Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Volgens mij is hij nu stil. Nu heb ik vandaag in de regen (dat met die druppels op de voorruit) gereden en dan hoor je dat en de banden, maar ik heb er op zitten letten of er geluid uit de unit komt maar dat nog niet gemerkt. Als hij zo blijft is het mij prima.

View attachment 100208

Ben benieuwd hoe hij zich houdt (klinkt) na wat meer km's Hans!
Helaas geeft de bon niet veel duidelijkheid.
 
Jaarlijks of, elke 20.000km!
Voor sommigen hier op het forum dus 4x per jaar

Volgens mij is inmiddels meermaals door Tesla personeel aangegeven dat die km's losgelaten worden. Je kunt gewoon wachten met langskomen totdat de auto melding maakt of je problemen tegenkomt. Voor het onderhoudspakket geldt dat je 4x (1x per jaar) mag langskomen voor een vast bedrag en dan gratis wordt geholpen.
 
Zojuist getest met v7...106. Je kan nog steeds op je stoel staan.:smile:
Kan geen verschillen ontdekken op een kort test ritje. AP doet het, geen wijzigingen in de release note's
Nog maar eerst wat verder testen.

Zou de kaart niet nog eens geupdate zijn?

- - - Updated - - -

Exact mijn insteek destijds, ben nu echter het derde jaar ingegaan en zie geen enkele aanleiding om voor service te gaan.

Belangrijkste zaken waarvoor je in theorie binnen zou moeten zijn de uitlijning en de ontvochtigingszak die zich in het A/C-systeem bevindt.
Ik ga overmorgen over de 50.000 en ga hem ook nog niet binnen doen.
 
Het uiterst positieve banenrapport in de US vandaag, heeft de USD opnieuw sterk doen opveren (+1,3% ongeveer).
De kans wordt nu wel heel groot dat de FED in december, voor het eerst in jaren, de rente zal verhogen.
Onze eigen ECB heeft de voorbije weken gesteld dat ze de stimuli mogelijk nog zullen opdrijven in december om de economische groei in onze regio nog wat meer aan te zwengelen.
Beide versterken elkaar waardoor kan verwacht worden dat de USD de komende maanden in stijgende lijn zal blijven gaan tov de EUR.

Dit betekent echter minder marge voor Tesla als ze niets doen.
De kans is dan ook groot dat Tesla zijn prijzen de komende weken / maanden nog eens naar boven zal bijstellen.
Als je dus de komende maanden nog een Model S zou willen kopen, kan het interessant zijn niet te lang te wachten met bestellen.
Je kan immers nu bestellen en de levering later in 2016 laten gebeuren. Dan heb je tenminste nu al een gelockte prijs.

Met de huidige macro-economische elementen voor ogen is de kans onbestaande dat Tesla zijn prijzen gaat laten zakken de komende maanden of kwartalen.
 
Mijn auto heeft Do en Vr bij Tesla Amsterdam gestaan ivm vast zittende spiegels en een DAB tuner wat klonk als soms geruis van een oude LP er doorheen.

Ik zit op 100.000km, dus ze moesten even overleggen, maar alles is onder garantie vervangen.

Nieuwe DAB tuner, nieuwe antenne, powerfolding mirrors en meer.

Tijdens het onderhoud kwamen ze er achter dat de 12V accu bijna kapot was en ook dat er iets met de stuurkolom was, een ophanging ergens.

Uiteindelijk kostte mij dat alleen extra wachttijd.

Het deed mij vooral pijn om 2 dagen in een V70 te moeten rijden ;) Nee, prima auto, jammer van de dinosapbrander.

In ieder geval weer heel goed gedaan door Tesla!
 
Mijn auto heeft Do en Vr bij Tesla Amsterdam gestaan ivm vast zittende spiegels en een DAB tuner wat klonk als soms geruis van een oude LP er doorheen.

Ik zit op 100.000km, dus ze moesten even overleggen, maar alles is onder garantie vervangen.

Nieuwe DAB tuner, nieuwe antenne, powerfolding mirrors en meer.

Tijdens het onderhoud kwamen ze er achter dat de 12V accu bijna kapot was en ook dat er iets met de stuurkolom was, een ophanging ergens.

Uiteindelijk kostte mij dat alleen extra wachttijd.

Het deed mij vooral pijn om 2 dagen in een V70 te moeten rijden ;) Nee, prima auto, jammer van de dinosapbrander.

In ieder geval weer heel goed gedaan door Tesla!


Is Aartselaar niet dichterbij ? :wink:
 
Zolang ze maar niet beperken dat ik met open pano, staande op de stoel, met 130 over de snelweg kan.:tongue:

Dat filmpje heb ik nog niet on line gezien en wil zo dadelijk de update gaan testen :p

Dat er verschil zit in service behandelingen per regio… Ik zou dat toch even onder de aandacht brengen Frank, of had jij opdracht gegeven voor het installeren van elektrische klap spiegels?