Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
volgens mij een hele dure fiat (maserati) heeft het ook gebruikt op sommige modellen! Bentley cont. ook dus komt in alle streken voor
ik vind het wel fijn dat mensen Zien dat ik rem :)

- - - Updated - - -

Maar Jetje, als het goed is rem je niet zoveel. Alleen als je de showroom van Tesla uitrijd, omdat slimmeriken het makkelijk vinden om een auto te parkeren langs de stoep waar iedereen langs moet.
 
“We doen onze uiterste best zo veel mogelijk auto’s nog dit jaar te leveren en hebben regelmatig contact met klanten over de status van hun order”, zegt Den Dunnen. “We proberen ook bij de fabrikant voorrang te krijgen over andere landen. Door de bijzondere situatie in ons land lijken ze daar wel gevoelig voor te zijn.”

jaja........eerst zien
Zullen wij dan toch voorrang krijgen op onze belgische vrienden :smile:
 
ik heb reeds iets langer dan 30 minuten mogen proeven aan een model s en ik was toch echt veel aan het remmen (na iedere keer weer van 0 naar 100 of harder getest te hebben)
meestal zat er niemand achter me want ze konden geen van alle bij houden.

ik woon in een iets te groot dorp wat daarom stad heet en zal regelmatig moeten remmen al werkt de terugwin echt geweldig voor dit soort korte stukje!
 
vandaag nog met Lester gebeld (over de Facturen van de Belgen) en heb de vraag gesteld naar een event in Tilburg. Volgens hem komt er geen groot event in Tilburg, maar iets kleinschalig zoals Noorwegen.
Er zou wel een groter event voorzien zijn bij de opening van de Tesla hoofdzetel in Amsterdam.