Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Een doos die aan de wand of op een paal gemonteerd wordt. Persoonlijk heb ik voor een CarPlug van Electrabel gekozen. Levert zo'n 20 km/u op. Dan kan ik op nachttarief 180 km bijladen elke nacht (toch als ik mij beperk tussen 22 u & 7 u). En gezien ik "maar" 150 km/dag doe, is dit dus ruim voldoende voor mij.

Wil je meer km/u, dan moet je al snel een scheidingstransformator en allerlei ander dergelijk ongedierte laten installeren, en loop het €€€-plaatje natuurlijk snel op...

Die carplug lijkt me echt wel interessant.
Ik doe namelijk maar 70km per dag. Een supersnelle charger zal ik waarschijnlijk niet nodig hebben.

En in de tesla die ik besteld heb zit supercharger met dualloader dus als ik onderweg ben is het opladen redelijk snel maar ik zal dat vermoedelijk niet veel moeten doen
 
Die carplug lijkt me echt wel interessant.
Ik doe namelijk maar 70km per dag. Een supersnelle charger zal ik waarschijnlijk niet nodig hebben.

En in de tesla die ik besteld heb zit supercharger met dualloader dus als ik onderweg ben is het opladen redelijk snel maar ik zal dat vermoedelijk niet veel moeten doen

Wat heb je eigenlijk besteld ?
Zijn altijd wel nieuwsgierig hier...
 
Geen enkele Tesla MS is "middelmaat". :wink:

Ja, maar ik bedoelde dat het niet de P85 is en ook niet de 85 met enorm veel opties.


- - - Updated - - -

Ik heb je een contactpunt ge-PM'd.

+1
Yep , gelezen en super bedankt !

- - - Updated - - -

supercharger zit toch inbegrepen in de 85!?,
Mocht je deze optie te veel hebben, mag je me die bezorgen voor mijn s60:wink:

Juist , dat is idd geen optie. Ik was vergeten dat het standaard bij de 85 zit.

- - - Updated - - -

Iemand dit al gezien ?

monaco.jpg
 
Last edited:
Die carplug lijkt me echt wel interessant.
Ik doe namelijk maar 70km per dag. Een supersnelle charger zal ik waarschijnlijk niet nodig hebben.

En in de tesla die ik besteld heb zit supercharger met dualloader dus als ik onderweg ben is het opladen redelijk snel maar ik zal dat vermoedelijk niet veel moeten doen


waarom zou je je een extra carplug bestellen ?
kijk eerst even na of je die nodig hebt.

Tesla levert een UMC mee, die je zowel op 1faze als 3fazig kan gebruiken. Op voorwaarde dat je een 3*380V+neuter netwerk hebt.
kan je zo navragen bij uw netbeheerder. (Eandis of Infrax)

laat ons eerst dat eens weten, dan kunnen we je zeggen wat je nodig hebt.
 
Iemand op het Duitse forum had via-via te horen gekregen dat onze sound studio door een Duitse leverancier wordt geleverd, die ook o.a. ook aan Daimler levert. Uiteindelijk werd dieze leverancier gevonden: S1nn.de - Produkte.

Dat het kwaliteit is, is me inmiddels wel duidelijk geworden. Zelfs bij een zware dreun op stand 11 - altijd even leuk als je iemand de auto showt - geeft de installatie geen krimp.