Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een vermoeden dat het een complot tegen mij is ivm mijn (overigens onbedoelde en niet begrepen) kritiek op het bezet houden van de SuC stalls in Amsterdam door met name Tesla Taxi's. ... Gisteren omstreeks 00.30 relaties uit Azië bij het IBIS Airport Hotel Schiphol afgezet.. Ze stappen uit en ik blijf nog even zitten. Doet een Spanjaard mijn achterdeur open en wilt instappen.... Ik kijk hem een beetje verbaast aan en hij ziet mijn blik en zegt: "This is a Taxi, Right?" Even met die man staan kletsen, en had 10-tallen van deze wagen (wist het merk niet) op Schiphol gezien. Prachtige wagens maar dacht dus dat ik een taxi was. Mogelijk omdat ik ook een wit overhemd en pantalon aanhad...

Dus... It has begun!!!! Mercedes E rijders.... Ik voel jullie pijn welke jullie jaren hebben moeten meedragen...... Wat nu?????

Tja, een laagje verf doet wonderen :p
 
de trouw van onze dochter staat momenteel voorzien op zaterdag 27 juni 2015
een echt tijdsschema is er nog niet. maar dat zal enkele uren zijn. thuis-gemeentehuis-kerk- feestlocatie.
alles omgeving Waasmunster- Sinaai
degene die haar (en ons) dit plezier willen gunnen kunnen zich reeds melden.
Gisteren hebben reeds een aantal forum leden toegezegd.
wacht dus niet te lang, want de plaatsen zijn beperkt!:biggrin:

Uiteindelijk zijn we voor het huwelijk van onze dochter met 8 tesla's. 8 "forumvrienden" die dit willen doen.
wat een fantastisch clubje hebben we hier toch!
thanks mannen
 
Tja, 000 werkt niet. 007 werkt bij mij trouwens ook niet, was dat alleen voor auto's met luchtvering?
Ja allen luchtvering auto's. Vanmiddag Tesla logo bovenin scherm ingedrukt gehouden en 007 code ingevuld. Dan verschijnt de lotus esprit van mr. Bond, James Bond. Je ziet een zij-aanzicht. Esprit gaat omhoog en omlaag naar het niveau waarin je de luchtvering zet. Geinig gedaan, voorheen zag je je eigen auto, nu de esprit.
 
Ja allen luchtvering auto's. Vanmiddag Tesla logo bovenin scherm ingedrukt gehouden en 007 code ingevuld. Dan verschijnt de lotus esprit van mr. Bond, James Bond. Je ziet een zij-aanzicht. Esprit gaat omhoog en omlaag naar het niveau waarin je de luchtvering zet. Geinig gedaan, voorheen zag je je eigen auto, nu de esprit.

En vervolgens ligt de lotus in het vakje onder het scherm. Al gezien?
ImageUploadedByTapatalk1426978244.646490.jpg
 
Ja allen luchtvering auto's. Vanmiddag Tesla logo bovenin scherm ingedrukt gehouden en 007 code ingevuld. Dan verschijnt de lotus esprit van mr. Bond, James Bond. Je ziet een zij-aanzicht. Esprit gaat omhoog en omlaag naar het niveau waarin je de luchtvering zet. Geinig gedaan, voorheen zag je je eigen auto, nu de esprit.

Misschien foto mogelijk, of nog beter een filmpje?
 
Iemand een idee? Beste Maarten,

Als fervent mountainbiker is voor mij een fietsdrager achterop de auto wel essentieel. Ik begreep dat het aluminium batterijframe van de tesla niet stijf/sterk genoeg is om een (zware) aanhanger te trekken, maar een fietsdrager zou toch moeten kunnen qua kracht. Heb jij daar ervaring mee/iets van gehoord?

