Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hij is weer terug.

Even recapituleren. Eergisteren een bezoek aan Oud Beijerland, twee keer door Kiltunnel, collega nog 20 minuten testdrive gegeven, naar huis en omdat er gisteren een rit naar Hilversum gepland was wilde ik thuis maar gelijk aan de lader. Dus achteruit de oprit op en dan haalt laadkabel het vanuit de garage. Ik hoef hem dan niet binnen te zetten. Stilgezet, iets uit de trunk gehaald, weer even er in gezeten om pano te sluiten en toen de gevreesde melding. Ik vind het nog steeds enorm sympathiek dat hij heeft gewacht tot ik thuis was :love:

Maar gelijk service center gebeld, door op de kaart te klikken, popup met keuze navigatie of bellen, en later teruggebeld dat hij wordt opgehaald. (Best handig trouwens die functie, net als bestemming kiezen door naam bedrijf in te toetsen(

Op de flatbed, bijna nieuwe Mercedes op de oprit.

Vanmiddag weer opgehaald. Fix aan de batterij gedaan, zomerwielen er weer onder (gelijk maar meegenomen, hoeft hij volgende week niet terug) is toch wel heel mooi die zwarte 21 inch, was het bijna vergeten, gestofzuigd en weer helemaal schoon. Alle vliegjes er af en pearlwhite vereist weer zonnebril.

En, bij geen enkele eerdere auto meegemaakt, weer volgetankt (90%).

Complimenten weer! Klaar voor de komende trips (een vijftal tussen nu en eind mei). Men vroeg mij of de Mercedes was bevallen. Ik heb eerlijk gezegd dat ik me een beetje schaam maar kon niet anders dan zeggen dat ik het rijden eigenlijk niks vind. Dat is het risico van Tesla rijden.
 
Nou ja zeg! Hans hier bij ons in het dorp (en ik thuis ivm het mooie weer)?!
Had je hier even (gratis) 100km/u kunnen bijladen! Was de nieuwe installatie gelijk getest geweest....

Bedankt, zal het zeker in gedachten houden. Had in dit geval wel gekund dat het "euvel" bij jou op de oprit zich had voorgedaan. Dat was dan minder leuk.
Echt niemand die het eens wil testen? Er zullen toch ook Tesla's in Oud Beijerland wonen? Wie pakt het op?
 
Bedankt, zal het zeker in gedachten houden. Had in dit geval wel gekund dat het "euvel" bij jou op de oprit zich had voorgedaan. Dat was dan minder leuk.
Echt niemand die het eens wil testen? Er zullen toch ook Tesla's in Oud Beijerland wonen? Wie pakt het op?

Ben waarschijnlijk zaterdag even in Oud Beijerland, mijn dochter rijdt daar paard. OM even, dan zien we binnen een minuut of er geladen wordt zodat Fred gerust kan zijn op veeeeeeel schone vierwielkilometers
 
Ik ga van het weekend met mijn zoon en mijn vader naar de AutoRai. Ik hoef niet bij te laden, waar parkeer ik beter: bij de Rai zelf of bij Flowparking even verderop?
uploadfromtaptalk1429343172595.JPG

Dit was om 09:30 P1
 
Wij gaan komende week en willen er ook een leuk dagje Amsterdam van maken.
Ben ondanks geruststellende post van Wim benieuwd naar in- en uitrijd ervaringen (toch wat spichtig na het schade rijden in een parkeergarage in Arnhem :crying:) en wat die speciale voucher voor een dagje Amsterdam (cultuur, shoppen en restaurant) nou inhoudt. :rolleyes:
 
Wij gaan komende week en willen er ook een leuk dagje Amsterdam van maken.
Ben ondanks geruststellende post van Wim benieuwd naar in- en uitrijd ervaringen (toch wat spichtig na het schade rijden in een parkeergarage in Arnhem :crying:) en wat die speciale voucher voor een dagje Amsterdam (cultuur, shoppen en restaurant) nou inhoudt. :rolleyes:

Ik ben ook erg huiverig wat Amsterdam betreft. Daarbij komen dan ook nog de exhorbitant hoge parkeertarieven.
Onlangs was ik er en parkeerde ik in de Oosterdok garage. Vlak achter het station en on-nederlands ruim. En parkeertarief valt mee, voor een hele dag €.10,00.

Op loopafstand van centrum.

Ik kan dit aanbevelen. Wil je ook naar de Rai dan zul je er een stukje OV aan vast moeten knopen.
 
Ik ben ook erg huiverig wat Amsterdam betreft. Daarbij komen dan ook nog de exhorbitant hoge parkeertarieven.
Onlangs was ik er en parkeerde ik in de Oosterdok garage. Vlak achter het station en on-nederlands ruim. En parkeertarief valt mee, voor een hele dag €.10,00.

Op loopafstand van centrum.

Ik kan dit aanbevelen. Wil je ook naar de Rai dan zul je er een stukje OV aan vast moeten knopen.

De RAI parkeergarage is echt ruim genoeg om veilig in te rijden. In de garage zelf is het wat minder ruim, de plaatsen zijn wat smal. Ik heb er tientallen keren geparkeerd met mijn Audi S6 en nooit het idee gehad dat het krap was. De Model S is 20 cm breder maar ook dit is m.i. bij de RAI geen probleem.
Als je in de Oosterdok garage parkeert moet je letterlijk de hele stad door.
 
Hebben jullie al gezien dat er een tweede bierblikje boven mijn avatar wordt getoond? (> 100 reputatiepunten doet dat.)
Reputatiepunten zijn in 'ons' hoekje niet populair, maar in het US gedeelte smijt men er behoorlijk mee in het rond. In een uur verdubbelde mijn aantal daar gisteren. :)
 
Last edited: