Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Aero velgen herstel stift stoeprandschade

This site may earn commission on affiliate links.
Na wat stoeprandschade te hebben opgelopen ben ik op zoek naar een soort van herstelstift die de schade kan camoufleren.

In Amerika is die gemakkelijk te vinden voor +/- $14, namelijk :

https://www.amazon.com/gp/product/B00HE66OK8/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00__o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Deze geeft hele mooie resultaten mits wat opschuren:

Touch up paint for aero wheel

Weet iemand waar deze stift te vinden is in Europa?

En neen, geen interesse in Alloygators...

Waarom bestel je hem niet gewoon op Amazon? Verwacht je dat hij in Europa goedkoper zal zijn?
 
Sterkte met de schade... :( is mij ook overkomen helaas. In mijn zoektocht naar lakstiften kwam
Ik daar ook op uit. Echter, een erkend schadeherstelbedrijf kon voor €75 de velg als nieuw herstellen/spuiten. De kans dat ik nogmaals schaaf/schamp acht ik kleiner in de nabije toekomst (zie het als leergeld). De spuiter wist wel te melden dat de grijze metallic erg dicht of zelfs gelijk is aan die van een mercedes kleurenpallet, misschien dat dat je zoektocht kan versnellen?
 
Deze gebruiken wij voor de velg zelf (titanium gray):
€ 1 | Grijs serie Auto Kras Reparatie Verf Pen Grijs Touch Up Paint Scratch Herstellende Scratch Remover Auto Care Fix Scratch Verf pen

Ik weet niet of je schade aan de rand van de velg zelf is of aan de aero's.

upload_2020-1-23_11-56-50.png

Deze net na 32 dagen geleverd gekregen ( 46 dgn was aangegeven... ).
Prima om verfschade aan de 18" velgen bij te werken.
Ooh ja, €3,44 waren de kosten

2xStift.Titanium.Gray.jpg
 
  • Like
Reactions: ScoopT