Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Vanaf 31 maart 2014 .... en .. De gepersonaliseerde combinatie moet altijd minstens 1 letter bevatten.

ref : Gepersonaliseerde kentekenplaten - Wegverkeer - FOD Mobiliteit

Ohh, is er verschil tussen achter nummerbord en voor nummerbord ?
Ik vond het best grappig om gewoon "C" te zien staan op de voorkant. Al was het natuurlijk nog leuker geweest als hij C-D-E-F etc had gedaan...

Wel lachen ! Hoop dat we zoiets ook ooit kunnen doen in Nederland :)
 
Ohh, is er verschil tussen achter nummerbord en voor nummerbord ?
Ik vond het best grappig om gewoon "C" te zien staan op de voorkant. Al was het natuurlijk nog leuker geweest als hij C-D-E-F etc had gedaan...

Wel lachen ! Hoop dat we zoiets ook ooit kunnen doen in Nederland :)

De gepersonaliseerde nummerplaten in België zijn voor- en achteraan identiek.
Kost wel een € 1.000
Er stond een koppel in de krant met volgende nummerplaten: HIHIHI voor de man en HAHAHA voor de vrouw.
De voorzitter van onze Tesla Club Belgium rijdt rond met zijn voornaam op de platen "BYRON"
 
Ik neem aan dat het ervan afhangt bij welke maatschappij je verzekerd bent ...
Ik zou zeggen: kijk de polis er even op na.

Zoals de meesten dacht ik, centraal beheer.. Vind de polisvoorwaarden niet heel duidelijk, geen eigen risico bij tesla reparatie, maar geld dat ook bij eigen schade?
Zijn paar lichtere krasjes, dus even wilde het eigen risico even mee laten wegen voor evt reparatie of zo goed mogelijk wegpoetsen.
 
Zijn er MS rijders die soms problemen hebben met het parkeren in (ondergrondse)parkeergarages ?
Ik heb mijn MS nog niet maar moet dikwijls in Brussel parkeren waar de breedte van de vakken al echt krap zijn voor mijn huidige A5 .. laat staan voor de MS die nog langer is.

Ik stel me deze vraag na het lezen van (Parkeergarages steeds nauwer en ontoegankelijker - Autoblog.nl)

Zijn er MS rijders die voor deze reden parkeergarages mijden ?
 
Zijn er MS rijders die soms problemen hebben met het parkeren in (ondergrondse)parkeergarages ?
Ik heb mijn MS nog niet maar moet dikwijls in Brussel parkeren waar de breedte van de vakken al echt krap zijn voor mijn huidige A5 .. laat staan voor de MS die nog langer is.

Ik stel me deze vraag na het lezen van (Parkeergarages steeds nauwer en ontoegankelijker - Autoblog.nl)

Zijn er MS rijders die voor deze reden parkeergarages mijden ?

Haha, als de breedte van de vakken je zorg is, dan is het feit dat de Model S langer is niet zozeer het probleem lijkt me :tongue:

Ik heb wel een probleempje met de breedte van de Model S. De uitgang van een van de parkeergarages op mijn huidige opdracht is behoorlijk smal. (Velg)beschadigingen liggen daar nogal op de loer.
 
Zijn er MS rijders die soms problemen hebben met het parkeren in (ondergrondse)parkeergarages ?
Ik heb mijn MS nog niet maar moet dikwijls in Brussel parkeren waar de breedte van de vakken al echt krap zijn voor mijn huidige A5 .. laat staan voor de MS die nog langer is.

Ik stel me deze vraag na het lezen van (Parkeergarages steeds nauwer en ontoegankelijker - Autoblog.nl)

Zijn er MS rijders die voor deze reden parkeergarages mijden ?
Als het even kan zou ik de parkeergarages mijden. Ben al 2x ingereden met schade aan velg:cursing:.
 
Zijn er MS rijders die soms problemen hebben met het parkeren in (ondergrondse)parkeergarages ?
Ik heb mijn MS nog niet maar moet dikwijls in Brussel parkeren waar de breedte van de vakken al echt krap zijn voor mijn huidige A5 .. laat staan voor de MS die nog langer is.

Ik stel me deze vraag na het lezen van (Parkeergarages steeds nauwer en ontoegankelijker - Autoblog.nl)

Zijn er MS rijders die voor deze reden parkeergarages mijden ?

Klopt dat de MS best lang is. Maar hij is ook erg goed te positioneren en helemaal met de camera is het geen probleem om heen en weer te steken om moeilijke draaicirkels te maken.
Bij het provinciehuis in Haarlem is ook een nieuwe garage. Ik moet daar ook 2x heen en weer steken om goed erin te komen.

Qua breedte is het moeizaam. Ik ben blij dat de banden van de 19" velgen iets buiten de velg komt. Maar je kunt altijd nog Alligators aanschaffen.

En ja, als ik het echt niet vertrouw zoek ik een ander plekje. Dat is nog niet gebeurd, maar ik loop liever even een stukje verder. Zo'n goede bestuurder ben ik nu ook weer niet. :redface:
 
Klopt dat de MS best lang is. Maar hij is ook erg goed te positioneren en helemaal met de camera is het geen probleem om heen en weer te steken om moeilijke draaicirkels te maken.
Bij het provinciehuis in Haarlem is ook een nieuwe garage. Ik moet daar ook 2x heen en weer steken om goed erin te komen.

Qua breedte is het moeizaam. Ik ben blij dat de banden van de 19" velgen iets buiten de velg komt. Maar je kunt altijd nog Alligators aanschaffen.

En ja, als ik het echt niet vertrouw zoek ik een ander plekje. Dat is nog niet gebeurd, maar ik loop liever even een stukje verder. Zo'n goede bestuurder ben ik nu ook weer niet. :redface:

op de bestuurders in het Provinciehuis valt ook wel het een en ander aan te merken!
 
En ik ben nu ook gestrand en in afwachting van een sleepwagen. Bij een stoplicht trok ik op, grote klap en een melding om de weg te verlaten. Balen!
ujate2u2.jpg
 
En ik ben nu ook gestrand en in afwachting van een sleepwagen. Bij een stoplicht trok ik op, grote klap en een melding om de weg te verlaten. Balen!
ujate2u2.jpg
Sterkte!

Ging hij na het "incident" vanzelf in sleep/tow mode, of moest je dit nog zelf selecteren?

Ik meen namelijk gelezen te hebben dat als je dit niet doet voordat je 12V batterij leeg raakt, de S niet meer te verplaatsen is, en je eerst de 12V accu moet bijladen...
Dat schiet helemaal niet op.