Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Weten jullie of de mogelijkheid bestaat om automatisch het mediavolume te laten oplopen bij hogere snelheden?

Ik geloof niet dat ik de 'brom' heb, maar echt stil is de motor boven ca. 80km/hr toch niet. Daarbij natuurlijk windgeruis en banden; zou lekker zijn als mediavolume meebeweegt.
 
Ik krijg sinds een dag of twee soms de melding: auto heeft onderhoud nodig. Het verschijnt even kort in beeld, drie seconden, dan is het weer weg. Daarnaast een reset moeten doen omdat hij bij TuneIn geen geluid meer gaf, en ook vanaf de USB niks meer afspelen wilde. Heeft iemand ook wel eens die melding van onderhoud?


bij mij was ie verschenen na de voorlaatste update.... niks gedaan, en bij de laatste update deze week is ie verdwenen...
 
Ik heb vorige week gebruik gemaakt van Excellent parking op schiphol en moet zeggen een prachtige plaats.
Je komt binnen via een grote poort en rijd direct naar de eerste verdieping. Daar zijn grote brede parkeerplaatsen van 3 meter met een EV-box.
Het laden is gratis het parkeren koste me 127 euro voor 5 dagen.
Je stapt uit binnen en je staat na 50 meter in vertrekhal 3 via elektrische deuren.
Je creditkaart laat je binnen en er weer uit.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
Toen ik terug kwam stond naast mijn bruine Tesla inmiddels een mooie grijze Tesla :cool:
 
de laaste update heeft blijkbaar het energy saving problem bij de 60kwh batterij nog niet opgelost.
vandaag 9 uur stil gestaan en 15km verdwenen!
Terwijl ik deze morgen super zuinig had gereden. over 8.2km had ik maar 7km vebruikt:wink:
ik verlies bijna even veel km's door stil te staan, dan door te rijden.

vandaag ook de email gekregen met een tegoed van 300€ voor de rode stekker
 
Ik heb vandaag ook hetzelfde probleem gehad. Vandaag bij Profile Mijdrecht mijn 20 inch wintervelgen en banden eronder laten zetten. Tijdens de terugreis gaf Tessy aan dat er problemen waren met de sensoren. Dit had ik verwacht en wilde dus via het menu de sensoren opnieuw laten inlezen. Ik kon vervolgens alleen maar kiezen tussen 19 en 21 inch. Dus niet voor 20 inch. Uiteindelijk gekozen om 21 inch knop te gebruiken. Na enige tijd waren de sensoren weer met succes opnieuw ingesteld. Wel raar dat er bij de update dan niet ook meteen meer maten om uit te kiezen is ingesteld. Bijgaand Tessy's nieuwe look

View attachment 38481
View attachment 38482

Strakke velgen! Ziet er top uit.
 
Alle, iedereen blij met z'n rode stekker en dan dit bericht
Tesla Says Model S, Charger Didn’t Cause Garage Fire - Bloomberg

Denk eraan die stekker goed en stevig in te pluggen. Anders kan die ook gaan oververhitten en mogelijks een brandgevaar zijn.

Het geval in de usa kan ook natuurlijk slechte binnenhuis bedrading geweest zijn.
Een verwittigd persoon is er twee waard.
 
Last edited:
Alle, iedereen blij met z'n rode stekker en dan dit bericht
Tesla Says Model S, Charger Didn’t Cause Garage Fire - Bloomberg

Denk eraan die stekker goed en stevig in te pluggen. Anders kan die ook gaan oververhitten en mogelijks een brandgevaar zijn.

Het geval in de is kan ook natuurlijk slechte binnenhuis bedrading geweest zijn.
Een verwittigd persoon is er twee waard.

Ik maak gewoon even stijlloos reclame voor mijn blogpost :)

Met die belachelijk hoge enkelfasige amperages die in USA over een pietluttig stopcontact gejaagd worden is het wachten op ongelukken als deze. Gelukkig dat het hier beter geregeld is.
Inderdaad, ik snap dat echt niet. 40 Ampere over stekkers die echt ronduit _eng_ zijn. Google eens op Nema 14-50, daar mag 50A (!!!) overheen, bizar. Brrr.

We moeten echt EV's niet willen laden over zulke stekkers.
 
Heb sinds vandaag ook eens de VisibleTesla 0.24.00 op de pc staan.
Alleen vraag ik me af hoe ik mijn trips kan herbekijken, moet het programma misschien blijven lopen op een draaiende pc om een logging te krijgen? Ben namelijk wel een stuk gaan rijden vandaag, maar toen stond de pc op slaapstand.
 
Vandaag bij Tesla in Tilburg geweest om een paar "vlekjes" weg te laten werken. Wil Werner en alle anderen die eraan gewerkt hebben, om de perfecte staat van de 'S' te
vervolmaken, bedanken, SUPER. Tevens zijn de winterwielen met banden gemonteerd (wederom in donker grijs) en de rode stekker ontvangen die, naar ik begrepen heb,
beter niet gebruikt kan worden. Wil nogmaals onderschrijven dat in den beginne niet alles van een Leie dakje heeft gelopen maar wederom blijkt uit het voorgaande dat men er bij Tesla ALLES aan doet om iedere berijder volledig tevreden te stellen.