You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Interessanter nog dan dat fraaie staaltje archaisch denken is dat grafiekje dat pas na 2030 rekent op 500.000 EVs op de weg. Terwijl Elon, als hij zijn plannen waarmaakt (en daar heeft hij wel een handje van), al over een paar jaar zoveel Model E's _per jaar_ gaat produceren.
Had hetzelfde, auto eind november geleverd, credit factuur borg van Athlon viel vandaag op de mat.
Ze storten het geld volgens mij pas terug als de Lage Landen alles contractueel en financieel heeft afgewikkeld (btw,1ste leasetermijn).
Had jij je borg aan Tesla betaald of Athlon? Ik aan Tesla. Ik zat ook op eind November, zal dan hopelijk met een week ofzo geregeld zijn...
Borg aan Athlon betaald, ik zou zeggen claim je borg bij Tesla. Athlon is bij jou geen partij lijkt me.
Mazzelaar! Ik heb vandaag de Tesla naar Tilburg gebracht en kreeg er een Mercedes C 180 CDI voor terug. Terug naar het stenen tijdperk...
Borg aan Athlon betaald, ik zou zeggen claim je borg bij Tesla. Athlon is bij jou geen partij lijkt me.
Die van mij kwamen ze zelf ophalen en brengen ze volgende week weer terug.
Komt dat omdat ik zo'n onderhoudspakket heb genomen?
Mazzelaar! Ik heb vandaag de Tesla naar Tilburg gebracht en kreeg er een Mercedes C 180 CDI voor terug. Terug naar het stenen tijdperk...
Zojuist is mijn auto door Tesla opgehaald in ruil krijg ik er eentje die 25K duurder is.
Eens kijken of ik het verschil ga merken dit weekend...
Weet niet goed welk topic het hoort, deze wordt meest bekeken vandaar keuze hiervoor. Ik heb eerder achter de 'negative camber' laten nakijken bij servicecentrum en daarna 20 inch aftermarket velg plus winterbanden erop gelegd (zelfde setje als pjhartog zie ander topic waar hij en ook ik erg tevreden over zijn). Probleem wat ik heb is dat mijn voertuig links 8mm. lager staat dan rechts alsof een zwaar persoon in de bestuurdersstoel zit. Ik vermoed problemen met de sensoren van de luchtvering of een software probleem. Je ziet het aan de auto als je er voor of achter staat maar vooral vervelend is het rijden met deze afwijking. Het lijkt alsof rechts voor onregelmatigheid in de band zit en stuitert een beetje, ook een bocht naar links stuurt minder betrouwbaar (druk op rechter voorband) dan bocht naar rechts. Ik heb gebeld en men heeft het over kalibreren van de 'luchtvering' echter nu wordt verondersteld dat daarvoor alleen originele velgen van Tesla 21 of 19 inch gemonteerd zouden mogen zijn. Voor mij een vreemd verhaal, mij lijkt dat ook bij 20 inch banden dat de omtrek van alle vier de banden gelijk is. Ik word maandag gebeld voor service afspraak en ben benieuwd of iemand hier eerder met deze scheefstand van de luchtvering te maken heeft gehad of de onregelmatigheid herkend met ander bocht gedrag links of rechts.
Vandaag maar eens getest hoe mijn batterij het doet als ik eens niet let op het aantal Wh per Kwh. Terugrijdend vanaf Leek naar Kaag (196 km) constant voluit gegaan wanneer mogelijk. Dus snel optrekken wanneer medeweggebruikers naar de rechterbaan gingen, snelheid constant tussen de 120 en 150 met uitschieters naar 170. Alleen vanaf A6 naar de A1 bij Muiden wat rustiger aan moeten doen maar niet onder de 100 geweest (was al wat later). Bij thuiskomst had ik nog 59 typical range over (393 typical range bij vertrek). Valt mij niets tegen
Inderdaad, het is een leuke tweede auto. Een Porsche-killer voor rond de kerktoren.
Inderdaad, het is een leuke tweede auto. Een Porsche-killer voor rond de kerktoren.
Bovendien nog erg zuinig, al kan je zijn meerprijs nooit in een autoleven terugverdienen.
Maar laat dat nou net het laatste van de zorgen zijn van iemand die 100.000 euro voor een auto wil neertellen.
Mooi zo! Hoe was de handling bij 170? Tijd voor autobahn update?Vandaag maar eens getest hoe mijn batterij het doet als ik eens niet let op het aantal Wh per Kwh. Terugrijdend vanaf Leek naar Kaag (196 km) constant voluit gegaan wanneer mogelijk. Dus snel optrekken wanneer medeweggebruikers naar de rechterbaan gingen, snelheid constant tussen de 120 en 150 met uitschieters naar 170. Alleen vanaf A6 naar de A1 bij Muiden wat rustiger aan moeten doen maar niet onder de 100 geweest (was al wat later). Bij thuiskomst had ik nog 59 typical range over (393 typical range bij vertrek). Valt mij niets tegen!
Inderdaad, het is een leuke tweede auto. Een Porsche-killer voor rond de kerktoren.
Bovendien nog erg zuinig, al kan je zijn meerprijs nooit in een autoleven terugverdienen.