You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fijn stormpje, vanmorgen bij mijn auto is er een dakpan op de rand boven de deur gevallen. Au
View attachment 76579
Fijn stormpje, vanmorgen bij mijn auto is er een dakpan op de rand boven de deur gevallen. Au
Ik lees net op het Tesla, Tesla forum (niet TMC) dat indien deuren gesloten zijn deze (bij stilstand) ook te ontgrendelen zijn door P in te drukken. Was mij niet bekend, en m.I. stukken handiger dan via het scherm....
Straks maar eens uitproberen.
De auto gaat dan gewoon in Park, dus dit is toch altijd al zo geweest? Je kan daarna niet gelijk doorrijden, je moet hem dan wel weer eerst op D zetten...
Ik weet ook niet anders... (sinds nov-2013, welke s/w-versie hadden we toen eigenlijk?)Die functie gebruik ik al sinds ik de auto heb (bijna een jaar) om mensen in te laten stappen en zit er dus al minimaal sinds v5.9 in.
Ik weet ook niet anders... (sinds nov-2013, welke s/w-versie hadden we toen eigenlijk?)
Ben gisteren naar Parijs gegaan en vandaag weer terug. Nieuwe tripplanner mooi kunnen testen. Is erg handig om het hotel erin te kunnen zetten en te zien dat de route via de SuC's gepland wordt. Maar:Versie 6..2
Handig die tripplanner!
Ben gisteren naar Parijs gegaan en vandaag weer terug. Nieuwe tripplanner mooi kunnen testen. Is erg handig om het hotel erin te kunnen zetten en te zien dat de route via de SuC's gepland wordt. Maar:
Terug vol vanaf het hotel vertrokken. Naar Gent was 290km toch stelde de navigatie hardnekkig voor dat we zouden laden in Senlis. Naar mijn mening kon ik dat wel overslaan en zeker een half uur besparen. Zelfs 100km na Senlis wenste hij nog dat we om zouden keren. We bekwamen met nog 40km over aan in Gent. Zou dus mooi zijn als je zo'n stop zou kunnen uitvinken.
- Het scherm bevroor bij mij weer een paar keer.
- hij wil met 20% marge aankomen op het volgende laadpunt.
- zou handig zijn als je per laadpunt dat hij voorstelt deze zou kunnen verwijderen.
je zou de route dan opnieuw moeten invoeren als oplossing, maar ben het met je eens dat het beter is als ie na een x aantal km zou aannemen dat je naar de volgende SuC wil. Helaas heb ik hem nog niet dus kan hem niet testen naar Kopenhagen morgen . Wellicht krijg ik hem onderweg binnen.
Ben gisteren naar Parijs gegaan en vandaag weer terug. Nieuwe tripplanner mooi kunnen testen. Is erg handig om het hotel erin te kunnen zetten en te zien dat de route via de SuC's gepland wordt. Maar:
Terug vol vanaf het hotel vertrokken. Naar Gent was 290km toch stelde de navigatie hardnekkig voor dat we zouden laden in Senlis. Naar mijn mening kon ik dat wel overslaan en zeker een half uur besparen. Zelfs 100km na Senlis wenste hij nog dat we om zouden keren. We bekwamen met nog 40km over aan in Gent. Zou dus mooi zijn als je zo'n stop zou kunnen uitvinken.
- Het scherm bevroor bij mij weer een paar keer.
- hij wil met 20% marge aankomen op het volgende laadpunt.
- zou handig zijn als je per laadpunt dat hij voorstelt deze zou kunnen verwijderen.
Opnieuw invoeren hielp niet. Hij blijft dan de dichtsbijzijnde SuC als 1e bestemming kiezen wat erg onlogisch is. Zelfs toen ik SuC Gent als bestemming opgaf stuurde ie me eerst terug naar Senlis. De enige optie die je hebt is alle laadpunten uit de route te wissen. Dan stuurt ie je wel naar de eindbestemming. Maar ik ik wilde naar huis en alleen laden in Gent en dat is dus nog niet mogelijk totdat je over de helft bent tussen de SuC die je wilt overslaan en de SuC waar je wel wilt laden.je zou de route dan opnieuw moeten invoeren als oplossing, maar ben het met je eens dat het beter is als ie na een x aantal km zou aannemen dat je naar de volgende SuC wil. Helaas heb ik hem nog niet dus kan hem niet testen naar Kopenhagen morgen . Wellicht krijg ik hem onderweg binnen.
Hebben wij "ervaren" Tesla rijders allang niet meer. Je kunt de range zo enorm beïnvloeden met je rechter voet. Ik probeer m altijd nagenoeg leeg aan de SuC te krijgen. Maar als t moet kan zelfs ik er makkelijk 50km meer uit krijgen. Range anxiety is een woord dat door niet EV rijders is bedacht volgens mij.Belofte is ook dat je geen range anxiety meer hebt :tongue: