Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Overtrek Tesla X voor buiten te koop in Belgie of Nederland?

This site may earn commission on affiliate links.
hey guys,

wanneer ik in Zuid-Frankrijk ben, staat de wagen veel stil. Maar de zeemeeuwen laten wel teveel poep op de auto vallen.

De wrapping kan hier niet zo goed tegen. Dus het zou handig zijn om de correcte overtrek te vinden in Belgie of Nederland.

Ook voor de achterbank had ik graag een overtrek gehad omdat mijn hond daar zit.

Indien niet mogelijk in BE of NL, kan ik het nog altijd laten opsturen vanuit de US.

Vind zelf niks. Weet wel dat de originele van Tesla in the states $500 kost?

Molded Custom Seat Covers

Coverbond-4™ Custom Car Cover




thanks

François
 
Overtrek schijnt bij het SeC beschikbaar te zijn.
Klopt, ik heb hem ook bij de Sec Rotterdam besteld. Is prijzig maar past perfect.
upload_2017-7-23_9-29-24.png
 
(Pijnboom)hars nooit te lijf gaan met aceton, white spirit, methanol, etc. op autolak.
Verwijder je perfect met TERPENTIJN in een handomdraai. Is het oplosmiddel bij uitstek van natuurlijke harsen en waxen.
Probeer maar !
 
Eerst uitproberen in een klein wielkasthoekje ; en de terpentijn uiteraard niet uitsmeren, ik zou deppen met wat keukenpapier of watten. Terpentijn is echt heel effectief want is het liquide derivaat van zulke hars.
 
ja, maar ik denk het toch te kopen in the U.S.A. Niet alleen voor de prijs, maar hoe lang gaat het duren tot de dure Tesla overtrek gestolen wordt......

Een neutrale is een beter idee denk ik.

Niemand die weet waar een achterbank overtek kan gekocht worden (die past)?

Thanks

F
 
ja, maar ik denk het toch te kopen in the U.S.A. Niet alleen voor de prijs, maar hoe lang gaat het duren tot de dure Tesla overtrek gestolen wordt......

Een neutrale is een beter idee denk ik.

Niemand die weet waar een achterbank overtek kan gekocht worden (die past)?

Thanks

F
Cover over de auto en inpluggen met de chargekakel, dit zal de kans op stelen van de cover aanmekelijk verkleinen.
 
  • Like
Reactions: HansBe
hi Zuid5.nl

zie het nut hier niet van in. Want wat heb je daar aan? Kan even niet volgen.

sorry

F
We spreken hier over een buitenhoes voor de auto. Deze hoes bedekt de gehele auto tegen het vuil worden indien de auto buiten staat. Deze hoes kan er dus zo vanaf gehaald worden, maar dat wordt een stuk moeilijker indien je je charge kabel in plugt door de speciale uitsparing die daarvoor is gemaakt.
 
beste Zuid,

dat bergrijp ik wel, maar je bedoelt waarschijnlijk de kabel van de Tesla charger. Want als je een kabel insteekt die er dan los aanhangt, kan die toch verwijderd worden?

F
De laadkabel die je vanaf de laadpaal in de auto steekt, maakt niet uit wel merk de lader is. Ja indien je alleen de auto kant monteert dan kunnen ze de hoes er natuurlijk overheen trekken (niet als de kabel vast aan het laadstation is gemonteerd)
 
wel mijn vraag was uiteraard als er geen laadpaal is. Ook is het onbeleefd om een laadpaal die niet van jou is te blokkeren.

Het probleem blijft dus bestaan. heb maar een hoes qekocht in Amerika voor $140 en $60 verzendkosten.

Als die dan gestolen wordt, ga ik er niet van wakker liggen

bedankt
F