Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Natuurlijk even een testrit in de MX met de opgeschoten jeugd. En dan zo beloond worden op de achteruitrijd camera.

image.jpeg
 
  • Like
Reactions: basvk
Jason heeft weer wat ontdekt, blackbox die laatste 8 frames van front cam opslaat bij ongeluk:
Tesla Autopilot camera stores footage after a crash like a dashcam – here’s an example
Interessant geval ook, dit ongeluk was een stuk minder zwaar geweest als de Tesla niet zo'n enorm acceleratievermogen had gehad (ow het is oranje...gaaasssss eerrroopppp!!!1!11!! Hoppa met 90km/h door de kruising en de door overstekende auto heen die dacht dat ie er wel voor langs kon)

Ik heb me zo ook al eens laten verrassen (liep gelukkig goed af), zelfde als als eerste weg zijn bij het stoplicht terwijl er nog eentje door oranjerood komt zeilen...
 
Chauffeurs gezocht:
Urgenda maakt een rondje Nederland met de wethouders duurzaamheid van de waddeneilanden. Belangrijk thema daarbij autonoom vervoer. Ik zou graag willen dat ze het van dichtbij zouden kunnen ervaren door hen van Utrecht naar Harderwijk te laten verplaatsen met 'autonoom' rijdende Tesla's. Dat zou zijn op donderdag 15 september vanaf RVO Utrecht vanaf 17:30 - 18:30 uur. Ze hebben dan net een briefing over de WePod achter de rug.

Het betreft 6 personen, de medewerkers die er om heen hangen gaan gewoon mee met de busjes waarmee we de rest van de route doen. We zoeken 2 a 3 Tesla eigenaren die het leuk vinden om de autopilot functie te laten beleven. Wie meldt zich bij mij aan?
Hoe staat het met het ritje naar Harderwijk? Gaat het nog door? Ik heb donderdagmiddag vrijgehouden just in case.
 
Snap de dislike van @basvk niet zo goed.
Hier heb je iemand die enthousiast zijn vrije tijd opoffert, het halve land wil afleggen voor een goed doel en dan wordt die getrakteerd op radiostilte. Vind ik allerminst sjiek en ik begrijp @pvkeep z'n reactie volkomen.

Hoe moeilijk was het geweest om even een PM te sturen of desnoods een berichtje hier om te laten weten dat je voorzien bent?
 
Omdat dit er toevallig op aansluit.. Ik heb laatst ook een oproep geplaatst dat ik voor een zakelijke relatie iemand met een Tesla zocht voor opnames in Zeeland.
Omdat ik het draadje niet onnodig weer bovenaan wilde hebben, middels mijn reactie, wil ik hier even melden dat dit gelukt is.. Naar ik begreep heeft PascalH hun kunnen helpen!

@PascalH bedankt nog! Het forum dus ook, en hoop dat het allemaal gelukt is.
 
  • Like
Reactions: PascalH and HWS
Dat was dan de laatste keer dat ik mij en mijn auto beschikbaar gesteld heb. Wat een onbeholpen amateurisme.
Dacht even dat het amateurisme sloeg op mijn diensten als "chauffeur" van een stel wethouders. Die diensten zijn inderdaad amateuristisch en wellicht nog onbeholpen ook. :D

Maar inderdaad niet zo netjes. Toch wil ik wel opnemen voor urgenda: Ronald en Urgenda zijn niet één, als ik het goed zie. Ronald heeft enkel de oproep geplaatst en ons in contact gebracht met de betreffende projectleider van urgenda die de toer voor de wethouders organiseert. Overigens zal ook urgenda niet vrij zijn van (onbeholpen) amateurisme, maar het zij hen vergeven.
 
  • Like
Reactions: ChangeDriver