Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb de rode verloopstekker meegeleverd gekregen. Ik kreeg er een toen ik zei dat ik zonder verloop echt een heel groot probleem zou hebben. Of zou het misschien toch zijn geweest omdat ik.....?

Ik denk dat je gelijkt hebt.... omdat.... je in Limburg woont:wink:.... nasturen zou veel te duur zijn...:smile:. En de superchargers zijn te ver weg om dagelijks bij te laden... dus... Of bedoelde je wat anders????
 
Ik denk dat je gelijkt hebt.... omdat.... je in Limburg woont:wink:.... nasturen zou veel te duur zijn...:smile:. En de superchargers zijn te ver weg om dagelijks bij te laden... dus... Of bedoelde je wat anders????
Waarom heb ik hem dan niet gekregen?? :eek:. Morgen ga ik toch in Tilburg langs het Servicecenter, zal er gelijk naar vragen, scheelt ze de verzendkosten.:wink:
 
Bij mij is de brom er soms wel, en soms niet. Wanneer de brom er is, dan hoor ik dat zeker heel duidelijk.

Wat mij opvalt:
Als ik heel sportief, plank(gas) accelereer, dan hoor ik de brom wel. Als ik het pedaal los laat vanaf hoge snelheid, dan hoor ik de brom ook weer totdat de snelheid is gezakt.

Iemand anders die dit ook heeft (gehad)?

Ik heb dezelfde verschijnselen. Ik heb 2 jan afspraak om naar wat dingetjes te kijken en ook naar de brom
 
weet iemand hoever je van de auto af moet staan met de tech pack voordat de auto "uitgaat"? of hoeveel tijd erover heen gaat? Wordt er soms wat nerveus van.... en dan nog de vraag hoe je zorgt dat de muziek uitgaat wanneer je uitstapt, die blijft nl zachtjes doorspelen....
 
smaken verschillen! ben zeer zeer blij dat ik geen Aero heb maar deze schitterende cyclone :biggrin:

maar mis wel de grip van mijn 21 inch! ik doe er nu 4,9 seconde over om 100 te kunne rijden :crying: en bij 200 zwabbert hij nog meer (natuurlijk in duitsland getest)

- - - Updated - - -
Jeroen, ik ben het met je eens. Ik heb dan wel de gewone 85 en 19", maar boven de 160 is het een zwabberbak. Ik hou wel van stevig doorrijden, dus misschien volgend voorjaar toch maar eens naar 21" gaan kijken. Of langzamer rijden natuurlijk :)

- - - Updated - - -

Even heel erg of topic dus graag pm terug met advies

Iemand hier een goed bedrijf om mij zonnepanelen te leveren incl omvormer of goede tips wat betreft merk en type?

IK ZIE DOOR DE Panelen het bos niet meer
Ik heb goede ervaringen met Op De Zon. Professionele club, goede service. Www.opdezon.nl
ze hebben bij mij 26 panelen neergelegd.
 
Ik krijg sinds een dag of twee soms de melding: auto heeft onderhoud nodig. Het verschijnt even kort in beeld, drie seconden, dan is het weer weg. Daarnaast een reset moeten doen omdat hij bij TuneIn geen geluid meer gaf, en ook vanaf de USB niks meer afspelen wilde. Heeft iemand ook wel eens die melding van onderhoud?
 
Weet iemand hoe je de 300 euro kan besteden die je krijgt ter compensatie van de niet levering van de rode stekker? gewoon er mail aan de DS doorgeven wat je wilt hebben?

- - - Updated - - -

misschien een domme vraag, maar waar laten jullie je jasjes? er zijn geen kleerhangers tegen het plafond, weet eerlijk gezegd niet waar ik m'n pak etc. moet hangen...
 
