Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben woensdag mijn Model S gaan afhalen en om de app te doen werken moeten ze bij tesla nog iets doen. In mijn geval duurde het 2 uur nadat ik thuis was eer de app de auto herkende.

- - - Updated - - -

Woensdag eindelijk mijn Tesla mogen afhalen , leuke wagen verassend snel en stil .
Toen ik thuis probeerde op te laden via gewone stekker gaf de laadkabel rood licht en stond er op het dashboard : laadkabel probleem
gebeld naar tesla , direct de wagen gechecked omdat ze 's morgens nog de v6 software hadden geinstalleerd maar er was niets mis mee.
Ze vroegen of ze een electriciteitsinstallateur mochten contacteren , en na 20min een telefoon van een installateur regio antwerpen aan de lijn, paar foto's van mijn elec-kast doorgemaild. Na minder dan 1 uur stond er al een technieker aan mijn deur om een nieuwe stekker aan te sluiten voor drijfkracht (zo'n rode .. ken daar allemaal niet zoveel van) en na 1 uur kon ik de auto opladen.
Super service .
Telsa antwerpen heeft me dan nog teruggebeld om zeker te zijn dat alles in orde was en of ik tevreden was.

Nice !
+10000 points for tesla ;-)
Bij laden via een gewone stekker helpt omdraaien meestal bij rood licht. In BE geloof ik niet zomaar mogelijk. Dan is het handig om een kabeltje te hebben waarmee dat wel kan, bijvoorbeeld een Nederlands verlengsnoer.
 
Ze vroegen of ze een electriciteitsinstallateur mochten contacteren , en na 20min een telefoon van een installateur regio antwerpen aan de lijn, paar foto's van mijn elec-kast doorgemaild. Na minder dan 1 uur stond er al een technieker aan mijn deur om een nieuwe stekker aan te sluiten voor drijfkracht (zo'n rode .. ken daar allemaal niet zoveel van) en na 1 uur kon ik de auto opladen.

Heeft hij ook een extra verliesstroomschakelaar geplaatst voor het drijfkrachtstopcontact en zo ja, welk type? Ben wel benieuwd als het iemand is die via Tesla werd gestuurd. :rolleyes:
 
Voor iemand die pas sinds augustus lid is op dit forum ben je goed op de hoogte van de "tradities" :wink:.
Maar inderdaad, ... Frank, we zijn benieuwd :biggrin:.

Ik lees al veel langer mee. Echter toen de instapdagen kwam heb ik me aangemeld om een bericht naar Thimo te sturen. En achteraf ben ik wel blij al zo lang mee te hebben gelezen omdat er bij mij tussen koop en levering nog geen 14 dagen zit. Ik weet het, te gek voor woorden, maar dat heb je als je een ingereden Tesla bij Tesla koopt. Hij heeft in de SC Den Haag eerst in de shop als kijk model gestaan en is toen de weg op gegaan. Wellicht dat er leden van dit forum al in 'mijn' S gereden hebben. Het is een rode op 21" met in het nummerbord TNB. Mooi nummerbord als je naar mijn naam kijkt :smile:
 
One year old today. Never, and I mean never, have I still been so enamoured with a car after 12 months & 34K. Burnt a motorcyclist off at traffic lights heading on to the A2 at Leenderheide this evening and grinned all the way home. Still something enjoyable everyday.

True, it's been far from a flawless experience. But hugely compensated by excellent service, free supercharging leading to practically a zero cost trips to Austria & Provence, and yeah, that feeling when you press the go peddle...

And I get a huge sense of satisfaction knowing that I'm one of a small group of people who know that ICE at the start of the 21st century = Steam at the start of the 20th.
 
Weet iemand wat de dikte van de nieuwe remblokken op de MS is?

Vanavond de winterwielen er op gezet en eens even naar de remblokken gekeken.
Heb rondom overal nog zo'n 8mm op de blokken. Ik dacht dat normaal 'nieuw' zo rond de 1cm ligt.

Met 53k op de klok zou dat betekenen dat ik rond de 250k aan nieuwe blokken toe ben.
(of als je Tesla onderhoud volgens het boekje laat uitvoeren krijg je 1 op de 14 keer 'gratis' remblokken)

Maar die berekening hangt natuurlijk sterk af van wat de initiele dikte is geweest.
 
+1111

- - - Updated - - -

One year old today. Never, and I mean never, have I still been so enamoured with a car after 12 months & 34K. Burnt a motorcyclist off at traffic lights heading on to the A2 at Leenderheide this evening and grinned all the way home. Still something enjoyable everyday.

True, it's been far from a flawless experience. But hugely compensated by excellent service, free supercharging leading to practically a zero cost trips to Austria & Provence, and yeah, that feeling when you press the go peddle...

And I get a huge sense of satisfaction knowing that I'm one of a small group of people who know that ICE at the start of the 21st century = Steam at the start of the 20th.

+1111
 
Inderdaad, ik was ook op zoek en via The New Motion hoorde ik dat er een Lolo 3 op komst was. 11 en 22 kW Ondersteuning. Ze vertelden er zelfs bij dat ze bij de eerste batch speciaal voor Tesla rijders zouden reserveren.

Ik heb deze besteld en hij komt maandag.

Staat nog niet op de site geloof ik.
Klopt. Die worden officieel pas vanaf januari uitgeleverd. Dat was trouwens het apparaat waarvan ik dacht dat het geluid maakte. Maar dat is dus niet zo ;-)

Ik heb nog geen idee wat de prijzen gaan worden, maar dat vraag ik nog wel ff na bij mijn contacten bij TNM.