Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Had het nog niet eerder gezien, maar onderhoudscontract nieuwe-stijl staat nu ook op de site. "Elke 20.000 km of jaar.."

Eens in de 20.000 jaar, daar ga ik wel voor -;)

Schermafdruk 2015-03-01 11.25.57.png
 
In dit 8 minuten filmpje wordt letterlijk gehakt gemaakt van waterstof als 'brandstof'.
https://www.youtube.com/watch?v=23lz9ercqvA
Precies het verhaal wat ik vertel aan mensen die geen heil zien in elektrisch rijden en lyrisch zijn over waterstof. Om waterstof te maken is stroom nodig en het kan dus nooit efficienter zijn om stroom om te zetten in waterstof om deze vervolgens weer om te zetten in stroom of als brandstof te laten fungeren voor beweging in plaats van deze direct in beweging om te zetten.. Mij mening is daarom dat waterstof niet de ideale oplossing is/wordt..
 
Mag je zelf rijden of wordt de auto gedemonstreerd door iemand van Tesla ?
Ik verwacht het laatste en heb me daarom niet aangemeld.
Ik wacht wel op een P85D loaner bij het volgende onderhoud.
In de mail met de uitnodiging staat "Neem plaats achter het stuur van de All-Wheel Drive Model S tijdens onze Black Diamond Winter Tour.", dus dan neem ik aan dat je zelf mag rijden.
 
Twee zaken die me vandaag op de Tesla website opvielen, 1. dat de Next Gen seats nu bij elke Model S besteld kan worden, dus niet enkel meer bij de P85D. 2. De duo lader niet meer te selecteren.

Kan niet zo snel op mijn iPhone die de mobiele site laat zien vinden welke lader er dan inzet nu. Een single 11 of een single 22 of een duo 2x11. Staat alleen maar uitgerust met type 2 laadklep.

Ze zouden toch niet denken dat 11 prima is en dat je voor sneller een CHAdeMO zal kopen?