Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk niet dat de google lijst: Welcome to Google Docs
nog bijgehouden wordt... Ik paste mijn status e.d. begin mei zelf gedeeltelijk aan ... en sinds dien.. veranderde er niets meer... dus niet op voort te gaan ... denk ik toch...
Zeker niet door allen, maar wordt echt nog wel steeds bijgewerkt.
Zie oa diverse VIN's daar verschijnen, alsook nieuwe reserveringen.
Ik maak een opmerking over een van de laatste: #4288, en voilà, Snipje verschijnt in ons midden.
 
Voornamelijk dat de maten kloppen (steek, et, breedte) en dat ze het gewicht aankunnen. Een merk als Vossen bijvoorbeeld levert veel aan klanten met high end (zware en/of krachtige auto's) dus die hebben meestal wel de juiste specs. Verder laat je adviseren door een goede velgenboer die weet waar hij het over heeft.

Thanks en dan hopen dat ik iets zie dat eronder mooi uitziet
 
Elons tweet van gisteren maakte wel wat los.
Maar nog dik 40.000 "handtekeningen" nodig en 5 juli nadert rap.

Ik heb inmiddels met 5 verschillende e-mailadressen gestemd, per e-mailadres kun je één keer stemmen. Er zit schijnbaar wel een check op het IP-adres, want ik kreeg één keer een melding dat ik al gestemd had. Maar als er wat meer tijd zit tussen de stemmen is er geen probleem. Alle beetjes helpen hè.
 
Als tesla nu net zo snel was als mijn vrouw! Dochter erbij gezond eerste wee tot bevalling 55 minuten

its-a-girl_8.gif


van harte gefeliciteerd!
 
Rofl, classy Frank


OMG, ik kom niet meer bij Frank
Die feature lijkt me bye the way wel handig, want tijdens het accelereren loop je als vrouw het gevaar er een paar kwijt te raken :biggrin:
En trouwens ik denk niet er een speciale hunk magneet optie bijgekocht hoeft te worden, want mij is verteld door de tesla dealer dat deze er al af fabriek op zit.
Hieronder het bewijs dat er ineens een vent voor je bumper springt. Ik weet niet of het echt hunk magnet is, maar in elk geval wel een men magnet :wink:

men_love_tesla.jpg



@PeterSZ: Geen idee wanneer en waar dit plaatsvindt, maar first delivery event klinkt helemaal goed!


@LuckyLuke: Vossen maakt erg mooie velgen. Ikzelf zit te denken aan CV1 (links) of CV4 (rechts). Neig wat meer naar de CV4 toe. Voor alle maten laat ik me door een goede velgenzaak adviseren (die als importeur contact heeft met Vossen). Die CV1 heb ik al op de Tesla gezien, dus die past zeker en ik vermoed dat de CV4 ook wel gaat lukken.

cv1.jpg
cv4.jpg


- - - Updated - - -
 
Geloof niet dat de vrouw dit goed vind! Ze word nu al gek van tesla:confused:


1) Gewoon heel nonchalant tussen de stapel met kleertjes leggen en als dat niet werkt
2) de rest allemaal in de wasmachine doen, zodat dit het enige is wat over is.
3) Of zorg dat één van je vrienden dit geeft als geboortegeschenk. Tja dan is het wel zo beleefd om haar deze toffe outfit te laten dragen (zeker als je vrienden op bezoek komen).:tongue: