You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mijn collega is er in Mei geweest. Als je even Geert Jan mailt dan kan hij het zo regelen.Goed, nu ik de (overigens gemeende) beleefdheden weer heb gehad, heb ik een vraag. Ik zit eind deze week in het vliegtuig naar Los Angeles, maak een rondtrip met mijn gezin in een camper om uiteindelijk ergens eind juli door silicon valley te komen, en daarnet begon zelfs mijn vrouw uit zichzelf van "wil je niet effe naar die fabriek of zo?". Ik heb dus even gegoogled, maar vind wat tegenstrijdige (en vooral gedateerde) berichten hierover. Weet een van jullie dit misschien: kun je zomaar de fabriek bezoeken? Of een service center? Ik kan natuurlijk altijd nog een Tesla shop vinden, maar wat moet er geweldiger zijn dan tientallen S-en bij elkaar te zien? Best leuk zo'n grand canyon, maar je moet altijd streven naar het hoogst haalbare, toch?
Buiten graadje of 25, dus moest direct aan het winterpakket denken...
Heeft iemand dit serieus overwogen ? Tot nu toe dacht ik wat een flauwekul.. Inmiddels realiseer ik me dat het ontbreken van een motor voorin, het met 100 Km wel heel erg koud kan maken in de winter - en dat het water voor de ruitenwisser toch zou kunnen bevriezen.. Of is dat overdreven ?
Ook is achterbankverwarming toch niet zo´n gek idee.. kost veel minder energie dan het verwarmen van de hele auto... Of niet ?
Mijn collega is er in Mei geweest. Als je even Geert Jan mailt dan kan hij het zo regelen.
Ik heb anders nog wel een contact bij Tesla USA.
BNR rijdt deze week in een blauwe met tan interieur. Zoals ik heb besteld (ik weet niet of het hout ook matt is). Ik heb deze niet eerder in NL gezien. Weet iemand waar deze auto na deze week te bewonderen is?
=]
Dat tan valt tamelijk licht uit, maar kwestie van alleen met schone handen en lichte broek (vooral geen donkerblauwe jeans) in de auto.
View attachment 24702View attachment 24703View attachment 24704
Dat van de spijkerbroek is geen overbodige luxe. Mijn huidige lichte bestuurdersstoel (echt het mooist bij een donkere auto) is lichtblauw inmiddels. Ook voor actieve kinderen als bijrijder moet je oppassen: modder, ketchup, van dat groen dat aan takken zit.... Onze andere auto, met zwart leren interieur ziet er na 5 jaar stukken beter uit, terwijl dat de auto is die voornamelijk voor het gezin gebruikt wordt. Ik heb deze keer voor praktisch gekozen (en mooier na 5 jaar). Mocht je geen kinderen hebben en poetsen leuk vinden, go for tan!
Mocht je geen kinderen hebben en poetsen leuk vinden, go for tan!
Ik twee van 3 en 6. De oudste zit op de buiten-BSO, een soort scouting gecombineerd met buitenschoolse opvang. Er zijn dagen bij dat de modderpoel schoner is dan mijn zoon. Dan krijg ik een vuilniszak mee, strip ik hem halfnaakt zodat de auto niet al te vies is en de rest in de vuilniszak. Ik had hier laatst een monteur van Miele. Die heeft drie keer gedubbelcheckt. Wasmachine is drie jaar oud, er zijn 2000 wassen mee gedraaid. "Dat is onmogelijk" zei hij. Nee, dat zijn mijn jongens. Die rubbermatten moet ik nog bestellen. Heb zelfs overwogen mijn stoelen te laten wrappen voorlopig. Kortom: Zwart leren interieur dusIk heb drie jongens van 3, 5 en 6.
Ja, ik ben benieuwd. Ik wilde hem kopen voor 4 jaar met Ranger Service er bij voor 2800 euro. 4000 euro zou ik wel veel vinden, dan ga ik er nog een keer over na denken.Volgende week gaat het service pakket van 2500 dollar naar 4000 dollar. Is dat hier ook zo? Ik overwoog het wel te doen bij 2500€ maar 4000 voor 4 jaar is pittig, zeker omdat we eigenlijk niet weten wat we er voor terug krijgen...
any input?