Alvast dank,


Waarom niet de MTB op het dak door middel van dak-dragers van Whispbar (bij Tesla verkrijgbaar speciaal voor Model S met pan-roof) en een fietsenrek? Deze mogelijkheid zal ik ook gaan nemen voor mijn MTB.

photo_1_1024x1024.jpg
 
23. Daar mag je maar 100.

Inderdaad. Eerst terug naar 120 en even daarna naar 100. Was al op de weg terug van aardig sneller maar gaf net voor de foto nog wat gas bij om voor de afslag voor een paar tragere weggebruikers uit te komen.

Was er verder ook (met een auto vol pratende passagiers) helemaal niet op bedacht (ben daar al heel vaak geweest).
Omdat ze frontaal moeten fotograferen zijn die dingen over het algemeen goed van te voren te zien in D. (nu heb ik het nog even in mijn rechter spiegel bekeken).
Op de terugweg gezien dat daar een deur in de geluidswal zit waardoor ze daar bij de vangrail kunnen komen om camera op te zetten.

Auto heeft net weer een week in SeC Duiven gestaan (what's new). Daar trekken ze de voeding uit de dashcam. Dus datum en tijd kloppen inderdaad niet (was ook een uurtje vroeger). Voor belangrijker zaken wellicht toch wel handig om die datum weer even aan te passen.
 
Inderdaad. Eerst terug naar 120 en even daarna naar 100. Was al op de weg terug van aardig sneller maar gaf net voor de foto nog wat gas bij om voor de afslag voor een paar tragere weggebruikers uit te komen.

Was er verder ook (met een auto vol pratende passagiers) helemaal niet op bedacht (ben daar al heel vaak geweest).
Omdat ze frontaal moeten fotograferen zijn die dingen over het algemeen goed van te voren te zien in D. (nu heb ik het nog even in mijn rechter spiegel bekeken).
Op de terugweg gezien dat daar een deur in de geluidswal zit waardoor ze daar bij de vangrail kunnen komen om camera op te zetten.

Auto heeft net weer een week in SeC Duiven gestaan (what's new). Daar trekken ze de voeding uit de dashcam. Dus datum en tijd kloppen inderdaad niet (was ook een uurtje vroeger). Voor belangrijker zaken wellicht toch wel handig om die datum weer even aan te passen.
Van de tarieven in Duitsland ga ik altijd glimlachen:biggrin:. Daar kun je voor relatief weinig nog eens hard rijden..:biggrin:
 
+1 maar hou wel (ruim) voldoende afstand.
Afgelopen dinsdag in Duitsland langs de kant gezet, ik reed 136 waar je 80 mocht. 150 euries, best goedkoop dus. Gelijk betalen. Ze waren met een oude BMW 5 station, duurde ruim 25 minuten voor al dat papierwerk. Lieten de diesel al die tijd lopen, toen ik zei dat het vervuilend was zeiden ze dat anders de camera systemen niet meer zouden opstarten. Jaja, mooie smoes. Waren wel aardige lui maar de hele actie voor 150 euro .....daar moet grof geld bij.
 
Moet het altijd geld opbrengen dan?! Dat is de gedacht in NL, heeft niets maar dan ook niets meer met veiligheid te maken.
Het is meetbaar en dus makkelijk aantoonbaar, kassa!

Heren KLPD rijden hier tegenwoordig ook in wagens van €+100k (betaald van...), arbo zal wel hebben lopen klagen maar een goede stoel in een "normale" middenklasse was uiteraard niet de oplossing die ze wilden horen op kantoor.
 
Ik denk dat het aanhouden en het bijbehorende gesprekje meer effect hebben dan de bekende acceptgiro die een week later op de mat valt. Op die plek rijdt je de volgende keer niet meer te hard. Daar daar het toch eigenlijk om?
Eigenlijk wel, maar niet in NL... Hier is dat gesprekje pas als je fors over de scheef gaat en voor moet komen. Verder is het gewoon een vaste inkomstenpost voor de schatkist (niks mis mee maar ik plan mijn belastingbetalingen liever in dan dat ze ad hoc komen).