Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Achteruitrijlicht defect, nergens een melding?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik reed vandaag een stuk stapvoets achteruit, toen er iemand om m'n raam tikte om door te geven dat er slechts 1 van de 2 achteruitrijlichten brandde. Ik heb dat thuis gecheckt met hulp van mijn vrouw (probeer dat maar eens in je eentje :), en wat blijkt; er is er inderdaad 1 overleden. (nog geen 4 weken oud...).

Ik heb een foto van de auto in het dashboard gemaakt, zie bijlage. Kan iemand bevestigen dat het er wel altijd 2 moeten zijn en weet iemand waarom ik nergens een melding zie van een defecte lamp?

Vorige week hebben ze een bijzondere kraak in m'n stuurhuis moeten fixen, ik zit nu op eens per 14 dagen naar een Service Center. Ik geloof dat het tijd wordt dat het Service Center maar na mij toe komt...
 

Attachments

  • FullSizeRender.jpg
    FullSizeRender.jpg
    377.3 KB · Views: 328
Kreeg pas na het uitlenen van de auto voor een bruiloft dezelfde feedback.

Laat me raden: het linker licht doet het niet?

Je kunt met een gerust hart naar bed. Dat achteruitrijlicht bestaat namelijk niet.
Er is dus niets aan de hand en daarom ook nergens een melding.
 
  • Funny
Reactions: HWS
Ik reed vandaag een stuk stapvoets achteruit, toen er iemand om m'n raam tikte om door te geven dat er slechts 1 van de 2 achteruitrijlichten brandde. Ik heb dat thuis gecheckt met hulp van mijn vrouw (probeer dat maar eens in je eentje :), en wat blijkt; er is er inderdaad 1 overleden. (nog geen 4 weken oud...).

Ik heb een foto van de auto in het dashboard gemaakt, zie bijlage. Kan iemand bevestigen dat het er wel altijd 2 moeten zijn en weet iemand waarom ik nergens een melding zie van een defecte lamp?

Vorige week hebben ze een bijzondere kraak in m'n stuurhuis moeten fixen, ik zit nu op eens per 14 dagen naar een Service Center. Ik geloof dat het tijd wordt dat het Service Center maar na mij toe komt...

Er brandt er inderdaad maar ééntje, nl de rechtse. Trouwens ook zo afgebeeld in je dashboard mini Tesla. ;)