Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Dan kom ik ook, wil ik zien :)

Tja, welke klasse dan te kiezen...
"Wanneer u een aanvraag doet voor deelname aan Spring Event dient u aan te geven in welke klasse u wilt deelnemen aan de één tegen één sprints; in de Sport klasse of de Super Sport klasse. "

Bedankt voor uw bericht en interesse in Spring Event!

Normaliter laten wij de Tesla Model S niet toe als deelnemende auto aan onze evenementen.
Echter willen we voor deze keer een uitzondering maken voor de 691 pk uitvoering.

Deze heb ik zojuist op de deelnemerslijst genoteerd!
 
vanavond een melding op het grote scherm gehad die ik nog nooit eerder had gezien.
ik stapte in de auto om naar huis te rijden en zonder dat de navi aan stond, gaf hij een melding dat er een betere alternatieve weg was om naar huis te rijden die 5 minuten sneller was.
blijkbaar wist de auto dat ik om dat uur naar huis ga? ik wou er een foto van nemen, maar terwijl ik mijn tel. nam was de melding terug verdwenen.

Ook meerdere keren gehad. Minuutje of 5 tot 7 winst volgens het ding. Maar het rare is dat als ik dan op de navi kijk er geen file te bekennen is en de geadviseerde route ook de reguliere is. Als ik nu die melding krijg besteed ik er geen aandacht meer aan.

Had een ergere 'big brother' ervaring toen het ding mij plotseling bij het wegrijden van mijn werk vroeg of dit wellicht mijn werkadres was en of ie die niet zou opslaag als 'work' adres. Kennelijk werd na aan paar dagen na het installeren van de update het patroon herkend.
Heb ik het toch niet zo op. Maar de NSA wist het natuurlijk al veel langer...
 
Even een vraagje (en daar is dit forum voor, geloof ik :smile: )
Ik ben bezig met het rondkijken naar een laadvoorziening voor thuis. Nu was ik vanavond bij een vriend die ook electrisch rijdt en hij had een nieuwe Lolo hangen. Ik hoorde echter toen ik er langs liep een zoemend geluid uit dat apparaat komen. Is dat normaal? Kan ik dat bij alle laadeenheden verwachten? Ik kan me voorstellen dat dat geluid voor de buren iets minder prettig is.

Wat zijn jullie ervaringen? Hoor je de ICU en Lolo's en dergelijke te horen?
 
ik gebruik een Mennekes Comfort 22 - op 11 Kw (50 km per uur laden, wat gegeven de huidige lengte van de nacht ruimschoots voldoende is).
14 maanden in gebruik - nog nooit een zoemend geluid gehoord

Even een vraagje (en daar is dit forum voor, geloof ik :smile: )
Ik ben bezig met het rondkijken naar een laadvoorziening voor thuis. Nu was ik vanavond bij een vriend die ook electrisch rijdt en hij had een nieuwe Lolo hangen. Ik hoorde echter toen ik er langs liep een zoemend geluid uit dat apparaat komen. Is dat normaal? Kan ik dat bij alle laadeenheden verwachten? Ik kan me voorstellen dat dat geluid voor de buren iets minder prettig is.

Wat zijn jullie ervaringen? Hoor je de ICU en Lolo's en dergelijke te horen?
 
Dinsdag geen we de S ophalen. Wordt op dat moment de auto zichtbaar op je telefoon? De app klaagt nu dat er nog geen auto is.
Ik ben woensdag mijn Model S gaan afhalen en om de app te doen werken moeten ze bij tesla nog iets doen. In mijn geval duurde het 2 uur nadat ik thuis was eer de app de auto herkende.

- - - Updated - - -

Woensdag eindelijk mijn Tesla mogen afhalen , leuke wagen verassend snel en stil .
Toen ik thuis probeerde op te laden via gewone stekker gaf de laadkabel rood licht en stond er op het dashboard : laadkabel probleem
gebeld naar tesla , direct de wagen gechecked omdat ze 's morgens nog de v6 software hadden geinstalleerd maar er was niets mis mee.
Ze vroegen of ze een electriciteitsinstallateur mochten contacteren , en na 20min een telefoon van een installateur regio antwerpen aan de lijn, paar foto's van mijn elec-kast doorgemaild. Na minder dan 1 uur stond er al een technieker aan mijn deur om een nieuwe stekker aan te sluiten voor drijfkracht (zo'n rode .. ken daar allemaal niet zoveel van) en na 1 uur kon ik de auto opladen.
Super service .
Telsa antwerpen heeft me dan nog teruggebeld om zeker te zijn dat alles in orde was en of ik tevreden was.

Nice !
+10000 points for tesla ;-)
 
Even een vraagje (en daar is dit forum voor, geloof ik :smile: )
Ik ben bezig met het rondkijken naar een laadvoorziening voor thuis. Nu was ik vanavond bij een vriend die ook electrisch rijdt en hij had een nieuwe Lolo hangen. Ik hoorde echter toen ik er langs liep een zoemend geluid uit dat apparaat komen. Is dat normaal? Kan ik dat bij alle laadeenheden verwachten? Ik kan me voorstellen dat dat geluid voor de buren iets minder prettig is.

Wat zijn jullie ervaringen? Hoor je de ICU en Lolo's en dergelijke te horen?

Leuk om mijn eigen vraag te beantwoorden. Het bleek de koeling van de Tesla Roadster te zijn, niet de laadkast.. Het zat me toch niet lekker dus ik ben maar weer even langsgegaan. Iedereen bedankt voor de antwoorden!
 
Last edited: