Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteravond, eigenlijk vannacht, heb ik geprobeerd wat de top van mijn P85 is. (Ik ben niet zo'n snelheidsduivel, dus het ging met samengeknepen billen). Maar hij haalde 213, voordat ik het stroompedaal losliet. En ja heren ik woon echt vlak bij de Duitse grens.

Echt heerlijk die auto. Je voelde duidelijk de begrenzer. Zo van ik wil wel maar ik kan niet!!
 
Gisteravond, eigenlijk vannacht, heb ik geprobeerd wat de top van mijn P85 is. (Ik ben niet zo'n snelheidsduivel, dus het ging met samengeknepen billen). Maar hij haalde 213, voordat ik het stroompedaal losliet. En ja heren ik woon echt vlak bij de Duitse grens.

Echt heerlijk die auto. Je voelde duidelijk de begrenzer. Zo van ik wil wel maar ik kan niet!!

HA, heb ik nog niet geprobeert.
Wel gisteren de eerste keer een langere trip richting westen mogen maken. 2 keer de SC in Oosterhout gebruikt.

Overdag waren er genoeg Tesla en toch een aantal leuke gesprekken gehad. Bij terugkomst om 1.00uur, was alles dicht en niemand daar :eek:


Laatste stuk met 120-130 naar huis gekacheld.. Heerlijke rit!
 
Vandaag even in Tilburg voor wat afleverpuntjes:

- leder was beschadigd bij aflevering.
- raam rechtsachter loopt aan/lijnt slecht uit.
- keyfob doet niets meer.

Het is hier nu aardig leeg. Meeste auto's zijn al vertrokken naar hun nieuwe baasje.

Ik heb 19 dec gebeld voor 2 afleverpuntjes en zou de volgende dag teruggebeld worden of zeker begin volgende week maar nog niets gehoord.

Voor de trunk die niet goed sluit ben ik al eens in Tilburg geweest maar sluit nog steeds niet goed en sinds een paar weken kraakt mijn pano roof maar dat schijnt een kleinigheidje te zijn...

Update: ze houden berichten op het forum goed in de gaten, ben zojuist gebeld om een afspraak te maken :biggrin:
 
Last edited:
Gisteravond, eigenlijk vannacht, heb ik geprobeerd wat de top van mijn P85 is. (Ik ben niet zo'n snelheidsduivel, dus het ging met samengeknepen billen). Maar hij haalde 213, voordat ik het stroompedaal losliet. En ja heren ik woon echt vlak bij de Duitse grens.

Echt heerlijk die auto. Je voelde duidelijk de begrenzer. Zo van ik wil wel maar ik kan niet!!

Ik kreeg er 214 uit in Duitsland, voelde inderdaad dat de begrenzer ingreep ;)
 
zupa3y2y.jpg


Iemand dit gehad? Ik kreeg het wanneer ik teveel gas gaf... Toen op een gegeven moment gestopt, uitgestapt, ingestapt en toen werkte het weer goed. Daarna opnieuw extra gas gegeven, helaas gebeurde het toen weer... Hoe kan dat?
 
Hij is er uit. Tesla gebeld, en die adviseerden een sleepkabel om de achteras te binden.
Iemand van hier?
ydu3enug.jpg

Wel zorgwekkend dat je op een stukje nat gras al vast kunt rijden.




ach zo zorgwekkend is het niet. Het heeft enorm geregend afgelopen weken dus grond is gewoon doorweekt. Heb zelfde gehad met megane cc met winterbanden 4 jaar geleden. Kon er echt niet meer uit. Een helpende Volvo xc70 bood helpende hand toen.....
Dit gebeurt gewoon. Niks met auto te maken.