Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Merijn,
uw nummerplaat afdekken kan ook met photoshop of met een klever! :biggrin:
nummerplaat.jpg
 
Als ik gebeld wordt zie ik alleen een telefoonnummer staan (ik heb synchronised met m'n Iphone).
Hebben jullie dat ook of zien jullie namen staan als je gebeld wordt?

Ja dat heb ik ook met m'n Galaxy mini. De auto plaatst de nummers niet goed tussen de haakjes en ziet daardoor de bijbehorende namen niet. Geen groot probleem maar niet handig. Zie wel graag wie mij wil spreken vóórdat ik opneem.

- - - Updated - - -

Eindelijk het verlossende telefoontje vanmiddag: 4 dec 10:00.
Mijn week kan al niet meer stuk :smile:.

Leuk! Maar jouw kenteken is bij mij terecht gekomen: SNP...

- - - Updated - - -

Weet iemand hoe lang het duurt voordat de app verbinding maakt?

Je moet de auto benaderbaar maken voor de app. Weet niet precies meer in welk menu dat zit. Settings geloof ik, of onder het 3G icoontjes. Hebben jullie een kleurige schoenen fetisj ofzo? :biggrin:
 
Bill1970 staat met 44km/h bij mij te laden. Had nog 20 km over en moet nog naar Friesland.
Dit bewijst wel dat we met zijn allen zo min mogelijk off-line mogen van dit forum!


"Tesla Voor Tesla" is de oplossing voor dit soort problemen.

Bednk dat je allemaal wel eens in de situatie van Billy kunt komen - dan zal ook jij absoluut bij een Tesla-forum-member willen laden.

Daarom nog maar eens een oproep : meedoen..... Zie de RelevanteLijstjes van Maurice Gelden !
 
"Tesla Voor Tesla" is de oplossing voor dit soort problemen.

Bednk dat je allemaal wel eens in de situatie van Billy kunt komen - dan zal ook jij absoluut bij een Tesla-forum-member willen laden.

Daarom nog maar eens een oproep : meedoen..... Zie de RelevanteLijstjes van Maurice Gelden !

Is het wellicht een idee om los vh forum iets van een mail alert / sms / yammer achtig iets op te zetten voor "Tesla voor Tesla"??
Waar je kan melden --> "Ben bijna leeg en sta in de buurt van xyz??"
 
Je moet de auto benaderbaar maken voor de app. Weet niet precies meer in welk menu dat zit. Settings geloof ik, of onder het 3G icoontjes. Hebben jullie een kleurige schoenen fetisj ofzo? :biggrin:

Auto staat op benaderbaar, maar duurt blijkbaar even voordat de database van Tesla ge-update is.
Schoenen zijn toeval, maar viel me inderdaad ook op toen ik de foto zag. :biggrin:

Gefeliciteerd Merijn. Binnen 24uur moet ie t doen. Vergeet vooral je laadpas niet te activeren. Duurt ook even voordat ie t op alle laadpalen doet.

Dank voor je reactie. Nog maar even afwachten dan met de app. De auto staat op de openbare weg aan een laadpaal dus had uit voorzorg al een Essent pas geregeld. Is inmiddels al weer vol voor morgen. :)
 
Net tel gehad van mijn DS.
mijn auto is gelokaliseerd in Tongeren in een opslagplaats ??? woensdag komt hij terug naar Brussel en of ik mijn auto eventueel kan afhalen op vrijdag avond 17 uur. midden in de vrijdagavondspits in Brussel!
Nee dank u, doe er dan maar nog één nachtje bij en neem dan zaterdag ochtend maar:wink:
Dus momenteel staat de afspraak op zaterdag om 10 uur, met de mogelijkheid voor donderdag als de nummerplaat er op tijd is.

Oef, blij voor jou! Je zal zien dat het wachten de moeite loont.
 
Net tel gehad van mijn DS.
mijn auto is gelokaliseerd in Tongeren in een opslagplaats ??? woensdag komt hij terug naar Brussel en of ik mijn auto eventueel kan afhalen op vrijdag avond 17 uur. midden in de vrijdagavondspits in Brussel!
Nee dank u, doe er dan maar nog één nachtje bij en neem dan zaterdag ochtend maar:wink:
Dus momenteel staat de afspraak op zaterdag om 10 uur, met de mogelijkheid voor donderdag als de nummerplaat er op tijd is.


Tongeren... terwijl er plaats is in deTesla garage in Waasmunster. :wink:
 
Vandaag mijn Tesla Model S multicoat red 85 opgehaald. Meteen naar huis gereden, daarna direct door naar Aken, duitsland. Moest onderweg eea doen in Zuid Limburg. Uiteindelijk in Aken naar laadpaal gereden die 22kw type 2 zou moeten hebben, helaas werkte mijn laadpas van Essent niet. Kon geen 22kw type 2 laadpaal vinden in Limburg, ben daarom gereden naar een 11kw type 2 laadpunt van E-laad in heerlen. Een paar keer gaf de model s de melding 'geen netspanning', en begon de led ring van de laadpaal knipperen. Paar keer unplugged en op nieuw aan het laden gezet, helaas hielp het weinig aangezien het nog eens gebeurd. Daarna opnieuw unplugged en op nieuw en even blijven wachten en hij ging niet meer knipperen deze keer.

ben daarna weggegaan naar een cafe in de buurt, en hoop dat als ik straks terug ga hij niet opnieuw is gestopt met laden.

Iemand anders dit meegemaakt dat laden opeens stopt..?

na joeveel dagen begint de app met werken?

Sterkte...
Zo begon het bij mij ook...
 
Vandaag mijn Tesla Model S multicoat red 85 opgehaald. Meteen naar huis gereden, daarna direct door naar Aken, duitsland. Moest onderweg eea doen in Zuid Limburg. Uiteindelijk in Aken naar laadpaal gereden die 22kw type 2 zou moeten hebben, helaas werkte mijn laadpas van Essent niet. Kon geen 22kw type 2 laadpaal vinden in Limburg, ben daarom gereden naar een 11kw type 2 laadpunt van E-laad in heerlen. Een paar keer gaf de model s de melding 'geen netspanning', en begon de led ring van de laadpaal knipperen. Paar keer unplugged en op nieuw aan het laden gezet, helaas hielp het weinig aangezien het nog eens gebeurd. Daarna opnieuw unplugged en op nieuw en even blijven wachten en hij ging niet meer knipperen deze keer.

ben daarna weggegaan naar een cafe in de buurt, en hoop dat als ik straks terug ga hij niet opnieuw is gestopt met laden.

Iemand anders dit meegemaakt dat laden opeens stopt..?

na joeveel dagen begint de app met werken?


Heb mijn auto zaterdag opgehaald om 12:00 en 's avonds werkte de app.
Mijn DS vertelde wel dat dit een manueel proces is: hij geeft door dat de auto geleverd is en iemand moet dan iets doen om de app te laten werken... Maar ze doen dat dus ook nog steeds in het weekend;-)