Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
De S heeft na een jaar (op twee dagen na) zijn eerste beurt gehad.
43.600km
9440kWh
217wh/km
- service beurt
- onderplaat eronder
- 3e remlicht (= hele achterruit) vervangen
- rechter voorportierruit vervangen vanwege krasjes
- strip achterkant vervangen vanwege condens
- rammel is uit schuifdak
- chargeport opent weer in 1x
- mattenset erin
- kofferset erin
- spoilerT beter vastgelijmd
- reparatieset+pompje in backorder
- gewassen en gezogen
- 3G werkte niet maar dat lag aan de provider zei Jacco (Duiven Service Centre).

In 1 dag klaar. Gisteravond om 21.30 waren ze nog bezig. Vandaag teruggebracht vanuit Duiven (een uur rijden). Perfecte service.

Volvo V70 T4 was splinternieuw maar 'behelpen'.
Trage, deinende, moeilijk bedienbare bak.
Ben blij dat ik de P+ weer terug heb.

1415886061429.jpg
 
De S heeft na een jaar (op twee dagen na) zijn eerste beurt gehad.
43.600km
9440kWh
217wh/km
- service beurt
- onderplaat eronder
- 3e remlicht (= hele achterruit) vervangen
- rechter voorportierruit vervangen vanwege krasjes
- strip achterkant vervangen vanwege condens
- rammel is uit schuifdak
- chargeport opent weer in 1x
- mattenset erin
- kofferset erin
- spoilerT beter vastgelijmd
- reparatieset+pompje in backorder
- gewassen en gezogen
- 3G werkte niet maar dat lag aan de provider zei Jacco (Duiven Service Centre).

In 1 dag klaar. Gisteravond om 21.30 waren ze nog bezig. Vandaag teruggebracht vanuit Duiven (een uur rijden). Perfecte service.

Volvo V70 T4 was splinternieuw maar 'behelpen'.
Trage, deinende, moeilijk bedienbare bak.
Ben blij dat ik de P+ weer terug heb.

View attachment 63526

Mooie foto, bewaren voor de volgende kalender!

En een Volvo V70 T4 is toch meer in de richting van een vervangende auto dan de Fiat Punto die ik laatst als loaner meekreeg in A'dam. (90 tot 100 in 5,6 seconden). Gelukkig kon hij een dag later omgewisseld voor een MS voor een weekendje weg met het gezin, dankzij Renske van het SeC. Alsnog tevreden dus, en helemaal met de inspanning bij het SeC die dat weekend is gedaan om mijn drive unit tot 3x toe te vervangen voordat ze een goed werkend exemplaar hadden. Kon hem maandagochtend weer ophalen.
 
Ik heb via SeC A'dam en Centraal Beheer de achterbumper laten overspuiten bij ABS Splinter (sic) in A'dam. (Parkeerschade)
Meteen hebben ze een paar punten op kosten van Tesla aangepakt; piepende deurklink linksachter, krassende achterruit linksachter.
Dit had ik niet verwacht, maar ze doen wel meer klussen voor Tesla blijkbaar.

Perfect uitgevoerd, goede service, maar wel een kale Ford Fiesta als leenauto.

Ach, dan waardeer je twee dagen later de stoelen van de Model S ineens toch weer anders.

(En vandaag is de auto trouwens jarig, qua kenteken dan. Hiep, hoi.)
 
De S heeft na een jaar (op twee dagen na) zijn eerste beurt gehad.
43.600km
9440kWh
217wh/km
- service beurt
- onderplaat eronder
- 3e remlicht (= hele achterruit) vervangen
- rechter voorportierruit vervangen vanwege krasjes
- strip achterkant vervangen vanwege condens
- rammel is uit schuifdak
- chargeport opent weer in 1x
- mattenset erin
- kofferset erin
- spoilerT beter vastgelijmd
- reparatieset+pompje in backorder
- gewassen en gezogen
- 3G werkte niet maar dat lag aan de provider zei Jacco (Duiven Service Centre).

In 1 dag klaar. Gisteravond om 21.30 waren ze nog bezig. Vandaag teruggebracht vanuit Duiven (een uur rijden). Perfecte service.

Volvo V70 T4 was splinternieuw maar 'behelpen'.
Trage, deinende, moeilijk bedienbare bak.
Ben blij dat ik de P+ weer terug heb.

View attachment 63526
Hihi. Mijn vrouw rijdt ook een V70 T4. Is inderdaad behelpen (hoezo verwend? ☺️). Ze pikt ook mijn MS in als het kan. Heb ik niet eens een P85+, maar een gewone S.