You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Binnenkort wil ik met de Tesla naar Oostenrijk. Gezien de ervaringen van anderen op dit forum, verwacht ik tot St. Anton geen problemen. Maar ik moet naar Gerlos.
Van St. Anton naar Gerlos is het ongeveer 175 km. En dat is natuurlijk echt alleen maar berg-op-berg-af. Op hoeveel extra verbruik moet ik dan rekenen? Heeft iemand dit stuk al eens gereden?
En het belangrijkste: ik moet natuurlijk ook weer van Gerlos terug naar St. Anton. Retour is het 350 km, dus dat haal ik niet.
Weet iemand of er in Gerlos inmiddels fatsoenlijke laadpunten zijn? Op de verschillende websites kan ik er geen vinden.
Bij "Traumhotel" Alpina hebben ze in ieder geval krachtstroom aan de gevel links voor gevel. Echte laadpunten heb ik 3 weken geleden niet ontdekt (natuurlijk wel rondgekeken )
Al gevraagd of je in het hotel kunt laden (gegeven dat dat het geval is) ? Het beste is gewoon even naar de technische man vragen. ik zou iig zorgen voor 220V 2,5 mm/25 meter verlengkabel.
3x langer dan thuis laden op 3x13A. Maar tijd zat toch?Met 220 duurt het laden natuurlijk een eeuwigheid, zeker in de kou?
Met 220 duurt het laden natuurlijk een eeuwigheid, zeker in de kou?
Tesla Motors hat geschrieben:
Folgende technische Schritte werden unternommen, um das Ladevolumen Ihres Model S zu erhöhen:
Derzeit wird eine neue junction box entwickelt, welche das Ladevolumen von derzeit 13A (pro Phase) auf 16A (pro Phase) ermöglicht. Das Auswechseln der junction box in Ihrem Model S wird selbstverständlich keine Kosten für Sie verursachen. Nach der entsprechenden Testphase und technischen Prüfung, stellen wir Ihnen als einen der Ersten diese neuentwickelte junction box zur Verfügung. Voraussichtlich wird die Entwicklung Anfang des Monats April abgeschlossen sein, wir arbeiten jedoch mit Hochdruck daran, Ihnen diese Neuentwicklung noch kurzfristiger anbieten zu können.
Iemand van Tesla Duitsland heeft bevestigd dat de oplossing om weer op vol vermogen 16A/32A te kunnen laden is dat de junction box (tussen de laders onder achterbank) vervangen moet worden, deze fix zal waarschijnlijk pas na April (!) beschikbaar komen:
Ik mag toch hopen dat deze fix voor rekening komt van Tesla?
Als je ook maar een klein beetje Duits begrijpt moeten de woorden "keine Kosten" je tevreden stellen
@19910: dat ga ik waarschijnlijk ook voorstellen. Die optie is het enige wat ik extra gekozen zou hebben als ik de auto nog een keer zou kunnen configureren...
Ga volgende week Vrijdag ook naar Oostenrijk. Wie kom ik allemaal tegen onderweg?
hou me op de hoogte hiervan. ik ben er eventueel ook voor te vinden.
@19910: dat ga ik waarschijnlijk ook voorstellen. Die optie is het enige wat ik extra gekozen zou hebben als ik de auto nog een keer zou kunnen configureren...
Als je ook maar een klein beetje Duits begrijpt moeten de woorden "keine Kosten" je tevreden stellen
@19910: dat ga ik waarschijnlijk ook voorstellen. Die optie is het enige wat ik extra gekozen zou hebben als ik de auto nog een keer zou kunnen configureren...
Als er een mogelijkheid komt om binnenkort de stoelen aan te passen, waar zou volgens jou de vering aangepast moeten worden? Onder het zitvlak harder of zachter? Onder de bovenbenen, harder of zachter?
Hoelaat was je in Oosterhout?