Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Heb mij opgegeven voor de zaterdagmiddag, indien mogelijk. Zie wel of dat lukt.

O ja, ik zou met mijn zoon naar de opening donderdag a.s. gaan.
Hij moet echter afhaken, dus als er iemand de boot heeft gemist en nog graag met mij meegaat, pm me dan maar even.
Update: Pm'en hoeft niet meer, de plek is al vergeven..
 
Last edited:
Als iemand nog een betere parkeerplek weet in het centrum van Antwerpen, hoor ik het graag.

Het zuid is om 15 minutjes lopen van het centrum en daar kun je gratis parkeren op het Vlaamse/Waalse kaai of je hebt ook een parking met laad mogelijkheid nog een beetje verder richting nieuwe justitiepaleis.

Door het zuid wandelen (en "terrassen" is daar ook aangenaam) en via de Kloosterstraat (straat van antiquairen) aankomen op het Grote markt waar alles is maar op 5 minutjes bereikbaar (groenplaats, meir, huideveterstraat, ...) is gewoon "as easy as that".

Volgens mij is deze wandeling stukken aangenamer dan te gaan stresseren in de parking van de Groenplaats :wink:
 
Ik veronderstel dat je de qpark groenplaats bedoelt, die sluit aan de winkelstraat (De Meir); een andere parking de buurt is de Oudaen; de parkeerplaatsen zijn daar ruimer en minder bochtenwerk, als je daar parkeert, loop dan zeker de Huidevettersstraat eens af, en sluit daarna via De Wapper terug aan op de Meir.
Onder de stadsschouwburg is ook goed te doen.

- - - Updated - - -

Krijg net deze mail, was niet echt van plan nu al over te stappen naar een P85D (wellicht over 1 à 2 jaar) maar lijkt me wel leuk eens te ervaren.
Wie gaat er ook?

Ik laat mijn plaatsje aan anderen, heb al allerlei andere leuke dingen staan in dat weekend. Ow en zelfbescherming natuurlijk.

PS: 'De snelste sedan ooit'... nou nee dat klopt niet, maar wel de snelst optrekkende sedan ooit.
 
Wederom geen uitnodiging gehad. Maar begreep zojuist dat ik in mytesla dan ook aan moet vinken dat ik graag op de hoogte gehouden wil worden. Dat had ik inderdaad niet gedaan. Dat zal vast de reden zijn dat ik niets had ontvangen voor alle voorgaande events. Maar deze keer niet heel erg om te missen: kreeg berichtje dat 17/3 mijn P85D afgeleverd wordt. Yes!
 
Ik ga het wel proberen. Dan wachten op het inruilprogramma of een andere goede deal.
Ik kan trouwens niet zien of je zelf mag rijden of dat je alleen passagier bent.
Zou je trouwens in Lelystad kunnen laden?
Het inruil programma is al actief doch Tesla geeft minder terug dan de markt.
Ik ga binnenkort beslissen over de aanschaf maar reken niet op Tesla want hun aanbod lag erg onder de marktprijs.
 
Ik ga het wel proberen. Dan wachten op het inruilprogramma of een andere goede deal.
Ik kan trouwens niet zien of je zelf mag rijden of dat je alleen passagier bent.
Zou je trouwens in Lelystad kunnen laden?
De e-mail tekst begint met 'Neem plaats achter het stuur van...', ik ga ervan uit dat je zelf het pedaal in mag trappen en het stuur recht mag houden na de insane mode gekozen te hebben :)
 
Antwerpen parkeren

Ik zit regelmatig met de vrouw in Antwerpen centrum parkeer dan altijd op de schuttershofstraat stoofpotje in denarmeduivel is ook aan te raden let wel is een 1 richtingsweg parkeren links en rechts en je moet een beetje geluk hebben! 1e uur goedkoop 2e iets duurder etc etc maar volgens sommige winkels kun je beter de bekeuring betalen van 3 of 4 tientjes! Er staan ook veel borden met verbode parkeren van tot maar die zijn vaak niet officieel
 
Parkeren op het Frederik van Eedenplein en dan door de St. Annatunnel naar het centrum lopen.

Als je vanuit Breda komt parkeer je beter aan de tramterminus van merksem. Daarvoor neem je afrit Kleine Bareel en rij je 2km richting Antwerpen.
Als je ondergronds wil staan is de Parking Centraal in de Van Immerseelstraat een aanrader. Met 10 minuten stappen sta je dan ook op de Meir.