Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Wel, zonet een "blokje rond" gaan rijden ... (met pc en tool lopende) en nog steeds niets. in de Tab "Trips" staan alles op 0 en kan geen trip selecteren.
Wat ik doe ik verkeerd?

twee dagen geleden heb ik hetzelfde gedaan... ook niets te zien bij mij.

bij mij werkt het... als je VisibleTesla stopt en vervolgens weer start.

WorkInProgress, schiet niet op de auteur, integendeel.
 
Opening Tesla Store PC Hoofdstraat Amsterdam - 19 dec 2013

Was druk bij de opening van de Tesla Store in Amsterdam vanavond. Veel mensen die er graag bij wilden zijn.. doorgaans te jong om je normaal gesproken al een Model S te kunnen veroorloven. Overal in de PC stonden Tesla geparkeerd.. leuk gezicht ! Moest weg toen de speeches begonnen..

tesla store 1.jpeg
tesla store opening 3.jpeg
tesla store 3.jpeg
 
Last edited by a moderator:
Vandaag bij Tesla in Tilburg geweest om een paar "vlekjes" weg te laten werken. Wil Werner en alle anderen die eraan gewerkt hebben, om de perfecte staat van de 'S' te
vervolmaken, bedanken, SUPER. Tevens zijn de winterwielen met banden gemonteerd (wederom in donker grijs) en de rode stekker ontvangen die, naar ik begrepen heb,
beter niet gebruikt kan worden. Wil nogmaals onderschrijven dat in den beginne niet alles van een Leie dakje heeft gelopen maar wederom blijkt uit het voorgaande dat men er bij Tesla ALLES aan doet om iedere berijder volledig tevreden te stellen.

Vandaag Silence ontmoet bij Tesla; heb eindelijk mijn Tessy opgehaald. Na 250 km knallen weet ik nu al dat ik de brom heb en 2 voorportieren die niet goed sluiten.
Verder is de auto amazing……bij het invoegen op de A59 (met politie achter me) bij 80 km full speed naar de linkerbaan drift op nat wegdek…..ik hart in mijn keel, politie daarna lachend zwaaiend….
Reacties zijn lovend maar de mooiste vraag vandaag was: " hoeveel liter en is deze motor?"
Ik hoop dat mijn kwaaltjes net als bij Silence snel verholpen zullen zijn.
Hierbij d eerste pics; MC white zie ik weinig op het forum….
IMG_0874.JPG
IMG_0871.JPG
IMG_0873.JPG
 
Heb sinds vandaag ook eens de VisibleTesla 0.24.00 op de pc staan.
Alleen vraag ik me af hoe ik mijn trips kan herbekijken, moet het programma misschien blijven lopen op een draaiende pc om een logging te krijgen? Ben namelijk wel een stuk gaan rijden vandaag, maar toen stond de pc op slaapstand.

Je PC waar VisibleTesla op draait moet aanblijven. Die vraag met grote regelmaat de gegevens van je auto op, en slaat die lokaal op. Let op, onder 'Preference -> Location Data' moet je expliciet aangeven dat de locatie data wilt opslaan.

Als je dan aan het einde van zo'n trip je resultaten wilt bekijken, moet je VisibleTesla 0.24 even stoppen en starten om je trips te zien. Krom, maar het is niet anders. In .25 is dat al aangepast en daar zit ook een eerste versie van notificaties in. Is nog niet erg stabiel, er wordt druk aan gewerkt.
 
Ray, jij hebt dus brown met black lether... Zie je haast nergens. Ik zit in mijn 14 dagen bedenktijd om het definitief te maken en overweeg dus bruin met zwart leer. Ik heb alleen nergens foto's kunnen vinden. Zou jij die willen plaatsen? Zou ik erg waarderen.
gr bartman
 
Zo, vanmiddag auto opgehaald en helemaal blij mee :)
Inmiddels als ge-supercharged (5 min, want hij zat vrij vol), op kantoor en thuis aan de paal - en dat werkt gelukkig allemaal :)
Geen foto's want het is donker, en hij is nu al vies!

weet iemand hoever je van de auto af moet staan met de tech pack voordat de auto "uitgaat"? of hoeveel tijd erover heen gaat? Wordt er soms wat nerveus van.... en dan nog de vraag hoe je zorgt dat de muziek uitgaat wanneer je uitstapt, die blijft nl zachtjes doorspelen....
Meter of 5-6, misschien nog wel iets minder. Maar er zit ook een kleine delay op van x seconden. Die combi laat hem sluiten.
 
Vandaag Silence ontmoet bij Tesla; heb eindelijk mijn Tessy opgehaald. Na 250 km knallen weet ik nu al dat ik de brom heb en 2 voorportieren die niet goed sluiten.
Verder is de auto amazing……bij het invoegen op de A59 (met politie achter me) bij 80 km full speed naar de linkerbaan drift op nat wegdek…..ik hart in mijn keel, politie daarna lachend zwaaiend….
Reacties zijn lovend maar de mooiste vraag vandaag was: " hoeveel liter en is deze motor?"
Ik hoop dat mijn kwaaltjes net als bij Silence snel verholpen zullen zijn.
Hierbij d eerste pics; MC white zie ik weinig op het forum….View attachment 38587
Feli! Wat staan die zwarte velgen toch mooi onder die Pearl White... Ik wil ze ook zó graag, maar het is in mijn geval niet verstandig.


Overigens is er deze ochtend een item over de Tesla Store in Amsterdam bij het RTL Nieuws. Dat het zo uniek is om in een winkelstraat auto's te kopen.
 
Last edited:
Vandaag Silence ontmoet bij Tesla; heb eindelijk mijn Tessy opgehaald. Na 250 km knallen weet ik nu al dat ik de brom heb en 2 voorportieren die niet goed sluiten.
Verder is de auto amazing……bij het invoegen op de A59 (met politie achter me) bij 80 km full speed naar de linkerbaan drift op nat wegdek…..ik hart in mijn keel, politie daarna lachend zwaaiend….
Reacties zijn lovend maar de mooiste vraag vandaag was: " hoeveel liter en is deze motor?"
Ik hoop dat mijn kwaaltjes net als bij Silence snel verholpen zullen zijn.
Hierbij d eerste pics; MC white zie ik weinig op het forum….
Mooi bak hoor en bedankt voor de proefrit, 440Nm of 600Nm maakt toch wel wat uit. Zoveel zelfs dat de banden om de 21" velgen bij rechtuit rijden en een beetje vocht de S laten kwispelen :rolleyes: