Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo, ook nieuw hier. Maar lees al een behoorlijke tijd mee. Ik ben de laatste gelukkige die nog een Sig heeft kunnen bemachtigen. Eind mei geupgrade naar een Sig. (originele reservering P1079, juli 2012). Was even echt de laatste (nr 500), maar na nog een annulering gaat de allerlaatste naar Belgie.
En als je dan toch nog een Sig kunt krijgen moet het natuurlijk een rode performance met wit leder zijn... (was eigenlijk van plan de minder opvallende 'zakelijke' bruine versie te kopen). Er zijn overigens 130 Sig's in NL verkocht.

Ik kreeg bij bestelling de plechtige belofte dat er absoluut geen reguliere auto's worden geleverd voordat alle Sig's geleverd zijn. (die belofte lijken ze vanwege Noorwegen al te breken). Mijn auto is sinds begin deze week 'completed'. Tesla jongen in Engeland beweerd echter dat ik hem in de week van 16 sept geleverd krijg. Dat wordt dus een hele snelle boot of de online info klopt niet of ... het wordt gewoon eind september.

Zijn er al 'reguliere' reserveringshouders die een bevestigde afleverdatum hebben? Als de belofte klopt zou ik daar dus voor moeten zitten.
Omgekeerd: zolang jullie nog geen blij bericht van mij zien, moeten jullie ook nog geduld hebben...
Nog niets officieel over aflevering gehoord. Kreeg wel een verzoek om te linken op LinkedIn van G-J G vandaag.

We wachten rustig af...

ik denk dat dit allemaal wel gaat lukken. Ik heb P118, geen Sig en Lester gaf me van de week een ETA van tweede helft oktober. Bij fabrieksbezoek vorige week had de gids het ook over eerst de SIGs bouwen per land, daarna de rest. Ik ben blij dat die van jou klaar is, dan kunnen ze aan die van mij beginnen.
 
De belofte van de eerste levering van sig. Is per land! Het kan dus zijn dat in België etc etc waar minder Sig's zijn verkocht een gewone eerder geleverd word als de sig hier! Dus reken je niet rijk

Verder ik woon 2 km van veeeel bossen en wit zand, de Tesla is auto nummer 1 en mag vies worden van binnen en buiten! Het is en blijft. " maar" een auto! Hij word veel gebruikt ben er zuinig op maar ja sporen ga je zien! 1 voordeel ik heb bijna nooit een spijkerbroek aan en dat is funest voor mijn witte leer!! De auto is ook achterin ruim ik heb er met 5 volwassenen in gezeten! Ik zou dan niet op vakantie gaan want links en rechts achterin draaien hun hoofd iets naar binnen omdat onder het schuifdak meer ruimte is!
 
Last edited:
De auto is fenomenaal!

Hi bagu, Geweldig dat jullie hem nu ook hebben!


Heb gisteren ook een complete vreemdeling aan de deur gehad; of die witte roadster van mij was?
Hij wilde er alles van weten. Ik heb terloops nog opgemerkt dat die rode Tesla die op de oprit stond ook elektrisch was, maar hij leek daar totaal niet geinteresseerd in :confused:


@szh, ik woon in Rhoon. PM even voor info.
 
ik denk dat dit allemaal wel gaat lukken. Ik heb P118, geen Sig en Lester gaf me van de week een ETA van tweede helft oktober. Bij fabrieksbezoek vorige week had de gids het ook over eerst de SIGs bouwen per land, daarna de rest. Ik ben blij dat die van jou klaar is, dan kunnen ze aan die van mij beginnen.

De ambitie is natuurlijk om er ook bij te zijn de 21ste, maar dan wel MET auto.
Het kan als de beste Tesla man toch gelijk heeft.
 
Was vandaag in Tilburg, maar inderdaad helaas geen bruine uitvoering. Ik had gehoopt de kleur in het echt te zien, nu maar wachten op de eerste bruine die afgeleverd wordt. Hopelijk een beetje in de buurt van Dordrecht. Ik wil hem graag in het echt zien.
 
Hallo, ook nieuw hier. Maar lees al een behoorlijke tijd mee. Ik ben de laatste gelukkige die nog een Sig heeft kunnen bemachtigen. Eind mei geupgrade naar een Sig. (originele reservering P1079, juli 2012). Was even echt de laatste (nr 500), maar na nog een annulering gaat de allerlaatste naar Belgie.
En als je dan toch nog een Sig kunt krijgen moet het natuurlijk een rode performance met wit leder zijn... (was eigenlijk van plan de minder opvallende 'zakelijke' bruine versie te kopen). Er zijn overigens 130 Sig's in NL verkocht.

Ik kreeg bij bestelling de plechtige belofte dat er absoluut geen reguliere auto's worden geleverd voordat alle Sig's geleverd zijn. (die belofte lijken ze vanwege Noorwegen al te breken). Mijn auto is sinds begin deze week 'completed'. Tesla jongen in Engeland beweerd echter dat ik hem in de week van 16 sept geleverd krijg. Dat wordt dus een hele snelle boot of de online info klopt niet of ... het wordt gewoon eind september.

Zijn er al 'reguliere' reserveringshouders die een bevestigde afleverdatum hebben? Als de belofte klopt zou ik daar dus voor moeten zitten.
Omgekeerd: zolang jullie nog geen blij bericht van mij zien, moeten jullie ook nog geduld hebben...
Nog niets officieel over aflevering gehoord. Kreeg wel een verzoek om te linken op LinkedIn van G-J G vandaag.

We wachten rustig af...
Huh? Nu breekt mijn klomp. P1079, juli 2012...dat ben ik! Heb ik nou teveel gedronken vanavond of maak jij een typo?
 
dit is ons record denk ik!
94 gluurders.jpg
 
De belofte van de eerste levering van sig. Is per land! Het kan dus zijn dat in België etc etc waar minder Sig's zijn verkocht een gewone eerder geleverd word als de sig hier! Dus reken je niet rijk

Verder ik woon 2 km van veeeel bossen en wit zand, de Tesla is auto nummer 1 en mag vies worden van binnen en buiten! Het is en blijft. " maar" een auto! Hij word veel gebruikt ben er zuinig op maar ja sporen ga je zien! 1 voordeel ik heb bijna nooit een spijkerbroek aan en dat is funest voor mijn witte leer!! De auto is ook achterin ruim ik heb er met 5 volwassenen in gezeten! Ik zou dan niet op vakantie gaan want links en rechts achterin draaien hun hoofd iets naar binnenpraat onder het schuifdak meer ruimte is!
Ik heb zelfs nog een mailtje van Rogier dat er een half jaar tusseen zou zitten :smile:
 
Ja maar die verkoopt ruimte reizen tegenwoordig:scared:

Ik heb dat hier toen ook gepost, maar niemand die reageerde (net zoals toen het aandeel van 36 door de grens van 40$ brak).
Ik leek wel de enige die hiervan schrok.

Nu we enkele maanden verder zijn vraag ik me af of het ook iets te maken zou hebben met de verhuis naar Tilburg? Ok, Eindhoven blijft wel showroom, maar toch.