Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Gelijk een vraagje/constatering; Is het inderdaad zo dat je rond kunt rijden met het laadklepje open? Geeft dit geen waarschuwing?
Lijkt mij niet ideaal om (bij regen) een stekker in een kletsnatte aansluiting te steken, toch?

Je kunt wegrijden met open klepje. Maar je hebt wel een continu waarschuwing links waar de navigatie getoond wordt. Of het kwaad kan bij regen weet ik niet. Ik heb wel eens ingeplugd tijden noodweer en horizontale regen in Oostenrijk. De stroom zal er pas op komen als er allerlei checks gedaan zijn door het systeem. Het ging in ieder goed en er ging snel 120 kW doorheen.
 
Gelijk een vraagje/constatering; Is het inderdaad zo dat je rond kunt rijden met het laadklepje open? Geeft dit geen waarschuwing?
Lijkt mij niet ideaal om (bij regen) een stekker in een kletsnatte aansluiting te steken, toch?

Er wordt gezegd dat sommigen op het forum zelfs jouw klepje kunnen openen terwijl je wegrijdt. :eek:

- - - Updated - - -

6.2 binnen 

Gisteren de P85D opgehaald. MET 6.2:smile:.... Dat was de eerste die ze zagen, dus de uitleg was voor hun ook een "ontdekkingsreis".
 
Het blijft grappig hoe Elon het "be"speelt.

Schermafbeelding 2015-03-31 om 18.34.26.png
 
gefeliciteerd!!!

Dank je...

Het is weer net als toen: een snoepwinkeltje waar je steeds iets nieuws ontdekt.... Vanavond even met de muziekinstellingen gespeeld (net als bij de vorige zonder xtra packet) en wat een verschil (positief) in geluid!
Ik ben benieuwd of dat vanwege de componenten, of vanwege de overige materialen is.... of dat ik het me verbeeld. Raar is dat ik dit nog niet eerder op het forum gelezen heb, zijn er anderen die dit met de std audio ook ervaren???
 
Vanavond even met de muziekinstellingen gespeeld (net als bij de vorige zonder xtra packet) en wat een verschil (positief) in geluid!
Ik ben benieuwd of dat vanwege de componenten, of vanwege de overige materialen is.... of dat ik het me verbeeld. Raar is dat ik dit nog niet eerder op het forum gelezen heb, zijn er anderen die dit met de std audio ook ervaren???

Volgens Elon heeft een nieuwe audio-codec met name de standaard audio zeer verbeterd.
 
Dank je...

Het is weer net als toen: een snoepwinkeltje waar je steeds iets nieuws ontdekt.... Vanavond even met de muziekinstellingen gespeeld (net als bij de vorige zonder xtra packet) en wat een verschil (positief) in geluid!
Ik ben benieuwd of dat vanwege de componenten, of vanwege de overige materialen is.... of dat ik het me verbeeld. Raar is dat ik dit nog niet eerder op het forum gelezen heb, zijn er anderen die dit met de std audio ook ervaren???

Die snoepwinkel is inderdaad een goede beeldspraak. Vanmiddag ook even aan de snoep kunnen zitten en zit nu 3 dagen met plakkerige vingers. :tongue:
Ik heb toch van verschillende posters gelezen dat de audio er sterk is op vooruitgegaan, zowel de standaard versie (die ik ook heb genomen) als het UHF pakket.
 
Ik had zelf het idee dat vooral van gecomprimeerde muziek de audio er op vooruit is gegaan sinds de laatste update (dus ook de streaming muziek), maar voor m'n FLAC bestanden vanaf de USB stick merk ik weinig tot geen verschil. Maar goed, de vraag is natuurlijk ook wat een Tesla ooit beter kan doen aan FLAC files, gezien dat een compressieformaat is zonder verlies van kwaliteit. Ik weet ook niet of er met de verbeterde 'codec' de decompressie van de bestanden/stream wordt bedoeld, of dat er andere tweaks zijn om het geluid te verbeteren?

Overigens vind ik het alleen al supergeniaal dat het audiosysteem van de Tesla dus FLAC begrijpt. Dat heb ik nog nooit eerder gehad in de auto :)