Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb hetzelfde in het opbergvakje hoor je de telefoon romen op 3g via de luidsprekers.

Vandaag rondgereden met telefoon in cup holder, dat hielp inderdaad.
DS vroeg vandaag naar mijn eerste ervaringen met de auto en ik had alleen dit te melden, had hij nog niet eerder gehoord en dat is apart, hier zouden toch meer meldingen van gemaakt moeten zijn. Las net op US forum dat deze interferentie alleen zou optreden bij terugval naar GPRS.
 
Heb een ander telefoon-vraagje....

Bij mijn oude auto gebruikte ik een "car kit" die je vast zet met een zuignap aan de voorruit. Nu, dit wil ik liever niet meer doen bij de MS..
Welke kit gebruiken jullie voor jullie telefoon vast te houden ?

Ik gebruik mijn telefoon eigenlijk voor Flitsmeister, handig die file info en vooral de flitsinfo..

Ik heb een brodit besteld, naar mijn bescheiden mening een mooie oplossing. Kijk maar op brodit.com of coolblue
 
Nog een fotootje aan de supercharger un Tilburg
7asasa9a.jpg


hoeveel van de superchargers staan er in Tilburg ?

weet iemand of die in Woluwe ook staat ? Thx. Kunnen we eigenlijk buiten de kantooruren laden in Woluwe ?
 
Ik geloof als je ze uitlegt wat de consequenties zijn van het uitleveren na 1 jan 2014, dat hij heel snel op jouw naam komt te staan, af of niet af.
Dat hoef je ze echt niet meer uit te leggen, dat weten ze precies. Juist om die reden lopen er nu 2 maanden een hoop Amerikanen rond in Nederland. Tesla krijgt veel verwijten en een hoop commentaar over planning en betrouwbaarheid daarvan. Tot nu toe is Tesla ervan overtuigd hun beloftes voor leveringen dit jaar na te komen. Ik heb geen reden daar aan te twijfelen, overmacht daargelaten. BMW, je weet wel die perfecte autofabrikant, heeft toegezegd 300 i3's voor het eind van het jaar te zullen leveren, lijken er slechts 28 te worden...... Mitsubishi heeft 3000! klanten teleur moeten stellen. En Tesla? Zou me niet verbazen als ze er nog enkele tientallen meer dit jaar kunnen leveren dan tot nu toe toegezegd. Over een maand zullen we t weten.
 
De rearseats zijn fantastisch en mijn dochter van 5 wil de hele tijd mee achterin. Op een gegeven moment reden we langzaam, Olivia en de buurjongen achterin. Vlak achter me reed een andere auto. Ik trok op en stopte bij het stoplicht. Kijk ik in de spiegel zie ik de achterbestuurder keihard lachend achter het stuur. Kennelijk spraken de gezichten van de kinderen die verrast werden door de acceleratie boekdelen :)


Vanmiddag de badging op de kont weggehaald en een kenteken plaathouder zonder reclame erop. Oogt veel strakker. Wel wat last van mijn onderrug, de stoelen zitten nog niet helemaal lekker rn dat in combi met het snel optrekken....

:-D!! Erg grappig verhaal!
Stome vraag misschien, maar: kenteken plaathouder zonder reclame, heb je gewoon de "oude" eraf geschroeft en een nieuwe gehaald? Spreekt me wel aan om idd alle "meuk" van de achterkant af te halen.


Ow, en tof dat de kar bevalt, have fun, sta zelf ook te popelen om ermee aan de slag te mogen :).
 
:-D!! Erg grappig verhaal!
Stome vraag misschien, maar: kenteken plaathouder zonder reclame, heb je gewoon de "oude" eraf geschroeft en een nieuwe gehaald? Spreekt me wel aan om idd alle "meuk" van de achterkant af te halen.


Ow, en tof dat de kar bevalt, have fun, sta zelf ook te popelen om ermee aan de slag te mogen :).

De oude idd eraf geschroefd maar zat ook vast met enorm plakkende dubbelzijdig tape. Heb de fohn erop gezet zodat ik hem wat voorzichtiger los kon maken. De nieuwe plaathouder had alleen de openingen niet op de goede plek, moest ik dus ook nog met stanleymes bewerken en de schroeven door van de vergroot ringetjes zodat het goed vast zat. Tape plakte nog dus opnieuw gebruikt. Heb nu plaathouder maar zonder zon onderrand. Schuren zou ik zelf nooit doen, krijg je nooit strak, veel risico op lakbeschadiging en zit je uiteindelijk nog met dikke plastic onderrand.

Wanneer krijg je de jouwe?
 
Verdorie, twee velgen aan een stoepje geschaafd... En de omstandigheden waren maf. Ik reed door een straat en zag daar op een oprit ineens de tweede Model S uit mijn woonplaats staan (ik wist dat er in die straat eentje besteld was), dus ik wilde even in een parkeervak parkeren om kennis te maken. Maar die parkeervakken zijn ongeveer half zo breed als een Model S, dus ik had gewoon de stoep op moeten rijden, maar nee, ik probeerde toch dat parkeervakje en... schraap. Ook hapje uit een band, maar dat rubber was gelukkig niet essentieel voor de sterkte. Nou ja, het moest een keer gebeuren. Eigenaar was trouwens niet thuis, duh.

Balen! Heb exact hetzelfde gehad incl. klein hapje uit zijkant band. Bij uitparkeren blijkt de MS toch een verdomd grote auto te zijn als je een klein beetje klemgezet bent, steken, steken, <vloeken>, stoeprandjeschraap...En dan lees je hier dat bij een lekke 21" er niet direct 1 beschikbaar is...
 
hoeveel van de superchargers staan er in Tilburg ?

weet iemand of die in Woluwe ook staat ? Thx. Kunnen we eigenlijk buiten de kantooruren laden in Woluwe ?

In het Noorse filmpje wordt er geladen met bijna 600 km/uur en 275A, in Tilburg blijkbaar de helft, weet,iemand hoemdit zit. Worden de Tesla Superchaegers in Nederland als als die van Noorwegen want dan gaat het wel lekker snel
 
In het Noorse filmpje wordt er geladen met bijna 600 km/uur en 275A, in Tilburg blijkbaar de helft, weet,iemand hoemdit zit. Worden de Tesla Superchaegers in Nederland als als die van Noorwegen want dan gaat het wel lekker snel

naarmate de batterij verder opgeladen is, neemt de laadstroom af. waarschijnlijk is dat de reden waarom Maurice zo "traag:wink:" aan het laden was.