Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Net zo snel als de tesla

maar wel een groot bereik...

- - - Updated - - -

Mijn model S wordt eind nov / begin dec geleverd. Ik heb nog geen VIN.
Kan ik mijn design nu nog wijzigen. Leren bekleding i.p.v. Stof ?


Inderdaad meteen Lester mailen.
Ik heb mijn design twee keer gewijzigd; met de expliciete vraag dat dit geen invloed zou hebben op de leveringstermijn.
Twee keer gelukt.
 
Ik heb mijn design twee keer gewijzigd; met de expliciete vraag dat dit geen invloed zou hebben op de leveringstermijn.
Twee keer gelukt.
Ik neem aan dat ze twee keer eerlijk hebben gezegd dat het wel invloed zou hebben op de leveringstermijn

:smile:

- - - Updated - - -

Ik heb ooit zitten twijfelen tussen p of p+ heb toch voor p gekozen maar kon hem nog wel wijzigen! Nu Nietmeer hij word gebouwd en heb toch een beetje spijt had ik toch maar de p+ gedaan.
Ik heb toen ook getwijfeld maar omdat ik binnen en dag moest beslissen (achteraf vraag ik me wel af waarom dat was) en omdat ik op het amerikaanse forum las dat het achteraf ook nog kon en dan zonder de ongelijke wielen voor en achter heb ik het maar even laten zitten. Vraag me nu af of ik het ooit nog ga doen. Denk zelfs dat ik de P ook niet meer zou nemen. Op zich wel leuk maar ik spaar nu al bonnen en het is eigenlijk alleen een seconde bij het stoplicht :smile:
 
De auto is niet perfect, dat wisten we allemaal inmiddels. Het zijn de kleine dingetjes die nog beter kunnen, zoals die handgrepen, opbergvakken en een haakje. Kan soms lastig zijn, maar zou iemand hem er niet om bestellen? En een jasje kun je misschien in de frunk leggen. Staat erg cool als je bij aankomst een jasje uit de motorkap vist...
 
De auto is niet perfect, dat wisten we allemaal inmiddels. Het zijn de kleine dingetjes die nog beter kunnen, zoals die handgrepen, opbergvakken en een haakje. Kan soms lastig zijn, maar zou iemand hem er niet om bestellen? En een jasje kun je misschien in de frunk leggen. Staat erg cool als je bij aankomst een jasje uit de motorkap vist...
De frunk is zo'n ander klein dingetje. Als je die gewoon dicht gooit gaat hij kapot :smile:. Maar ook geen reden om de auto niet te nemen.
 
Het zijn de kleine dingetjes die nog beter kunnen, zoals die handgrepen, opbergvakken en een haakje.

die handgrepen, daar ben ik ook (voorlopig ??) niet wild van. Meer bewegende delen, motoren, kortom : meer onderdelen die kapot kunnen gaan...


Maar verder ben ik wel blij met het minimalistisch design.
Al die opbergvakjes; ik ken mezelf : ze zitten altijd vol (rommel), en als je dan iets nodig hebt, vind je het niet...
Ik denk dat die 'voetenbak' achteraan wel handig gaat zijn -> daar kan ik mijn rommel kwijt, en dat de plank erover. "opgeruimd"

- - - Updated - - -

Ik neem aan dat ze twee keer eerlijk hebben gezegd dat het wel invloed zou hebben op de leveringstermijn

:smile:

Ik heb nog geen vin; ze zijn net voor mij gestopt (op een enkele uitzondering na - ik spreek uiteraard niet over NO/CH)
Eerst wou ik dan toch de twin-charger (maar als ik sommige posts lees , wordt die toch nageleverd),
en daarna het light-pack; toen ik dat youtube filmpje zag. Zag er strak uit...
Zolang er geen VIN is, lijkt een beperkte aanpassing geen probleem.
 
Ik heb nog geen vin; ze zijn net voor mij gestopt (op een enkele uitzondering na - ik spreek uiteraard niet over NO/CH)
Eerst wou ik dan toch de twin-charger (maar als ik sommige posts lees , wordt die toch nageleverd),
en daarna het light-pack; toen ik dat youtube filmpje zag. Zag er strak uit...
Zolang er geen VIN is, lijkt een beperkte aanpassing geen probleem.
Volgens mij zegt de VIN niet zoveel. Ik heb heel lang geen VIN gehad en toen ik hem eindelijk op het scherm kreeg was de auto al op transport. Dat wil zeggen, dat zou hij moeten zijn anders gaan ze de beloofde leverdatum niet halen.:smile: