Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Bij dit bedrijf staan een flink aantal gebruikte MS-en te koop.
Voorraad

Iemand enig idee waar deze vandaan zijn gekomen ?

Opvallend: De auto's staan bij Gulf Tankstation "De Schaffelaar"
Op een grasveldje ?

Schermafbeelding 2014-06-15 om 6.18.50 PM.png
 
Die met Tesla stickers lijken bijna zeker demo- en/of leenauto's van Tesla zelf te zijn.
Wellicht gebruikt Tesla dit bedrijf als tweedehands outlet (ze doen zelf voorlopig alleen maar nieuwe).
Naast demo auto's kan ik me voorstellen dat ze ook auto's terug krijgen van ontevreden klanten.
Gezien de hoeveelheid issues die ik met mijn auto had/heb kan ik mij voorstellen dat er klanten zijn die voor de 'niet goed, geld terug' optie gaan.
 
Misschien dat er een wasserette achter zit?

witwasserette ?

- - - Updated - - -

Die met Tesla stickers lijken bijna zeker demo- en/of leenauto's van Tesla zelf te zijn.
Wellicht gebruikt Tesla dit bedrijf als tweedehands outlet (ze doen zelf voorlopig alleen maar nieuwe).
Naast demo auto's kan ik me voorstellen dat ze ook auto's terug krijgen van ontevreden klanten.
Gezien de hoeveelheid issues die ik met mijn auto had/heb kan ik mij voorstellen dat er klanten zijn die voor de 'niet goed, geld terug' optie gaan.


'niet goed, geld terug' optie ? Die is mij niet bekend, kan je daar wat meer over vertellen ?
In de VS hadden ze een programma waarbij je de demo auto's kon kopen. Ik geloof dat er voor iedere gereden kilometer een dollar van de prijs afging.
Merkwaardig dat vrijwel nieuwe Tesla's nu op een grasveldje bij een bedrijf met een 06 nummer terecht komen.
Als Tesla op deze wijze de auto's dumpt geeft mij dat een slecht gevoel.
 
Last edited:
Geen idee of die optie er officieel is. Maar ik kan me voorstellen dat er klanten zijn die 'hou maar' roepen. En dat recht heb je volgens mij als het ding niet aan de redelijke verwachtting van een nieuwe auto voldoet. (bijv. specs niet zoals opgegeven/beloofd).
Als je een huishoudelijk apparaat koopt met (af winkel) allerlei mankementen breng je hem ook terug.

Tesla zit niet op negatieve publiciteit te wachten dus zullen ze snel zijn in het terugnemen. Om dezelfde reden is hun service zo fantastisch.
Als je het 'janken over tekortkomingen' draadje leest is het uberhaupt begrijp je wel waarom.
 
Precies. Ik verwacht op een ochtend ineens een loaner in de garage te treffen. Dan hebben ze hem opgehaald voor onderhoud ;)

Toch scheelt het weinig; bij de Jaguar en Volvo garages werd ik altijd "opgeroepen" voor onderhoud. Ik kan me eigenlijk niet heugen hier zelf aan te hebben moeten denken sinds ik nieuwe auto's rijd. Ik zal vandaag eens bellen...