Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gaat samen met VW Hybride M3 bouwen.

SofaSogo

Member
Aug 22, 2013
611
259
Vreeland, The Netherlands
Het zou eigenlijk in de opmaak van een rouwadvertentie moeten;

Tesla gaat de Model 3 leveren met een plug-in hybride aandrijflijn die gebruiktmaakt van dieselmotoren uit de door Volkswagen teruggekochte voertuigen. Tesla hoopt hiermee het aantal Model 3-leveringen op korte termijn te kunnen verhogen.

Overeenkomst Volkswagen en Tesla voor diesels | Autonieuws - AutoWeek.nl

Have they gone nuts?? Zouden ze gepeild hebben of Tesla klanten dat überhaupt zouden willen afnemen. Devaluatie van opgebouwde imago van Tesla.

• Disagree
Reactions: FVO

Gerben HwK

Member
Sep 14, 2017
18
22
Rijswijk, The Netherlands
Het zou eigenlijk in de opmaak van een rouwadvertentie moeten;

Tesla gaat de Model 3 leveren met een plug-in hybride aandrijflijn die gebruiktmaakt van dieselmotoren uit de door Volkswagen teruggekochte voertuigen. Tesla hoopt hiermee het aantal Model 3-leveringen op korte termijn te kunnen verhogen.

Overeenkomst Volkswagen en Tesla voor diesels | Autonieuws - AutoWeek.nl

Have they gone nuts?? Zouden ze gepeild hebben of Tesla klanten dat überhaupt zouden willen afnemen. Devaluatie van opgebouwde imago van Tesla.

Hahaha, hele goede 1 april grap!

Member
Apr 30, 2015
326
300
Vleuten
Ik kan een goede grap wel waarderen maar ze voegen ook veel misplaatst sentiment en stemmingmakerij toe in het artikel

FVO

Active Member
Nov 26, 2011
3,694
1,557
Had me voorgenomen om dit topic te negeren om geen nodeloze aandacht te schenken, maar kan me niet inhouden.
Als er de laatste jaren iets naar boven is gekomen dan zijn het de gansterpraktijken van de klassieke constructeurs met VW op kop.
Ik (en ik denk veel Teslarijders met me) wil met VW NIETS te maken hebben. En dan trachten er een grapje van te maken op 31-03...

een dikke welgemeende disagree.

• Like
Reactions: KrisB

thegruf

Active Member
Mar 24, 2015
2,290
1,979
indeterminate
sorry for the reply in english

April 1st joke in bad taste I think.

But, if Tesla do this - then then I sell my Tesla.
I will have nothing to do with VAG / VW / Audi / Porsche after their lies.
Simple

• Like
Reactions: KrisB and FVO

SofaSogo

Member
Aug 22, 2013
611
259
Vreeland, The Netherlands
Moet zeggen dat ik eerst ook dacht dat het een serieus bericht was. Uiteindelijk viel bij mij ook het kwartje dat het een premature 1 april grap was. Ik vind het wel een goeie. Maar kennelijk ligt de missie van Tesla ons zo aan het hart dat sommige er niet meer om kunnen lachen...

Andre

Member
Jul 13, 2013
685
263
Holland
Had me voorgenomen om dit topic te negeren om geen nodeloze aandacht te schenken, maar kan me niet inhouden.
Als er de laatste jaren iets naar boven is gekomen dan zijn het de gansterpraktijken van de klassieke constructeurs met VW op kop.
Ik (en ik denk veel Teslarijders met me) wil met VW NIETS te maken hebben. En dan trachten er een grapje van te maken op 31-03...

een dikke welgemeende disagree.
Ik zie jou nog wel in een VW bus BEV rijden, die komt er toch echt aan.

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC