Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Bezoek Giga Berlin 19 januari 2024

This site may earn commission on affiliate links.

Xfrank

Well-Known Member
Jun 16, 2012
11,331
15,581
Waasmunster, Belgium
Wie is uitgeloot door TOCNL voor de Giga Berlin factory tour op vrijdag 19 januari 2024?
Screenshot_20231210_171709_Gallery.jpg
 
Last edited:
Super! Maar het gaat waarschijnlijk met de oude M3 worden (ELONMUSK) omdat ik voor de MS geen winterbanden meer heb.
Oh ja, ik heb ook geen winterbanden. Ik wilde het setje uit de Tesla shop kopen vorige week, maar die set is uitverkocht. Daarnaast zijn winterbanden voor zover ik weet alleen verplicht bij winterse omstandigheden, maar het zal maar net sneeuwen die dagen :cool:

Kan het kloppen dat er in de communicatie vanuit TOC niks over winterbanden is gezegd of heb ik dat gemist?
 
Oh ja, ik heb ook geen winterbanden. Ik wilde het setje uit de Tesla shop kopen vorige week, maar die set is uitverkocht. Daarnaast zijn winterbanden voor zover ik weet alleen verplicht bij winterse omstandigheden, maar het zal maar net sneeuwen die dagen :cool:

Kan het kloppen dat er in de communicatie vanuit TOC niks over winterbanden is gezegd of heb ik dat gemist?
Er is inderdaad niks over gezegd. Ik ben zelf op het idee gekomen ;)
 
  • Funny
Reactions: Michel_AH
Ik ben er ook bij ;-) Hoop ook op tijd een oplossing voor de winterbanden te hebben. Ik heb mijn Y net 3 weken en had me hier nog niet mee bezig gehouden. Bekeuring in Duitsland voor het niet hebben van winterbanden €60,- Weersvooruitzichten nog niet heel beroerd, maar je weet het natuurlijk nooit. Heeft iemand ervaring met een goede keuze voor de banden? Ik heb op dit moment een Hankook Icept evo3 W330 op het oog.
 
Ik ben er ook bij ;-) Hoop ook op tijd een oplossing voor de winterbanden te hebben. Ik heb mijn Y net 3 weken en had me hier nog niet mee bezig gehouden. Bekeuring in Duitsland voor het niet hebben van winterbanden €60,- Weersvooruitzichten nog niet heel beroerd, maar je weet het natuurlijk nooit. Heeft iemand ervaring met een goede keuze voor de banden? Ik heb op dit moment een Hankook Icept evo3 W330 op het oog.
Die bekeuring is nog het minste probleeem, het probleem wordt groter als je een aanrijding hebt in winterse omstandigheden zonder in het bezit te zijn van de juiste banden. Ik zit met hetzelfde dilemma.
 
Die bekeuring is nog het minste probleeem, het probleem wordt groter als je een aanrijding hebt in winterse omstandigheden zonder in het bezit te zijn van de juiste banden. Ik zit met hetzelfde dilemma.
Ik las zojuist precies hetzelfde, ik zie maar 2 opties, of treinen of banden bestellen en voor die tijd geplaatst te hebben. Idealiter wil ik er eigenlijk een extra set velgen bij, bij Tesla is helaas alles uitverkocht.
 
  • Like
Reactions: Michel_AH
Horta, weet ik en snap ik....Nog beter om gewoon banden via Internet te bestellen, prijstechnisch meestal een stuk interessanter en ze er vervolgens op te laten gooien voor een paar tientjes. Maar ik wil graag originele Tesla velgen, met sensoren voor de banden spanning etc. Dan heeft een ritje naar de Kwikfit niet echt zin.
 
  • Like
Reactions: horta and Michel_AH