Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Eigenlijk moeten we er mee stoppen hier, gezien de eerste post uit deze thread:
"De discussie kan hier vrolijk verder gaan! Druk praten tot de Model S bij ons allen voor de deur staat."

Of we maken er van "...
tot de Model S bij elke Nederlander voor de deur staat." (liever niet trouwens).
 
even iets rechtzetten :
ScreenShot715.jpg


20001 : dat kan echt niet...


kijk,
ScreenShot716.jpg


dat is al beter...
 
Vandaag was mijn dagje niet... de wet van Murphy ...
Eerst is onze zoon in panne gevallen met onze tweede (reserve)auto.
Mijn vrouw is hem gaan halen met onze Tessie en doorgereden naar Brussel, waar hij naar verplichte les moest.
De trein was geen optie gezien de stakingen in provincie Antwerpen, met uitzaaiingen in Vlaams-Brabant.
Zelf heb ik dan de auto van mijn dochter moeten claimen om een dringende afspraak deze namiddag te kunnen halen.
Maar ik moest eerst in Brugge geraken (waar zij woont) en de trein dus nemen van Knokke naar Brugge.
Bleek er een reservetrein ingelegd te zijn (met 10 minuten vertraging) omdat er geen gewone trein uit Knokke vertrok naar Brugge door de staking...
Dus ik te laat op de afspraak...

Omdat we onze zoon vanavond terug in Brussel moeten ophalen heb ik de Tesla (intussen teruggebracht door mijn vrouw) in Knokke aan de paal gehangen aan het stadhuis (Blue Corner). Dacht dat die sneller oplaadt dan thuis.
Na een uur ontdek ik dat hij daar maar oplaadt aan 27km/u. Dus ik bel naar Blue Corner om te vragen of dit normaal is en of hun laadpaal aan de dijk (Lichttorenplein) niet sneller oplaadt.
Antwoord: mijnheer, er is hier niemand die op Uw vraag kan antwoorden door de staking.
Dan heb ik voor alle veiligheid de auto aan de paal gaan hangen aan het Lichttorenplein.
Deze blijkt inderdaad sneller te laden, nl. 80km/u.

Straks als ik vertrek naar Brussel zal ik misschien in Gent de SuC gebruiken.
Zo heb ik deze eens getest en zal mijn dag toch nog in schoonheid eindigen.

Vraagje dus: wisten jullie dat de palen van Blue Corner niet aan zelfde snelheid opladen?
Nergens op Internet, ook niet op de website van Blue Corner, heb ik daarover iets gelezen.
Meer nog, op de website van Blue Corner, wordt er verwezen naar een kaart van oplaadpalen.nl.
En op die kaart zijn de Blue Corner palen in Knokke niet terug te vinden ! :) !
 
ImageUploadedByTapatalk1416853380.741060.jpg
tess is kapot! gebeld. Vriendelijk te woord gestaan. Tess moet worden afgevoerd. Vrachtwagen is hier over een uur. En als leenauto krijg ik....een Kia rio
Nu wil Ik niet klagen maar dit wordt mijn vierde leenauto en nog nimmer heb ik een Tesla gehad,
 
de beurt lijkt toch goed te reageren op de 20.000ste post... :smile:

- - - Updated - - -

niks foefelen met foto's - ik ken niks van photoshop:redface:

gewoon een oude post van mij ge-delete; daar is niks aan verloren.:wink:

Ha, ik zie het nu pas, dat alles is opgeschoven!
Eu.... nu kloppen mijn andere post niet meer hé. post 10.000 is nu 9999 geworden. Uw werk goed doen he Dirk.:wink:
 
View attachment 64451tess is kapot! gebeld. Vriendelijk te woord gestaan. Tess moet worden afgevoerd. Vrachtwagen is hier over een uur. En als leenauto krijg ik....een Kia rio
Nu wil Ik niet klagen maar dit wordt mijn vierde leenauto en nog nimmer heb ik een Tesla gehad,
Helaas heb ik er ook nog geen gehad...

Wel een x5 - 3 serie en x1 en ook nog auris hybrid..en dat allemaal in 5 maanden