Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Geweldig!
Zelf gedaan, of laten doen?
Zijn er plannen voor een kleine productie?

zelf getekend, zelf (laten) programeren, zelf (laten) lasersnijden, zelf (laten) plooien, zelf instructies gegeven bij het lassen, zelf (laten) polieren...:wink:
nu nog zelf thuis eens passen en dan zelf (laten) poederlakken.

momenteel zijn dit allemaal "vriendendiensten" van collega's,
als hij klaar is wil ik wel eens informeren naar de werkelijke prijs als ik een reeksje van 5 of 10 stuks wil opstarten.
 
teslaproductie.JPG

Iets minder dan 2 weken geleden het VIN nummer en nu in productie....:biggrin:
Zou de counter hieronder uiteindelijk toch nog kunnen kloppen?
 
Ha! Welke Nederlandse Celebrity & persmagneet gaat er dan schuil achter het geheimzinnige 'Ray' ???

Ach, ik sta weleens in een 500.000 stuks grote oplage van een magazine van ons werk (op de achtergrond bij minister Schultz-Haegen). Ben weleens op radio 1 geweest, heb jaren in de regionale krant gestaan (als 6-jarig mannetje met Sinterklaas). Maar maakt toch niet uit, kom maar gewoon door met die auto. En als wij (selecte) groep rijders straks de Model S hebben, dan worden we vanzelf beroemd. Ik word nu al gevraagd door de vereniging DOET om mee te gaan op roadshows e.d. voor duurzaam elektrisch vervoer (Home - Vereniging DOET)

Ja volgens mij genoeg redenen om de Tesla Model S aan mij te leveren. :rolleyes::tongue::D

- - - Updated - - -

Welcome back, Raymond van der Stelt

There was an error loading your vehicle profile. Please contact customer service.



Zouden ze alle onderdelen gevonden hebben, en as we speak mijn status aan het veranderen zijn:confused:....... of kunnen ze mijn auto niet meer laden (niet handig met een elektrische auto):scared:

- - - Updated - - -

Helaas, geen van dit alle. De auto is er weer en nog steeds geen VIN of status verandering.
 
Hier ook zo, lijkt erop dat we hem samen zullen kunnen ophalen. Mij was gezegd oktober en jij? 7 weken vanaf nu ?
kort na ondertekenen is me Sep-Okt gezegd, met een nadruk op begin oktober. daarna heb ik niet meer gehoord nog gevraagd. en daarom heb ik mijn counter op 1/10 gezet (maar ze mogen hem gerust op 6/9 leveren, met een strik rond, t'is dan nl mij B-day)
 
Ik zie net in MyTesla dat mijn auto (R231) nog niet in productie is, maar die van mijn collega (R232) wel in productie is.

Enige verschil is, ik heb de Pearl White gekozen en hij de blauwe.

Levering zou voor 23 - 27 Sept staan.
 
Tesla is met vlag en wimpel geslaagd voor de NHTSA safety rating met 5 sterren!

Ben benieuwd hoe de S door de NCAP komt.
Of hoeven niet alle auto modellen die in Europa verkocht worden door de NCAP test?

Zie deze thread voor een aantal (tenenkrommende) botsproeven met de model S: NHTSA crash test videos

De filmpjes deden me even vergeten dat ik nog steeds geen VIN heb en niet weet wanneer ik hem nu op mijn oprit zal hebben staan (congrats iedereen die inmiddels al in productie is of hem bijna geleverd gaat krijgen).

Maar we kunnen in elke geval in augustus even wat echte juweeltjes bekijken tijdens de Tilburg party (waar ik overigens well binnenkort een Tesla mail over verwacht wat nu de datum gaat zijn). Na deze Tesla dosis verwacht ik dat ik er weer even tegen kan.

Gelukkig heb ik ook nog Tesla aandelen wat de pijn wat verzacht :smile:
 
Nou ook maar eens de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd naar een leverdatum. Ik zit ergens in de 3200 met mijn P, dus had weinig hoop op snelle levering. De auto is nu bevestigd voor 1e week december. Dat wordt dus een Sinterklaascadeau en meteen wintersloffen eronder. Gelukkig kan ik in de tussentijd genieten van jullie verhalen en hier en daar een keer meerijden.
 
Gelukkig heb ik ook nog Tesla aandelen wat de pijn wat verzacht :smile:

En als je de Q2 announcement van gisteren erbij neemt en het feit de de koers in aftermarket nog even een goed 14% (bijna 19€ tot 153.20€/aandeel) is gestegen, mag je dat wel zeggen, ja. En zelfs juichend herhalen. Zeker voor hen die tijdig op basis van hun geloof - niet de cijfers, toen - hebben geinvesteerd. Zelf nog geen Tesla besteld - huidig wagen nog echt niet aan vervanging toe, maar inmiddels zo wel al de funds gespaard (gaat snel met zo'n aandeel:) ...

ik vind het ten andere onwaarschijnlijk dat er nog altijd onoozelaars zijn (sorry voor de term, maar...) die aanraden TSLA te shorten.
 
Nou ook maar eens de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd naar een leverdatum. Ik zit ergens in de 3200 met mijn P, dus had weinig hoop op snelle levering. De auto is nu bevestigd voor 1e week december. Dat wordt dus een Sinterklaascadeau en meteen wintersloffen eronder. Gelukkig kan ik in de tussentijd genieten van jullie verhalen en hier en daar een keer meerijden.

Wat is je VIN?