Iemand ervaring met 'valet parking' op Schiphol? Ga een paar weekjes naar de zon en maak al jaren gebruik van deze mogelijkheid. Maar nu heb ik een MS en zou het wel prettig vinden als ik met een volle accu weer naar huis kan bij terugkomst. Het bedrijf waar ik voorheen gebruik van maakte heeft geen ervaring met de MS, maar voor €20.- extra willen ze hem wel aan een stopcontact hangen. Het is natuurlijk heel simpel allemaal, maar zal toch het 1 en ander uit moeten leggen. En daar heb ik niet zoveel vertrouwen in, werken meerdere mensen en je weet hoe dat gaat. Dus....heb ik liever een bedrijf dat hier al ervaring mee heeft. Iemand een idee?
 
Iemand ervaring met 'valet parking' op Schiphol? Ga een paar weekjes naar de zon en maak al jaren gebruik van deze mogelijkheid. Maar nu heb ik een MS en zou het wel prettig vinden als ik met een volle accu weer naar huis kan bij terugkomst. Het bedrijf waar ik voorheen gebruik van maakte heeft geen ervaring met de MS, maar voor €20.- extra willen ze hem wel aan een stopcontact hangen. Het is natuurlijk heel simpel allemaal, maar zal toch het 1 en ander uit moeten leggen. En daar heb ik niet zoveel vertrouwen in, werken meerdere mensen en je weet hoe dat gaat. Dus....heb ik liever een bedrijf dat hier al ervaring mee heeft. Iemand een idee?

Allereerst, ik heb geen ervaring hiermee. Dit achter de rug :

Hebben ze geen eenvoudige laadpaal beschikbaar waar je je auto kunt aansluiten ?
Indien dat het geval is, sluit je de auto aan en ga je op reis.
Zodra je terug gaat, even in de lobby van het hotel via internet de chargeing aanzetten van de auto en voila, volle auto bij aankomst ?

Nu durf ik niet te zeggen hoe dat zit met het aantal laadpalen etc. en over beschikbaar laten voor andere EV's...
 
Weet iemand hoe je de 300 euro kan besteden die je krijgt ter compensatie van de niet levering van de rode stekker? gewoon er mail aan de DS doorgeven wat je wilt hebben?

- - - Updated - - -

misschien een domme vraag, maar waar laten jullie je jasjes? er zijn geen kleerhangers tegen het plafond, weet eerlijk gezegd niet waar ik m'n pak etc. moet hangen...
Ik hang ze over mijn stoel, kan ik ook nog in mijn binnenzakken :)

- - - Updated - - -

Iemand ervaring met 'valet parking' op Schiphol? Ga een paar weekjes naar de zon en maak al jaren gebruik van deze mogelijkheid. Maar nu heb ik een MS en zou het wel prettig vinden als ik met een volle accu weer naar huis kan bij terugkomst. Het bedrijf waar ik voorheen gebruik van maakte heeft geen ervaring met de MS, maar voor €20.- extra willen ze hem wel aan een stopcontact hangen. Het is natuurlijk heel simpel allemaal, maar zal toch het 1 en ander uit moeten leggen. En daar heb ik niet zoveel vertrouwen in, werken meerdere mensen en je weet hoe dat gaat. Dus....heb ik liever een bedrijf dat hier al ervaring mee heeft. Iemand een idee?
Schiphol Valet parking heeft hier ervaring mee. Ik parkeer er altijd, alleen nog niet met de S gedaan, maar ik heb er de vorige keer naar gevraagd en zij zeiden al vaker een Model S gehad te hebben (en Ampera's etc)
 
Iemand nog iets gehoord vanuit Tesla over de rode verloopstekker? Wanneer kunnen we hem verwachten?
Deze namiddag kwam mijn madam met een pakje dat net aan de voordeur afgegeven werd binnen. Daar stak warempel de rode stekker in. Lijkt in Woluwe verzonden per 18/12. Omdat ik afleveraar zelf niet gezien of gesproken heb, kan ik alleen maar vermoeden dat iedereen die aan het wachten is nog een kerstcadeautje zal krijgen. Kleur past alvast uitstekend bij een Santamuts.