Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ook voormijn zoon Ties en mij was het een Top dag waarvoor veel dank aan de organisatoren. Erg leuk om nu eens wat gezichten te zien bij de forumnamen. Op de tocht naar Den Haag inderdaad heel wat met de auto meedraaiende hoofden gezien. Erg grappig, mijn zoon hield onderweg de score bij. Erg jammer dat we al voor de speech van Wiebe weg moesten, dat was natuurlijk de officiële aftrap voor een TMC België/Nederland afdeling. De chargeport opener heb ik dus ook gemist. Hopelijk kunnen we er in de toekomst nog eentje bestellen bij Fuzzylogic. Toch nog een minpuntje vandaag: terwijl ik met het rechter stuurknopje het dak wilde sluiten probeerde mijn zoon het tegelijkertijd met het centerscreen te openen. Nu wil het dak niet meer verder open dan de ventilatiestand. Ik heb het centerscreen gereboot, echter zonder succes. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
 
Genoten genoten genoten. Bedankt voor de prachtige organisatie Jeroen Wiebe, Peter en familie natuurlijk. Jeroen leuk ritje! Nogmaals bedankt van zoonlief en Ronald. Alleen jammer dat de ICE van Peter zoveel lawaai maakte ;)

Man wat een auto en wat ben ik blij dat ik er ook een mag bezitten. En jeez waarom moet ik nog 2 maanden wachten.
upe2aza2.jpg

LastNLSig bedankt voor het slepen. Ben erg blij met mijn spulletjes.
Michael ik ga ook aan de laadpaal. Super handige gadget!!! Echt top!

Jeez RCH can't believe I've missed you. I wanted to shake the hand of the Tesla Psychosis founder. Well better luck next time.

We zijn nog in hartje Eindhoven een hapje gaan eten. Daar zag ik mijn eerste Model S in het wild, bleek Arthur in zijn zwarte liefde te zijn.
 
Jetje, Wiebe, Peter, dank voor event vandaag! Top!

Nadien naar Eindhoven gegaan om te eten met vrienden. Kom ik daar idd Bigbit tegen voor zijn eerste MS sighting in het wild. Haha!

Heb overigens wel een laadprobleempje sinds vandaag. Hij wil niet meer sneller laden dan 3 x 11A. Zowel niet met de Tesla 3x16 kabel als met type 2 laadpalensnoer. Zowel bij Jetje, in Eindhoven aan publieke paal als nu thuis op krachtstroom doet hij 3x11A. Geeft ook foutmelding dat hij helemaal niet kan laden maar dat is dus niet waar. Morgen ff Tesla bellen.
 
Was die Etype van jou? Mooie wagen!
(Ik zie dat je sowieso een goede smaak hebt: blauwe MS!)

yep - we hebben elkaar geloof ik niet gesproken.. mijn fout, raakte verdwaald in de binnenlanden van Brabant..was dus laat vanmiddag..

- - - Updated - - -

En nog een paar foto's - om dit forum niet verder te belasten staan de overige foto's op deze plek.
BTW - lijkt me leuk dit volgend jaar nog eens te herhalen - zetten we 100+ Model S'en op een rijtje.. record in de VS staat overigens op 250.

EDY_1501.jpg
EDY_1604.jpg


EDY_1573.jpg


EDY_1542.jpg


- - - Updated - - -

View attachment 31084

Hier nog het rek. Nummer nogmaals!!

Heb de hele doos vanmiddag over het hoofd gezien - dus dat doen we wel digitaal..

Daarnaast - mee eens - dit is erg triest. Ik ken een exact zelfde situatie in mijn omgeving.. de ziekte, maar ook de impact van de behandeling is echt enorm onvoorstelbaar...
dus voor wie ook de doos over het hoofd heef gezien - het rekeningnummer staat op de flyer !
 
Bedankt Jeroen, Wiebe en Peter voor de organisatie. Was helemaal geweldig.

Ook erg leuk om de mensen achter de forum nick's eens in het echt te speken. Ook al ging dat gesprek dan meestal over de OpenChargeport ;-)
Helaas moest ik vandaag enkele toekomstige model S eigenaren teleurstellen. Ik kon een week of wat geleden niet voorzien dat er zoveel belangstelling voor zou zijn. Ik heb toen onderdelen besteld voor 25 stuks, dat leek mij toen meer dan voldoende...

Maar voor de mensen die er naast hebben gegrepen, Ik heb nog ~20 printplaatjes liggen. De rest van de componenten zal ik volgende week in huis hebben.
 
Bedankt Jeroen, Wiebe en Peter voor de organisatie. Was helemaal geweldig.

Ook erg leuk om de mensen achter de forum nick's eens in het echt te speken. Ook al ging dat gesprek dan meestal over de OpenChargeport ;-)
Helaas moest ik vandaag enkele toekomstige model S eigenaren teleurstellen. Ik kon een week of wat geleden niet voorzien dat er zoveel belangstelling voor zou zijn. Ik heb toen onderdelen besteld voor 25 stuks, dat leek mij toen meer dan voldoende...

Maar voor de mensen die er naast hebben gegrepen, Ik heb nog ~20 printplaatjes liggen. De rest van de componenten zal ik volgende week in huis hebben.

Dan ben ik graag een van de 20 !
 
Als niet-athlon klant lijkt mij dit iets dat Athlon zal moeten oplossen, met of zonder hulp Tesla

dat zou misschien voor Athlon klanten opgaan, maar ik ben geen Athlon klant.

