Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
De vraag is of signaleren/melden echt helpt. Tesla koopt de navigatie in bij Navigon. Niet de laatste versie en ook niet de beste; zal wel iets met inkoopkosten te maken hebben.
Voorts heeft Waze (gratis Israelische app, gekocht door Google) 160 m/v in dienst op alleen al de kwaliteit van de kaarten. Dit in combinatie met heel veel gebruikers die situatiewijzigingen real-time doorgeven. Naar ik vrees hebben ze bij Tesla niet eens zoveel mensen op software-ontwikkeling.
Kortom: if you can't beat them, join them. (i.e. Waze)
 
ImageUploadedByTapatalk1417868637.676830.jpg
Deze instelling gisteren omgezet, wellicht dat werkzaamheden bij Aalten bij mij de reden was.
 
Originally Posted by Energykart
Via de deltaloyd site. Werd daarna benaderd door Taylor Mates. Als er veel interesse is wil ik best kijken of ik een group buy met ze kan initieren.

Ik doe mee.

Iedere Delta Lloyd tussenpersoon kan dezelfde 'Xclusief' polis aanbieden. Met nog enkele Tesla rijders in Noord-Holland wordt dit onder meer aangeboden door Hoorn de Vos Metselaar en Sturop in Castricum. Martin Klaver is de contactpersoon.
 
Opmerkelijk laag gemiddeld verbruik. Well done! Verwarmde garage zeker?
niet verwarmd, wel geïsoleerd.
Meestal is de binnentemperatuur van de auto s'morgens 6° a 8° de laaste dagen

Maar dat na 20.000km met zo'n stille auto je 'oren onderhoud nodig hebben' is dan toch weer opmerkelijk.
:biggrin:LOL
toch wel sterk van de tesla, dat die zelfs zegt wanneer je uw oren moet uitkuisen!
 
En als je meer dan x km (instelbaar) te hard rijdt krijg je een piepje of signaal op het display (instelbaar). Vroeg me al af waar die data vandaan komt.
Zou de nieuwe model S echt de borden kunnen lezen? Dat lukt ons nog niet eens. :crying:
Bv op de A2: dan staat er weer 100 max, en dan weer 100 max tussen 7:00 en 19:00 (en hoe hard mag je dan daarbuiten? 120 of 130?) :confused:

Daarbuiten is het max 130 hoor, maar volgens mij weten veel mensen dat niet gezien hun snelheid...:frown:
 
Originally Posted by Energykart
Via de deltaloyd site. Werd daarna benaderd door Taylor Mates. Als er veel interesse is wil ik best kijken of ik een group buy met ze kan initieren.



Iedere Delta Lloyd tussenpersoon kan dezelfde 'Xclusief' polis aanbieden. Met nog enkele Tesla rijders in Noord-Holland wordt dit onder meer aangeboden door Hoorn de Vos Metselaar en Sturop in Castricum. Martin Klaver is de contactpersoon.

Ik heb de Xclusief via Vequa in Simpelveld. Al van dag een. Ik wist toen nog niet dat ik nooit meer iets anders danTesla zou willen rijden... PM me maar als je adres gegevens nodig hebt.
 
Gisteren kreeg de mijne kuren - 12V lading laag - stop auto. Nu stond de auto al stil en rijden wilde hij ook niet meer.
Tesla heeft 'm 's avonds opgepikt en naar SEC Den Haag gebracht - daar is geconstateerd dat de main battery vervangen moet worden - het probleem is hier al eerder gesignaleerd, de regeling die voor bijladen van de 12V accu zorgt is defect. Accu swappen en de 'foute' in de VS laten herstellen is de procedure.
Helaas gaat dat in mijn geval waarschijnlijk pas woensdag in orde zijn - er moet veel met software en testen gebeuren - begrijp ik.
Donderdag of vrijdag zou ik er mee naar Zwitserland rijden - dat lijkt me niet zo handig zo kort na zo'n ingreep - we hebben hier al meer gelezen over kleine na-weeen die ik liever niet onderweg naar daar heb.
Dan toch maar weer met de diesel 4x4 de bergen in dit keer.
 
Gisteren kreeg de mijne kuren - 12V lading laag - stop auto. Nu stond de auto al stil en rijden wilde hij ook niet meer.
Tesla heeft 'm 's avonds opgepikt en naar SEC Den Haag gebracht - daar is geconstateerd dat de main battery vervangen moet worden - het probleem is hier al eerder gesignaleerd, de regeling die voor bijladen van de 12V accu zorgt is defect. Accu swappen en de 'foute' in de VS laten herstellen is de procedure.
Helaas gaat dat in mijn geval waarschijnlijk pas woensdag in orde zijn - er moet veel met software en testen gebeuren - begrijp ik.
Donderdag of vrijdag zou ik er mee naar Zwitserland rijden - dat lijkt me niet zo handig zo kort na zo'n ingreep - we hebben hier al meer gelezen over kleine na-weeen die ik liever niet onderweg naar daar heb.
Dan toch maar weer met de diesel 4x4 de bergen in dit keer.
Denk dat je m morgen of overmorgen weer terug hebt. Ik zou vervolgens gewoon met de Tesla gaan. Heb in september een heerlijke rit naar Grindelwald gehad. Met een fossiel wil je echt niet meer.
 
Gisteren kreeg de mijne kuren - 12V lading laag - stop auto. Nu stond de auto al stil en rijden wilde hij ook niet meer.
Tesla heeft 'm 's avonds opgepikt en naar SEC Den Haag gebracht - daar is geconstateerd dat de main battery vervangen moet worden - het probleem is hier al eerder gesignaleerd, de regeling die voor bijladen van de 12V accu zorgt is defect. Accu swappen en de 'foute' in de VS laten herstellen is de procedure.
Helaas gaat dat in mijn geval waarschijnlijk pas woensdag in orde zijn - er moet veel met software en testen gebeuren - begrijp ik.
Donderdag of vrijdag zou ik er mee naar Zwitserland rijden - dat lijkt me niet zo handig zo kort na zo'n ingreep - we hebben hier al meer gelezen over kleine na-weeen die ik liever niet onderweg naar daar heb.
Dan toch maar weer met de diesel 4x4 de bergen in dit keer.

Ik had hem ook binnen 2 dagen terug. Sedertdien geen enkel probleem meer gehad.