Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Nee, zijn 14x 22kW laders. Als je de 32a fix hebt, laad je op 100km/u Ligt aan je rijstijl, maar met een 30-60 minuten bij-lading (mits je volgeladen van huis vertrekt) is dat afdoende.
Aéroville - Roissy: oplaadstation voor Roissy
Let wel, is Type3c kabel voor nodig. Anders kan je ook over IKEA REIMS gaan op 22kW, die hebben een Type 2 aansluiting. Maar bij het vliegveld is meer zeker.
 
Vrijdagmorgen was mijn smart Phone uitgevallen en wou niet meer opstarten. deze naar de shop gebracht. (3 weken wachten)
'k had nog een Sony Ericsson i800 in de kast liggen. Ook deze gaf na twee dagen de geest.
Nu heb ik enkele dagen een oude simpele Samsung in mijn zak zitten. Telkens ik de telefoon uit haalde, was deze uit gevallen. De telefoons zitten in dezelfde broekzak als mijn keyfob. Kan dit er mee te maken hebben?
Ondertussen zit de keyfob al een uur ergens anders en is de oude Samsung nog niet uit gevallen.

voor de duidelijkheid: de keyfob zit nu in mijn aktetas!:wink:
 
Vrijdagmorgen was mijn smart Phone uitgevallen en wou niet meer opstarten. deze naar de shop gebracht. (3 weken wachten)
'k had nog een Sony Ericsson i800 in de kast liggen. Ook deze gaf na twee dagen de geest.
Nu heb ik enkele dagen een oude simpele Samsung in mijn zak zitten. Telkens ik de telefoon uit haalde, was deze uit gevallen. De telefoons zitten in dezelfde broekzak als mijn keyfob. Kan dit er mee te maken hebben?
Ondertussen zit de keyfob al een uur ergens anders en is de oude Samsung nog niet uit gevallen.

voor de duidelijkheid: de keyfob zit nu in mijn aktetas!:wink:

Jouw telefoons zijn keyfoob...:wink:
 
Vrijdagmorgen was mijn smart Phone uitgevallen en wou niet meer opstarten. deze naar de shop gebracht. (3 weken wachten)
'k had nog een Sony Ericsson i800 in de kast liggen. Ook deze gaf na twee dagen de geest.
Nu heb ik enkele dagen een oude simpele Samsung in mijn zak zitten. Telkens ik de telefoon uit haalde, was deze uit gevallen. De telefoons zitten in dezelfde broekzak als mijn keyfob. Kan dit er mee te maken hebben?
Ondertussen zit de keyfob al een uur ergens anders en is de oude Samsung nog niet uit gevallen.

voor de duidelijkheid: de keyfob zit nu in mijn aktetas!:wink:

Misschien een nieuwe telefoon eens proberen in plaats van die oude, 2de hans, met stof bedekte, slechte batterij, zware, lelijke telefoons ? :scared:

Even serieus :
Keyfob mag absoluut geen probleem zijn. Ik heb deze al meerdere keren bij mijn telefoon gelegd (Galaxy S4) en nergens een probleem.

Kan het zijn dat je keyfob misschien tegen de aan/uit knopjes drukt tijdens het lopen ?
 
Zuid Limburg (Landgraaf) maar ik ga vaker naar A'dam en rijden vindt ik ook geen straf.... En als je het leuk vindt, mooie skibaan hier.

Aangezien ikzelf de 12de hem nodig heb, kan ik hem vanaf de 13de wel missen. Ik heb altijd op maandagen buitendienst mensen binnen, en kan normaliter wel dan regelen dat ze hem komen brengen en afhalen bij je echter ik moet die donderdag de 21ste hem al terug hebben. Dus dat gaat even niet. Mogelijk is er iemand dichterbij, en anders ben je welkom. Als je rond het middaguur komt kan je nog mee lunchen ook. Laden kan ook, echter ik heb net mijn 22kW laten afkoppelen ivm verplaatsing naar de voorkant binnenkort. Heb nu alleen 11kW laders.

Oja, ik zit 2 minuten vanaf de snelweg, afrit Spijkenisse.
 
Vrijdagmorgen was mijn smart Phone uitgevallen en wou niet meer opstarten. deze naar de shop gebracht. (3 weken wachten)
'k had nog een Sony Ericsson i800 in de kast liggen. Ook deze gaf na twee dagen de geest.
Nu heb ik enkele dagen een oude simpele Samsung in mijn zak zitten. Telkens ik de telefoon uit haalde, was deze uit gevallen. De telefoons zitten in dezelfde broekzak als mijn keyfob. Kan dit er mee te maken hebben?
Ondertussen zit de keyfob al een uur ergens anders en is de oude Samsung nog niet uit gevallen.

voor de duidelijkheid: de keyfob zit nu in mijn aktetas!:wink:
Fijn dat de Tesla een stuk minder storingsgevoelig is....:eek:
 
Aangezien ikzelf de 12de hem nodig heb, kan ik hem vanaf de 13de wel missen. Ik heb altijd op maandagen buitendienst mensen binnen, en kan normaliter wel dan regelen dat ze hem komen brengen en afhalen bij je echter ik moet die donderdag de 21ste hem al terug hebben. Dus dat gaat even niet. Mogelijk is er iemand dichterbij, en anders ben je welkom. Als je rond het middaguur komt kan je nog mee lunchen ook. Laden kan ook, echter ik heb net mijn 22kW laten afkoppelen ivm verplaatsing naar de voorkant binnenkort. Heb nu alleen 11kW laders.

Oja, ik zit 2 minuten vanaf de snelweg, afrit Spijkenisse.

Ik PM je even.