Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Intussen is Tesla EU actief geworden in het dossier en zou er nu vlug vooruitgang gemaakt moeten worden - als het positief is mogen we dit ook zeggen. Toch top van hun om even in dit dossier mee te kijken en direct actie te ondernemen

Aftellen zou hopelijk deze week mijn Model X terughebben na iets meer dan 1 maand. Zal weer aanvoelen als dag 1.
 
Dat ben ik, na 4 jaar en 3+ maanden nog steeds onder de 100k:cool::p
Oh ja? Sinds 12-11-13, nu op 95.630 km.

790C612F-B5B8-4ABB-85DC-DBE61879401E.jpeg
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: FVO
Kan toch interessant zijn. Wellicht specifieke informatie over de 2013 klassiekers met betrekking tot inruilwaarde, nieuwe bijtellingsregels, enz.
Verder natuurlijk de normale verkooppraat. Heb me aangemeld, dus.
Als één van de eerste Tesla eigenaren in Nederland draagt u bij aan het versnellen van de wereldwijde transitie naar duurzame energie. Wij willen onze waardering laten blijken door het organiseren van een aantal evenementen speciaal voor onze Tesla Pioneers.

Tijdens deze evenementen geven Kim Liebregts, Country Director van Nederland, en een vertegenwoordiger van het Charging Team, een update over Tesla en de ontwikkeling van ons Charging netwerk. Hiernaast is deze geheel verzorgde avond de perfecte gelegenheid om uw Tesla ervaringen te delen met mede eigenaren.

Vanaf dit jaar mogen Tesla eigenaren uit 2013 overstappen op een nieuwe auto, zonder dat er consequenties zijn met betrekking tot het terugbetalen van eerder aangesproken fiscale regelingen. Hiernaast gelden in 2018 nog steeds verschillende financiële voordelen zoals 4% bijtelling en kosteloos gebruik van ons Supercharger netwerk.
 
Kan toch interessant zijn. Wellicht specifieke informatie over de 2013 klassiekers met betrekking tot inruilwaarde, nieuwe bijtellingsregels, enz.
Verder natuurlijk de normale verkooppraat. Heb me aangemeld, dus.

Als er iemand niet kan dan hou ik me aanbevolen voor een forward van de uitnodiging. Of als +1.
Ik heb tot nu toe de email hier niet ontvangen.