Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Automakers Take Notice - Data Points to Love Affair with Electric Cars

Artikel over wat huidige bezitters van EV's zouden doen als ze weer moesten kiezen. Enfin, klik maar op het linkje - het is wat je al dacht.

Leuk in dit artikel (voor de marketing liefhebbers) dat Tesla inmiddels een NPS (Net Promotor Score, een meetcriterium voor klantenloyaliteit) heeft van 96,6. Dat is nog nooit gebeurd, in geen enkele industrie!
 
Reed van de week achter een M5, en had het dak open. Hij gaf gas en je hoorde de auto toeren maken om te versnellen.

Zo de auto toeren horen maken had iets ouderwets, mijn volgende auto wordt in principe dus ook wel weer een Tesla.

Hoop wel dat tegen die tijd de kwaliteit van het interieur een flinke stap heeft gemaakt.
 
Automakers Take Notice - Data Points to Love Affair with Electric Cars

Artikel over wat huidige bezitters van EV's zouden doen als ze weer moesten kiezen. Enfin, klik maar op het linkje - het is wat je al dacht.

Leuk in dit artikel (voor de marketing liefhebbers) dat Tesla inmiddels een NPS (Net Promotor Score, een meetcriterium voor klantenloyaliteit) heeft van 96,6. Dat is nog nooit gebeurd, in geen enkele industrie!

Leuk artikel.
Ook vind ik het goed om te zien dat de comments onder EV artikelen (hier en in het algemeen) steeds positiever en genuanceerder lijken te worden. Steeds meer voorstanders en nog maar weinig argumenten als: een elektrische auto rijdt ook op kolen, een auto moet veel geluid maken, je komt er nergens mee etc.
Denk wel dat Tesla (bijna als enige) het beeld van elektrische auto's zo snel heeft laten veranderen.

- - - Updated - - -

Maurice afgelopen donderdag was het 6 maanden voor mij, met 18700 km en gemiddeld 225 Wh/km, meeste kms op de snelweg. I guess spitsuur verminderd het verbruik

Voor mij ook een week geleden 6 maanden. Nu 23k km en 228 Wh/km verbruik.
Lijkt alsof het gisteren was dat we m ophaalden, maar toch kan ik me niet meer voorstellen dat ik iedere dag 100 km in een Volvo reed en dat ook nog fijn vond. :eek:
 
er is een groot probleem met EV's, en Tesla in het bijzonder.

ze komen de mobiliteit hoegenaamd niet ten goede.

vele Tesla-S-rijders blijken nu vèèèl meer kilometers te rijden dan voorheen, getuige vele posts in dit forum.


straks komt er nog een ban.

Ikzelf merk dat ik makkelijker de auto in stap.
Dit heeft verschillende redenen.
1 de auto rijdt gewoon superieur
2 stroom kost me bijna niks
3 ik ben verslaafd om in dit ding te rijden

Dus ja, meer km dan normaal met de oude auto
 
Over alle halve verjaardagen en baas boven baas gesproken: ik kwam gisteren bij SC Rappenau de eerste Duitser met een MS (signature natuurlijk) tegen. Een van de mannen van het eerste EU afleveringen event in Tilburg vorig jaar.
Die zat net over de 3/4 jaar. Kennelijk is die beste man niet uit zijn MS te slaan. Hij zat al over de 60k km!
 
Hypercharging:
Van nul naar 322 km typical in 1 minuut!
4a3esubu.jpg

ydabypad.jpg

Ik zag ook in de auto nul staan bij het laden, achter het stuur stond wel 322...