Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Vind je het leuk & OK dat een mede Tesla eigenaar jou contacteert? Vul dan aub even dit bestand uit google docs aan!

Tesla eigenaars die het OK vinden om contact te maken met andere Tesla eigenaars:
eigenaars die het OK vinden om contact te maken met andere eigenaars - Google Sheets

Bedoeling?
In de Benelux zijn er nu al een pak Tesla eigenaars... maar wie, wat zijn ze en waar wonen ze?
Zou het niet leuk zijn moest je b.v. andere Tesla eigenaars van je streek, stad... leren kennen om... een een gezellige Tesla babbel of zo?

Zie ook:
https://www.facebook.com/groups/73308694679/

Heb ik ingevuld.
En omdat ik vrees dat robots e-mail adressen zullen pikken (voor daarna te spammen) heb ik een alternatieve methode voor mijn mail adres.
 
beter! thx voor de info
als je een paar keer met je velg schade hebt gereden in een garage wordt het allemaal minder grappig

Ik sta er elke dag. Pas op met je 21", de laadplekken zijn idd ruim, maar bij het inrijden moet je 3x een listig bochtje pakken. Het uitrijden is nog gevaarlijker, smal en hoge randen. Mijn 21" liggen dan ook al een jaartje in de schuur.
 
Ik sta er elke dag. Pas op met je 21", de laadplekken zijn idd ruim, maar bij het inrijden moet je 3x een listig bochtje pakken. Het uitrijden is nog gevaarlijker, smal en hoge randen. Mijn 21" liggen dan ook al een jaartje in de schuur.

Exact mijn ervaring. Parkeerplaatsen P1 prima, maar in-/uitrijden is listig. Pas vooral op de hoge randen bij de slagboom bij uitrijden. Breed is het daar niet bepaald.
 
Kan het me zó voorstellen met die parkeergarages. Na 2x bij spuiter en detailer in dezelfde maand word je wel panisch. Rij ik vervolgens vrijdag j.l. Q-Park centrum Eindhoven binnen. Sjef naast me: Wat rij je nou als een wijf, man! Daar wel breed genoeg trouwens. :biggrin:
 
Kan het me zó voorstellen met die parkeergarages. Na 2x bij spuiter en detailer in dezelfde maand word je wel panisch. Rij ik vervolgens vrijdag j.l. Q-Park centrum Eindhoven binnen. Sjef naast me: Wat rij je nou als een wijf, man! Daar wel breed genoeg trouwens. :biggrin:

anders moet je 3D parkeren proberen .. altijd plaats
driving_fail_04.jpg
 
eTourEurope komt met 90% kans langs Mechelen.

eTourEurope - 9 Capitals - 9 Days

Op de Grote Markt zou dan wat "animo"+ meeting met andere e-drivers (e-fietsen, e-scooters, e-moto's, e-wagens, enz.) georganiseerd worden
+ dat TMC-Belgium de trip Mechelen => Amsterdam mogelijk mee zal rijden.
Er is dan vermoedelijk ook een speciaal programma gepland in Noordwijk voor de Tesla Club België in het kader van de aankomst van de etour Europe op het Space Business park te Noordwijk.

Bedoeling:
* e-mobility + alles wat er mee te maken heeft te promoten
* meeting met andere e-drivers

Meer hierover later!

https://www.facebook.com/eTourEurope?fref=nf
 
Daar sta je dan met een 12kWh accu, waarvan waarschijnlijk 10 kWh bruikbaar is aan de "snellader". Duurt toch echt ook wel een klein half uurtje om te laden en dan iets van 40 tot 50 km elektrisch rijden. Ik denk niet dat dat erg loont, maar alle beetjes helpen.

Ging onlangs naar ons kantoor in Utrecht; heeft paaltje dus zou leuk bijladen zijn tijdens de vergadering (om SuC Oosterhout te vermijden op de terugweg). Foutlander op die plek; z'n plezier was duidelijk laadpaal de ganse dag bezet houden, en gratis voor een paar eurocent laden... Ook daar lijkt me een "etiquette"-drill echt nodig!