Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Nou breekt mijn klomp. Schijnt #848 te hebben en 19 april te hebben gefinaliseerd (zegt niet alles). Ik vermoed hier toch een slippertje voor iemand die ook in NL woont notabene. Meer nieuws zal snel volgen?

Hij zal het niet over zijn eigen auto hebben, maar over de eerste Signatures. Toch lijkt eind juli voor de Signatures me zeer onwaarschijnlijk gezien de signalen die anderen hebben ontvangen. Misschien kan iemand met een twitter-account hem vragen wie die leverdatum heeft bevestigd.
 
Ik wist niet dat je boos werd. We voelen ons hier onder wel vaker de appendix van Nederland. Maar we sluiten niemand uit die van vla houdt, dus je mag ook meedoen hoor.... Kom je gezellig op de koffie met je S, krijg je nog een beetje 40A ook...

- - - Updated - - -

Sorry, ja staat verkeerd in de lijst, moet productie model zijn. Ik volgde Tesla al sinds 2006, keertje proefgereden in de roadster en zat in 2009 te wachten op de presentatie van het prototype van de S. Dat was eind maart. Ik was toen op wintersport, het eerste wat ik toen na thuiskomst heb gedaan is de S reserveren en heeeeeel lang wachten. Ik heb toen bewust geen Sig genomen (waarvan er toen maar 1000 gemaakt zouden worden, is dat ook zo?) om de eerste kinderziektes niet mee te hoeven maken. Die 30K investering was natuurlijk ook wel een dingetje. Tesla was nl in 2008 al een keer langs een financiële afgrond gemanoeuvreerd en de ontwikkeling van S was nog maar net begonnen.

Heeft iemand hier trouwens behoefte aan de in de VS wel verkrijgbare "paint armour"? Ik overweeg om mijn grijze S eerst te laten wrappen. Mischien Sig Red? :biggrin:

Ja die wrap overweeg ik ook,maar waar doen ze dat een beetje leuk...?
iemand een idee ??
 
Ik wist niet dat je boos werd. We voelen ons hier onder wel vaker de appendix van Nederland. Maar we sluiten niemand uit die van vla houdt, dus je mag ook meedoen hoor.... Kom je gezellig op de koffie met je S, krijg je nog een beetje 40A ook...

- - - Updated - - -



Ja die wrap overweeg ik ook,maar waar doen ze dat een beetje leuk...?
iemand een idee ??

Metro Xxl in Waalwijk, ben je wel 1 a 2 dagen de s kwijt want om het goed te doen moet er veel. Los!
Maar wie gaat zijn nieuwe auto wrappen! Had dan een andere kleur besteld
 
Yo snipje, welkom. Ik vroeg me al af hoe zuidelijk, maar ik zag het al staan. Kunnen we een limbolands clubje stichten... Ik (Landgraaf) martinve en jij. Nog meer gegadigden???

Laten we nou geen groepjes binnen groepen starten en dan krijgen we straks weer noord en zuid limbabwe zeker...
Doe ik het groepje Uut t Oostn
Wie doet dan de gladpraters Uut t westn
Groepje Brabo 's olv Jet
Zijn er nog eilanders misschien?
 
Ik begrijp de spanning, maar ff rustig aan Jetje; een vrouw vragen naar haar voorkeuren terwijl je vrouw hoogzwanger is. Tssss
Zo zien we Snipje straks nooit meer terug.
Aan de andere kant: jij hebt straks je handen letterlijk vol met die 2 (alvast gefeliciteerd!! geweldig man), en nauwelijks tijd meer voor dit forum.

@Martijn S: Rustig maar. Zo snel schrik je mij niet af.
Speciaal voor jou Jet: Ben een dertiger met bruin haar :smile:

Maar effe zonder gekheid: Ik ben voor de tesla gegaan om de volgende redenen:
-imo de eerste volledig elektrische auto die ook nog eens fatsoenlijk oogt (meer dan dat)
-innovatief product wat ook nog eens als de brandweer optrekt
-uiteraard financieel aantrekkelijk door alle subsidies erop
-en last but not least eindelijk eens een auto waar er tussen de voorstoelen een speciale plek voor de tas is

Besteld heb ik:
85kWh Performance, Blue, Tan, Obeche matte, body color roof, 19" silver, Tech, Sound, P-sensors, Security.
De 19"worden mijn wintervelgen en voor de zomer ga ik voor groter, maar die regel ik na de aanschaf wel (waarschijnlijk Vossen).
 
Ik had vandaag nog contact met Tesla Engeland, omtrent mijn estimated delivery van DEC-JAN.
Zij bevestigen dat de levering zeker 2013 wordt en hebben vervolgens onderstaand document naar me gestuurd. Dus iedereen die voor eind juni heeft confirmed krijgt hem nog in 2013. Dus ik heb nu wel een goed gevoel dat het allemaal wel goed komt.

Dear xxxxx,

We hereby confirm that your Model S will be registered and available to be delivered to you at your nearest Tesla Service Centre before the 31st December
2013 subject to Tesla receiving your confirmed order no later than the 30th June 2013.

