesla zo goed als onbestaande... Vrees dat dit een groot probleem zal worden voor Tesla ... spare parts ...
Probeer eens contact op te nemen met Georg Ell, Tesla baas voor West-Europa (https://nl.linkedin.com/in/georgell). Ik heb hem vorig jaar horen zeggen dat hij er persoonlijk op toe gaat zien dat er verbetering komt in de wachttijden voor reserve-onderdelen.
Zijn e-mailadres is wel te raden, maar telefonisch contact opnemen met het Londense kantoor kan natuurlijk ook.

(In plaats van wachten op spullen uit containers onderweg naar Fremont om overgepakt te worden naar containers naar Europa, die dan nog wat rondgereden te worden op vrachtwagens, worden er ook wel onderdelen per FedEx (of UPS o.i.d.) gestuurd vanaf de leverancier. Janken helpt.)
 
Probeer eens contact op te nemen met Georg Ell, Tesla baas voor West-Europa (https://nl.linkedin.com/in/georgell). Ik heb hem vorig jaar horen zeggen dat hij er persoonlijk op toe gaat zien dat er verbetering komt in de wachttijden voor reserve-onderdelen.
Zijn e-mailadres is wel te raden, maar telefonisch contact opnemen met het Londense kantoor kan natuurlijk ook.

(In plaats van wachten op spullen uit containers onderweg naar Fremont om overgepakt te worden naar containers naar Europa, die dan nog wat rondgereden te worden op vrachtwagens, worden er ook wel onderdelen per FedEx (of UPS o.i.d.) gestuurd vanaf de leverancier. Janken helpt.)

Thanks ! ik probeer via LinkedIn. Je zou echt schrik krijgen om nog met een Tesla te rijden - body part damage is echt langer wachten dan een nieuwe Tesla te kopen.
Orgineel schade geval was van September - kon nu pas hersteld worden
 
  • Informative
Reactions: shthpnz