Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Lange afstandsnavigatie langs de SuC's zou op zich al super zijn. Gewoon eindbestemming ingeven en laat de navigatie maar beslissen welke SuC's je aandoet rekening houdende met verkeer, en andere Tesla's op de weg.

Ze zouden de SuC-bolletjes op de kaart dan verschillende kleuren kunnen geven (op basis van historische data of Tesla's die die bepaalde SuC als bestemming hebben aangevinkt)
-groen: voldoende vrije stalls
-oranje: voldoende stalls, maar gedeelde laders
-rood: alle stalls bezet en x-aantal wachtenden voor u
 
Ik krijg net een mail dat ik aan de beurt ben voor de bestelling van de console voorin. Die half november besteld. Zou mooi zijn als hij erin geplaatst kan worden als hij in maart geleverd wordt.

Als iemand zijn console al heeft;
Zijn deze consoles eenvoudig mee te nemen naar een nieuwe Tesla of zijn de beschadigingen aan de Tesla te groot wat het belemmerd ze er uit te halen?
Ik begrijp best dat er dan binnenin geen design change mag plaatsvinden maar tot nu toe is er niet veel gewijzigd.
Wordt deze er in geschroefd?
 
Zojuist email verzonden om er een te bestellen.

Om ServiceEU niet al te veel onnodig te belasten: laat je het even weten als je info hebt? Ik zou er ook wel eentje willen bestellen.


Als iemand zijn console al heeft;
Zijn deze consoles eenvoudig mee te nemen naar een nieuwe Tesla of zijn de beschadigingen aan de Tesla te groot wat het belemmerd ze er uit te halen?
Ik begrijp best dat er dan binnenin geen design change mag plaatsvinden maar tot nu toe is er niet veel gewijzigd.
Wordt deze er in geschroefd?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb vorig jaar juni mijn center console besteld, en november kreeg ik bericht dat ik aan de beurt was, echter tot op heden niets gehoord verder. Heb d'r maar weer eens achteraan gemaild aangezien mijn Tesla a.s. woensdag wordt opgehaald voor onderhoud en een paar punten...
 
Om ServiceEU niet al te veel onnodig te belasten: laat je het even weten als je info hebt? Ik zou er ook wel eentje willen bestellen.

Allereerst wil ik bedanken voor uw e-mail.
Met dit bericht wil ik u bevestigen dat u geplaatst bent op de wachtlijst voor the Rear Console.
Zodra deze beschikbaar zijn nemen wij meteen contact met u op.
Helaas is nog niet bekend wanneer deze voorradig zijn.

Bovenstaand de reactie van Tesla..... Even wachten denk ik...:wink:
 
het zekere voor het onzekere genomen: als het goed is kan ik de mijne over 2 weken afhalen in de Tesla store Las Vegas , daar ben ik dan toch. Ben benieuwd!


Allereerst wil ik bedanken voor uw e-mail.
Met dit bericht wil ik u bevestigen dat u geplaatst bent op de wachtlijst voor the Rear Console.
Zodra deze beschikbaar zijn nemen wij meteen contact met u op.
Helaas is nog niet bekend wanneer deze voorradig zijn.

Bovenstaand de reactie van Tesla..... Even wachten denk ik...:wink:
 
Vorige week na 14 maanden voor het eerst een service beurt laten doen. Naast wat kleine dingen had ik last van een zoem tot 80 km wat daarna overging in een hele hoge pieptoon en boven de 100 in een brom.
Tesla heeft een geluidsopname gemaakt en naar Tesla in de VS gestuurd voor analyse.

Vandaag kreeg ik de rekening waarin o.a. stond dat er iets vervangen gaat worden maar er staat niet bij wat:

Concern: Customer states: Bij accelereren hoort de klant vanaf stilstand een zoemend geluid
tot 80 km/pu. Dan gaat dit over in een piepend geluid/bromtoon.
Pay Type: Warranty
Corrections: Drive Unit General Diagnosis
geluid is waargenomen en opgenomen, vervolg afspraak maken zodra het onderdeel binnen is.

Iemand enig idee welk onderdeel er vervangen gaat worden bij piepen en brommen want ik heb begrepen dat veel meer Tesla's last hadden van vervelende geluidjes? Wordt in zo'n geval de hele drive unit vervangen?
 
Vorige week na 14 maanden voor het eerst een service beurt laten doen. Naast wat kleine dingen had ik last van een zoem tot 80 km wat daarna overging in een hele hoge pieptoon en boven de 100 in een brom.
Tesla heeft een geluidsopname gemaakt en naar Tesla in de VS gestuurd voor analyse.

Vandaag kreeg ik de rekening waarin o.a. stond dat er iets vervangen gaat worden maar er staat niet bij wat:

Concern: Customer states: Bij accelereren hoort de klant vanaf stilstand een zoemend geluid
tot 80 km/pu. Dan gaat dit over in een piepend geluid/bromtoon.
Pay Type: Warranty
Corrections: Drive Unit General Diagnosis
geluid is waargenomen en opgenomen, vervolg afspraak maken zodra het onderdeel binnen is.

Iemand enig idee welk onderdeel er vervangen gaat worden bij piepen en brommen want ik heb begrepen dat veel meer Tesla's last hadden van vervelende geluidjes? Wordt in zo'n geval de hele drive unit vervangen?

Het zijn de lagers van de drive unit. Heb zelf een nieuwe drive unit gehad na 20.000 km echter snel daarna opnieuw een brom tussen 90-130 km/uur. Heb net een afspraak gemaakt voor een service beurt (50.000 km), pas eind april mogelijk. Tesla vervangt nu niet meer de hele drive unit maar de lagers om de brom te verhelpen. Er wordt wel eerst een geluidsopname gemaakt om vast te stellen of de lagers daadwerkelijk de oorzaak van de brom zijn.