Kind Regards,
Alex Schoch
Director, EU Retail Operations
 
Ik had vandaag nog contact met Tesla Engeland, omtrent mijn estimated delivery van DEC-JAN.
Zij bevestigen dat de levering zeker 2013 wordt en hebben vervolgens onderstaand document naar me gestuurd. Dus iedereen die voor eind juni heeft confirmed krijgt hem nog in 2013. Dus ik heb nu wel een goed gevoel dat het allemaal wel goed komt.

Snipje, ik kan dit ook bevestigen van de mensen die ik ken binnen Tesla!
Ook al moet ik eerlijk zeggen dat er wel meer ooit is bevestigd!!
Maar als de Tesla trein en boot op gang is moet deze ook in Europa door blijven denderen!

Maar wat voor Tesla model s heb jij besteld? Of heb ik dit gemist?
 
Ik had vandaag nog contact met Tesla Engeland, omtrent mijn estimated delivery van DEC-JAN.
Zij bevestigen dat de levering zeker 2013 wordt en hebben vervolgens onderstaand document naar me gestuurd. Dus iedereen die voor eind juni heeft confirmed krijgt hem nog in 2013. Dus ik heb nu wel een goed gevoel dat het allemaal wel goed komt.


Ik heb een grote klant in someren, een kleinere klant in weert. Je zult hopelijk binnenkort wel eens een model s door de straten van weert zien scheuren. Wanneer je je duim opsteekt maak ik wel even tijd voor een bakkie.

- - - Updated - - -

nog even iets uit de onverwachte hoek.

Ik was deze week in montonegro, tijdens een overleg werd het onderwerp auto's aangesneden. En wat denk je, zelfs daar zijn ze heel goed op de hoogte van tesla. Dit had ik totaal niet verwacht. Het is dus stilte voor de storm voor de stocks TSLA.
 
Laten we nou geen groepjes binnen groepen starten en dan krijgen we straks weer noord en zuid limbabwe zeker...
Doe ik het groepje Uut t Oostn
Wie doet dan de gladpraters Uut t westn
Groepje Brabo 's olv Jet
Zijn er nog eilanders misschien?

Sorry allemaal. Nederland houdt op bij de lijn Amsterdam, Utrecht, Den Haag. Dat gedeelte wil ik best voor m'n rekening nemen. België als beloofd land ook ok. Maar verder?
 
Sorry allemaal. Nederland houdt op bij de lijn Amsterdam, Utrecht, Den Haag. Dat gedeelte wil ik best voor m'n rekening nemen. België als beloofd land ook ok. Maar verder?

Da's precies het gedeelte dat verzuipt als de dijken straks toch te laag zijn. Het miniscule perceeltje dat je tzt in mijn enorme achtertuin mag huren voor je armoedige koepeltentje kun je dan net betalen na overhandiging van je allerlaatste goud&contanten.
 
Ook het avontuur van jullie S begint in het mooie en gezellige brabant.

Ik moet zeggen toch wel verbazend handig hoe die Brabo's op slinkse wijze de waarschijnlijk toch wat onbeholpen Amerikanen van Tesla hebben omgezwetst terwijl ze hen voerden met grote hoeveelheden Space-worstenbrood.

- - - Updated - - -

Ha, Hoog Baarn. Dat heet niet voor niets zo. Droge voeten, heldere blik.

Veel te klein om het langer dan twee dagen uit te zingen en bovendien ook ongeschikt om een effectieve linie op te werpen tegen de snel uit het onderlopende westen oprukkende horden schietende Proleten & Tattoo's.
 
Maar wie gaat zijn nieuwe auto wrappen! Had dan een andere kleur besteld

Ik denk dat er sprake is van een misverstand. De wrap die bedoeld wordt is volgens mij de Paint Armor: een doorzichtig, nauwelijks zichtbaar plastic laagje aan de voorzijde van de auto dat de lak moet beschermen tegen opspattende steentjes en zo (in de VS met zijn slechte wegen schijnbaar een must; in Nederland minder noodzakelijk). De wrap waarbij de auto een geheel andere kleur krijgt werd er volgens mij niet mee bedoeld.

- - - Updated - - -

Ik had vandaag nog contact met Tesla Engeland, omtrent mijn estimated delivery van DEC-JAN.
Zij bevestigen dat de levering zeker 2013 wordt en hebben vervolgens onderstaand document naar me gestuurd. Dus iedereen die voor eind juni heeft confirmed krijgt hem nog in 2013. Dus ik heb nu wel een goed gevoel dat het allemaal wel goed komt.

Als ze het zo stellig op papier zetten, dan kan het tegen Tesla worden gebruikt (je kunt dan cancellen als ze 31 december niet halen en je vijf jaar lang 7% bijtelling moet gaan betalen). Dus ze zullen wel behoorlijk zeker zijn van hun zaak, anders zouden ze zo'n harde toezegging niet aandurven.
 
voor de niewelingen en de toevalige bezoekers:
U bent wel degelijk op het forum van de Tesla model S....
Om het geheugen nog eens op te frissen, hier een afbeelding van de auto:wink:
tesla model s.jpg