Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Lijkt er op dat de tweede grote groep afleveringen in eerste en tweede week van november zal plaats vinden.
Heb ook wat meer duidelijkheid van Athlon, 2e week van november gaat het worden.
Ik kreeg te horen dat ik t.z.t. voor een afspraak voor de aflevering gebeld zal worden.
Ook te horen gekregen dat ik de auto naar believen in Tilburg, Amsterdam Zuid Oost of indien gewenst op een door mij opgegeven adres afgeleverd te krijgen. Ik ga zelf voor Amsterdam, lekker dicht bij mijn werk en lijkt me toch een leukere beleving dan een oplegger voor de deur van (hoogstwaarschijnlijk) een derde partij.
Bijzonder. Ik heb daar expliciet om gevraagd, maar kreeg te horen dat levering in Amsterdam op dit moment logistiek nog niet mogelijk is, maar dat ze me zouden informeren als het onverhoopt toch kan. Inmiddels heb ik nu al een paar mensen hier gelezen die het over een levering vanuit Amsterdam hebben, begin november
 
Yeah right, alsof jij alles nog net zo doet als wat je tijdens je rijlessen geleerd is.... Nou, dan moet je bij je Tesla ook maar standaard een beetje bijremmen:wink:

moet zeggen dat ik me daar weinig van herinner. Rij een Ducati (V-twin) voor de niet-kenners en als ik van het gas ga, met iemand op korte afstand achter me, dan rem ik ook bij, om het achterlicht te laten branden. Hoop dat een snurker me dan niet van me fiets rijdt, omdat hij dan wel ziet dat ik vertraag.:wink:
 
Bijzonder. Ik heb daar expliciet om gevraagd, maar kreeg te horen dat levering in Amsterdam op dit moment logistiek nog niet mogelijk is, maar dat ze me zouden informeren als het onverhoopt toch kan. Inmiddels heb ik nu al een paar mensen hier gelezen die het over een levering vanuit Amsterdam hebben, begin november

ik heb aflevering in Amsterdam op 26 oktober om 10 uur. Lijkt dus echt binnenkort open te gaan.
 
Bijzonder. Ik heb daar expliciet om gevraagd, maar kreeg te horen dat levering in Amsterdam op dit moment logistiek nog niet mogelijk is, maar dat ze me zouden informeren als het onverhoopt toch kan. Inmiddels heb ik nu al een paar mensen hier gelezen die het over een levering vanuit Amsterdam hebben, begin november

Hi Jeffrey,
In mijn email van de DS heb ik voor de elfde de keus uit Tilburg en ... Amsterdam. Zou de vrijdag daarvoor voor jou toch ook moeten lukken.
 
'k ben bijna zeker dat je fout zit!
Dit (helaas) in ieder geval dus niet :


Wordt post nr. 3000 een foto van je eigen model S ?
ja. ik hoop tegen post 3000 mijn tijd anders te kunnen verspillen. zoals doelloos rond rijden in de model S . maar vrees dat het wel iets voor post 4000 of 5000 zal worden.
Dat wordt in dit tempo post 10.000 ofzo.
En zelfs dit gaat dus niet lukken…
Maar dat ligt in dit geval meer aan het forum dan aan Tesla (we kunnen ze ook niet van alles de schuld geven)