Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ken de oplossing, fietsen. Geen kort stukkie, maar tot je :tongue: op je schoenen hangt.
Een "paar" jaar geleden ben ik uit frustratie een stukkie gaan fietsen. Na mijn opleiding was overgekwalificeerd of had te weinig ervaring:cursing:. Heb toen m'n fiets ingepakt en naar New York gevlogen om naar Panama te fietsen:rolleyes:. Gelukkig had ik tegen de tijd dat ik bij New Orleans was een baan. Was inderdaad wel goed voor m'n figuur:biggrin:.

image.jpeg
 
Zo, wie had het ook al weer over het ZEN gehalte van onze Model S? Mooie commercial, en weer fanmade.

Tesla - Silence - YouTube

En nu we toch bezig zijn met filmpjes, hier een mooi van het Falcon 9 succes in december. Let op de leeftijd van de crew in het control center en de nadruk die (ook daar) wordt gelegd op de "belevingsfactor".

| Recap of Falcon 9 launch and landing - YouTube
 
Last edited:
misschien valt het allemaal nogal mee. het is USA slim fit...

Van de volwassen Amerikanen is 61 procent overweight, van alle kinderen is een kwart al te zwaar. In 1980 was dat nog 25 procent.


Last van ziekelijk vetzucht obese heeft 27 procent van alle mannen en 34 procent van alle vrouwen. Deze cijfers bevestigen een oppervlakkige waarneming: getverderrie, wat veel vette mensen. Niet zomaar een beetje gezet, niet zomaar een paar rolletjes van veertig plussers of een bierbuik, maar ongelooflijk, afzichtelijk vet. In pretparken, in shopping malls, overal waar Amerikanen elkaar ontmoeten, zie je wel van die families waggelen. Pa, ma en de kinderen in hun gemakkelijk zittende felgekleurde 'sport'-kleding: allemaal even vet.
Ah, je kent me:crying:. Ik geef toe, dit wordt een uitdaging:redface:.
 
misschien valt het allemaal nogal mee. het is USA slim fit...

Van de volwassen Amerikanen is 61 procent overweight, van alle kinderen is een kwart al te zwaar. In 1980 was dat nog 25 procent.

:confused: :biggrin:
Van de volwassen Amerikanen is thans 61 procent overweight (van alle kinderen is een kwart al te zwaar), in 1980 was dat nog 25 procent.
 
Een "paar" jaar geleden ben ik uit frustratie een stukkie gaan fietsen. Na mijn opleiding was overgekwalificeerd of had te weinig ervaring:cursing:. Heb toen m'n fiets ingepakt en naar New York gevlogen om naar Panama te fietsen:rolleyes:. Gelukkig had ik tegen de tijd dat ik bij New Orleans was een baan. Was inderdaad wel goed voor m'n figuur:biggrin:.

Het is even zoeken naar de gelijkenis op de foto ;)
Klinkt wel als een mooie tocht! Hoe lang heb je er over gedaan? Heb zelf vorig jaar met een paar vrienden gefietst van breda naar zuid frankrijk, en de vrouwen en kids kwamen later aan met de auto...ook leuk!