@Wiebe kun je me via een PM de gegevens van de hierbij betrokken Athlon manager sturen?
ik wil graag weten wat Athlon is toegezegd in deze en/of hoe zij deze missers gaan oppakken t.o.v. Tesla.
Voel me als (niet Athlon) gedupeerde afgewimpeld door Tesla en momenteel (nog) alleen staan in deze.
 
Gisteren onze Model S opgehaald en in 1 woord Magnifiek. Ziet er mooier uit dan ik met had voor kunnen stellen, gaat als een dolle en buiten wat mistverlichting+winterbanden zit alles erop. kortom top! En de S stond net thuis wat sap te tappen kwam daar een 1-uur-jongere P85+ van NolDenDraaier de oprit opgereden! leuke ontmoeting.

vraag; ik krijg de WiFi niet aangesloten op het netwerk. beetje vreemd daar er gewoon een AES encryptie met WPA/WPA2 personal key op zit. maar Tessie de Tesla vreet het niet. Iemand een idee of oplossingsrichting?

...maar het is echt de Bom...
 
Bedankt Jeroen, Wiebe en Peter voor de organisatie. Was helemaal geweldig.

Ook erg leuk om de mensen achter de forum nick's eens in het echt te speken. Ook al ging dat gesprek dan meestal over de OpenChargeport ;-)
Helaas moest ik vandaag enkele toekomstige model S eigenaren teleurstellen. Ik kon een week of wat geleden niet voorzien dat er zoveel belangstelling voor zou zijn. Ik heb toen onderdelen besteld voor 25 stuks, dat leek mij toen meer dan voldoende...

Maar voor de mensen die er naast hebben gegrepen, Ik heb nog ~20 printplaatjes liggen. De rest van de componenten zal ik volgende week in huis hebben.

Zou ook geinteresseerd zijn in een van deze 20.
 
Maar voor de mensen die er naast hebben gegrepen, Ik heb nog ~20 printplaatjes liggen. De rest van de componenten zal ik volgende week in huis hebben.
Ik heb gisteren je allerlaatste gekregen en ik ben er blij mee. Maar ondanks dat het misschien niet heel zwaar in de papieren loopt ben je straks wel ettelijke tientallen stuks aan het produceren. Alleen al de moeite moeten we belonen. Laten wij je dus op zijn minst enigszins compenseren. Als we zoiets bij Tesla zouden moeten kopen hadden we denk ik 50 euro kunnen aftikken. Het gaat een beetje om het principe. Ik kan me voorstellen dat je nu enigszins schroomt om een bijdrage te vragen of een rekeningnummer te geven, maar een doos neerzetten bij een volgend event duurt nog zo lang. Hoe trekken we je over de streep?
 
Bedankt Jeroen, Wiebe en Peter voor de organisatie. Was helemaal geweldig.

Ook erg leuk om de mensen achter de forum nick's eens in het echt te speken. Ook al ging dat gesprek dan meestal over de OpenChargeport ;-)
Helaas moest ik vandaag enkele toekomstige model S eigenaren teleurstellen. Ik kon een week of wat geleden niet voorzien dat er zoveel belangstelling voor zou zijn. Ik heb toen onderdelen besteld voor 25 stuks, dat leek mij toen meer dan voldoende...

Maar voor de mensen die er naast hebben gegrepen, Ik heb nog ~20 printplaatjes liggen. De rest van de componenten zal ik volgende week in huis hebben.

Heb helaas het evenement moeten missen. Heb zeker interesse in jouw OpenChargeport. Graag kom ik op je lijst. Uiteraard hoeft dit zeker niet voor niks..
 
Gisteren onze Model S opgehaald en in 1 woord Magnifiek. Ziet er mooier uit dan ik met had voor kunnen stellen, gaat als een dolle en buiten wat mistverlichting+winterbanden zit alles erop. kortom top! En de S stond net thuis wat sap te tappen kwam daar een 1-uur-jongere P85+ van NolDenDraaier de oprit opgereden! leuke ontmoeting.

vraag; ik krijg de WiFi niet aangesloten op het netwerk. beetje vreemd daar er gewoon een AES encryptie met WPA/WPA2 personal key op zit. maar Tessie de Tesla vreet het niet. Iemand een idee of oplossingsrichting?

...maar het is echt de Bom...

Wederzijds DuBois, weet ik ook weer wie daarachter schuil gaat oud dorpsgenoot van mij op de plek waar ik vroeger kogellagers ging halen bij Tatra meen ik van de vrachtauto waar nu je bedrijf zit. Dank voor je aanbod nog even te mogen tanken, was niet nodig gaf paneel aan en inderdaad met mooie kruissnelheid op 50 kilometer over Den Haag veilig gehaald. 'Of de duvel ermee speelt' word ik vannacht om 03:48 wakker gebeld, een van de kinderen de fiets ontvreemd of ik even wil komen ophalen van feestje....tuurlijk wil ik dat! Neem extra een dronken jongen mee die de hele weg naar huis maar praat tegen mij; "...meneer U heeft een vliegtuig ....en is die van U .... mag u deze houden ook?" Zoveel mooie en opvallende reacties op de auto nu al in een paar uur dat ik hem heb, aantal duimpjes en open raampjes al niet meer te tellen, wat een feest zo'n auto kon vannacht weer niet rustig slapen.
Groet en nogmaals dank voor gisteren, was fantastische dag!
Dank je LastNLsig voor spullen, laatste levering komt ook goed.