Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Te koop: Groene S85, 11/2013, 60.000 km

This site may earn commission on affiliate links.
Pano-dak, beige leer, tech pack, studio sound pack, duolader, parkeersensoren, beveiligingspakket, standaard 19" velgen, winterbanden, dakdrager. 60.000 EUR. PM bij interesse!
Tesla.jpg
 
Last edited:
De meeste die hier lezen hebben er al één, of zijn in afwachting van. Maar je weet inderdaad nooit hoe "een koe een haas vangt" (Nederlands gezegde)! Aan de prijs moet het inderdaad niet liggen en is het een buitenkansje voor een liefhebber die nog op zoek is. Succes.
 
Ik heb t.b.v. de credits een 70D gekocht, en nu de 70 aan het verkopen. Natuurlijk niet op 1 paard wedden en om zeker te zijn beide links en rechts aangeboden...
Mocht ik ze allebei ineens verkopen dan zit ik ineens zonder en dan lijkt me dit idd geen slechte optie.:cool:
Zeker omdat ik destijds geen groen durfde te bestellen, en ik dat eigenlijk nog steeds een supermooie kleur vind...
 
Plannen gaan nog iets gewijzigd zijn.... voor zowel de 70 als de 70D een goed bod uit de handel gehad. 70 is verkocht, En de 70D heb ik minder haast mee, en daarover nog in gesprek met een zeer prominent forumlid:wink:. Op basis van nieuwe info ga ik na verkoop van de 70D geen S meer ga aankopen. Wel bijzonder dat er nu 2 mooie groene te koop staan. En... ik heb ook begrepen dat er bij 1 van mijn klanten een hele mooie km vergoeding mogelijk is bij gebruik eigen auto, dus ik ga die auto's waarvan ik het idee heb dat ze een mooie prijs hebben daar zeker bij een paar mensen onder de aandacht brengen....
Ik moet wel zeggen dat ik er wel lol in begin te krijgen om aspirant rijders een beetje op weg te helpen (en daarbij meteen ook een verkoper op het forum, of eentje die bij Tesla net dat stapje extra zet)...
 
Het groene S'je heeft intussen een toekomstig nieuw thuis gevonden bij een zeer sympathiek forumlid die het Tesla-virus verder in de familie wil verspreiden. Nu nog een eeuw (enfin, drie weken, maar dat is ongeveer hetzelfde) wachten op de nieuwe... Dank aan allen voor tips/interesse!